Seisontajarruongelma (Käyttis Trans Sport)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja El C, 17.7.2020.

  1. El C

    El C 3rd gear

    Trans Sportin seisontajarrun (levyjarrut) sylinterin toimintaa säätävä vipu (siis se johon vaijeri laitetaan lenkillä kiinni) irtos kun olin säätämässä jarrua. Hajosko jotain vai saako sen jotenkin takaisin paikalleen?
    Haynes oppaassa ei edes mainita levyjarruja taka-akselilla enkä muualtakaan oo infoa löytänyt.
     
  2. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    Laitappa kuvaa niin hahmoittaa vähän paremmin mikä on irronnut mistä..

    Edit. Jos jarrusatulasta on käsijarrun käyttövipu irronnut niin joko se käyttövipu on murtunut poikki tai sitten sen kiinnitysruuvi on puuttunut kokonaan. Molemmat vähän epätodennäköisiä vaihtoehtoja. Kuva kertoisi paljon mistä on kysymys.
     
  3. El C

    El C 3rd gear

    Kyseessä tämä palikka. Seisontajarrun vaijerin lenkki tulee siis tähän kiinni.
    https://imgur.com/gbSu3y5

    Muoks.

    Saahan sen sinne näköjään sujuteltua mutta ahdasta on, jos ei pyörännapaa irrota.
     
    Muokattu: 19.7.2020

Kerro tästä muillekin!