Sebring 2008 2.4

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja lintta88, 31.1.2022.

  1. lintta88

    lintta88 1st gear

    Onkohan saanut seposta jotain paskaksi ku nytkäthää paljon ennemmän ku normaalisti valoihin himmatessa pykälät..
    Ja jos antaa kunnolla happee ja kikdaunin kautta heittää 1 päälle ni alkaa nykimään..
    Autol ajettu alle 250 tuhatta.
     
  2. lintta88

    lintta88 1st gear

    Nyt sitten löyty vikakoodi p0700
    Solenoiditko kiukuttelee ku välil ei D pykälä kytkeydy..
    Muuten toimii ‍
     
  3. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    Onko 4 vaihteinen lodju? Yhteen - 96 lodjuu tilasin solenoidi paketin ja nykivät vaihdot ja paukkuvat alaspäin vaihdot korjaantu sillä. 4 vaihteisen lodjun solenoidipaketti on ulkopuolelta vaihdettavissa.
     
    lintta88 tykkää tästä.
  4. lintta88

    lintta88 1st gear

    On 4 pykäläinen laatikko ja solenoidipaketti onkin vissii suht mukavas paikkaa vaihdettavaksi..
    Samalla vois loota öljytkin vaihtaa ku niitten vaihdosta on 10v ja 100 tuhat kilsaa
     
  5. stratusdriver

    stratusdriver 3rd gear

    Kannattaa vaihdella tiuhempaan 40tkm/2v niin saattas pysyä paketti parempana?
     
    lintta88 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!