Se HEMI 67-Belvedere 4 door sedan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja hyde, 11.5.2005.

  1. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Onhan tossa "One Day" -paint job.
     
  2. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Tuollaisesta voi vain haaveilla... :eek:
     
  3. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Pakko laittaa taas esille, myytävänä tyyliltään täysosuma orkkis -66 hemi charger + manuaali. Pyynti 60 tonnia USD, ei ole enää paha hinta numbers mätsing, täysin dokumentoidusta autosta. Pitääks täs alkaa laittaan pennejä jonoon vai mitä?

    http://spokane.craigslist.org/ctd/3453115660.html
     
  4. rb

    rb Double Gearhead

    /\ /\ Jahas;... Pitää laittaa taas lottorivi vetämään :lol:

    Eihän tollaisella enää paljon ajaa raaskisi, mutta olisihan aito HEMI auto kiva omistaa...
     
  5. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    On kyllä hieno, ...ja orgis kuntoinen.
     
  6. Cocco Bill

    Cocco Bill Gearhead

    Noo,hienohan tuo on kun mikä kunhan vielä entisöi loppuun niin Superhieno=)
    Tiedä sitten laittasinko 60 tonnia taaloja +muut kulut tuohon tai mihinkään muuhunkaan harrasteautoon kun tuo ajokausi ei siitä pitene sen kummemmaksi eikä tästä Kaliforniaa saa muutenkaan tehtyä puitteiltaan.
    Bensa jumalattoman kallista kuten muukin autoiluun liittyvä ja siihen liittymätönkin.
    Hesarissa 13.1 oli just Chavez jutun yhteydessä maininta että 65litran tankin täyttö maksoi Venezuelassa alle 1 US Dollaria...miettikääs sitä!
    Toinen juttu onkin kenellä siellä autoon varaa ym muut ongelmat mutta kulutus ei varmaankaan mikään myyntivaltti tai lämmityslaitteen tehollakaan lie väliä eikä isot vanhat "jenkkilotjapaskat"harvinaisia käyttöautoina.
    Taitasin ennemmin lyödä kimpsut ja kampsut kasaan jos se lottovoitto/Amerikan tädin perintö tulisi sekä vaihtaa ilmastovyöhykettä(tai meteoriitti osuisi "kaaliin" mikä todennäköisempää...)
    Realistisempaa kait pitäytyä siinä mihin varaa ja mahdollisimman vähän rahoittaa valtiota autoilulla=MR kalusto,muttei niin kalliita ettei uskalla/Perse kestä ajaa(kuten tuo HEMI)ja käyttiksenä kumminkin vaan niin hyvä ettei tarvi pelätä "välille jäämistä",siis n10v vanhaa,turhat ajot pois eikä makseta BMW tms merkkilisää ja laittaa" HEMI "rahat ulkomaanmatkoihin+muihin nautintoihin tai vaikka muuttaa sitten eläkkeellä Epsanjaan tms.
    Tietty kukin tyylillään ja sekin ok=)
     
  7. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    kyll mä vielä sixpack challengerilla ajelin 15 marraskuuta kun hyvät kelit.tie kuiva.

    ajokausi on jotain 6 kk onhan se aika pitkä,,

    ja auto kannattaa olla museoauto,,ja vakuuttaa niin ei pelota ajella,,
     
  8. Cocco Bill

    Cocco Bill Gearhead

    Niin,enempi tässä nyt tarkoitin mikä on se ajokauden pituus kun säät ovat suht mukavat,ei räntäsadetta(tai edes vesisadetta mieluusti)eikä jäätikköä ym vähemmän mukavaa fiiliksen tappajaa,Marraskuu kun ankeaa vuodenaikaa kaikinpuolin ellei Talviurheilufani.
    Vakuutukset on hyvä olla kunnossa jos jotain sattuu..sattuu vaan yleensä silleen ettei se korvaa yhtään mitään harmia,vaivannäköä osien metsästysten suhteen eli löytyykö,mistä,koska??,siis aivan mahdottomasti ongelmia vaikka jonkun rahatukon saisikin vakuutuksesta.
    Eikä siitä kolariautosta parempaa tule kuin ennen kolarointia,sama pätee käyttöautoonkin!!
    Ajokausi on hyvin lyhyt jos "kolahtaa",monesti siirtyy ajelut seuraavaan tai sitä seuraavaan vuoteen...
    Mitä hienompi harrastepeli+enemmän uhrattu aikaa,vaivaa+rahaa niin tiedätte mitä tarkoitan.
    Henk kohtaisesti en pidä Marraskuuta enää kovinkaan kivana kesäauto kuukautena tai Maalis,Huhtikuutakaan vielä mutta makuasiahan tuo.
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Talvella rakennetaan ja ladataan akkuja. Siitä lyhyestä ajokaudesta nauttii sitten enemmän.
     
  10. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    no en minäkään marraskuusta pidä,,sattu oleen vaan hyvä keli,okei touko syyskyy on hyvä,jos vähäsateinen kesä.,
    mutta tuo hemi belvedere on niin kiinnostava,jännittävä,harvinainen mystinen auto,että mielellään sen näkee joskus valmiina,tai lehdessä juttua siitä..mutta täällä hämeessä se on,olen joskus joltain kuullut,


    no sama se missä se on,kunhan on,
     
  11. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    :rotfl: Hyvin sanottu.

    Tää nyt on tässä vaiheessa tämmöstä "mitä tekisit jos voittaisit lotossa" puhetta, mutta tuon em. -66 sarkerin kohdalla viehätti sekin että siinä tosiaan on pientä käytön jälkeä, ja sillä on veivattu jo yli satku, eli itse voisin ajatella jättäväni sen silleen ja ajella suolattoman ajan menoja ihan pokkana vaikka päivittäin. Onhan se hieman hintava käyttis, mutta olis vaan aikamoinen kokemus.
     
  12. Imperial413

    Imperial413 1st gear

    Kiinnostuneille tiedoksi, että Belvedere tulee olemaan Lahden Classic Motor Showssa FMA:n osastolla nähtävänä. Ei kylläkään entisöitynä ja ajokuntoisena.
     
  13. Cocco Bill

    Cocco Bill Gearhead

    Mikähän tämän auton entisöinnissä mättää?
    Olipa Suomessa omistajana kuka tahansa tähän mennessä niin eipä mitään uutta Länsirintamalta.
    Mikäli tämä myytäisiin Jenkkeihin tai Ruotsiinkin rahapiireihin niin valmista tulisi vuodessa parissa ja harvinaisuus pelastuisi.
    Liekö loppujenlopuksi kumminkin syynä tuo 4D ja liian vaatimaton ulkonäkö?

    Muistan Vaasassa asuneena ja siellä kapistuksen jopa kuvanneena ihan yleisellä kerrostalon parkkipaikalla(!)pitkään "maatumassa"kumit lontossa ja hyvin projektikuntoisena raatona...ja aikaa tästä varmaan 20 vuotta!
    Toivottavasti saa vielä kodin joka ymmärtää arvon ja kunnostaa sen näyttelykapineeksi kohtuuajassa....
    Tämä vain minun mielipiteeni ja toiset omaa omansa..tai toisten :oops:
     
  14. Geebe

    Geebe Gearhead

    Voi hyvä ihme... Sovittaisiinkos että jokainen saa tehdä omalla autollaan mitä haluaa ja haluamassaan tahdissa. Tämän Belvederen omistaja on pitänyt matalaa profiilia projektistaan, ja Cocco Billin ja vastaavien kommenttien valossa helppo ymmärtää miksi.
    Minun mielestä on iloinen asia että Belvedere tulee näytille Lahteen ihan nykykunnossa tai keskeneräisenä tai miten vaan. Mielenkiintoinen pala Suomen autohistoriaa.
     
  15. JariV

    JariV 2nd gear

    Koska Lahden näyttely on?

    Nimimerkki Elky kuulema pitää jotain tapahtumakalenteria. Mistä sellanen löytyy?
     
  16. Imperial413

    Imperial413 1st gear

    4-5 toukokuuta 2013.
     
  17. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Pittääkö se tulla sitä kattomaan. Taas! Viimeks oon nähnyt sen täällä Keminmaalla autoliikkeessä 1984 tai 1985. Koitin vaihtaa sitä rakennetulla 1968 Amazonilla, mutta kehtasivat pyytää pirut rahaa väliin! Silloin 383 koneella.
     
  18. JariV

    JariV 2nd gear


    Tänks, täytyy pistää männät heilumaan ku kaikki kehuu tota näyttelyy ja kertaakaan oo tullu käytyy aiemmin.
     
  19. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Täytyypä mennä katsomaan tuota Belveä livenä
     
  20. Lintzi

    Lintzi 3rd gear

    Tulipa lukastua koko ketju läpi, uskomatonta paskanjauhamista välillä, mutta en ollu kyllä tälläsestä kuullukkaan. Täytyy kyllä pällistellä lahessa sit. :eek:
     

Kerro tästä muillekin!