Sekasikiö tekeleet.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Joh.3:16, 14.11.2008.

  1. Joh.3:16

    Joh.3:16 Gearhead

    Aikoinani n.20v. sitten Lahdessa eräässä autoliikkeessä oli myytävänä Rambleri(American??) 240 Volvon keulalla.Olipahan näköinen,no kauneushan on aina katsojan silmässä.Itse kun olen tällainen puusilmä niin jääköön arvostelu.....Onko vastaavanlaisia tekeleitä tullut vastaan??? :odroll:
     
  2. pas2

    pas2 Gearhead

    Mulla oli PV544 pystylamppumersun lyhdyillä. Oli komee :eek:
     
  3. ValiantMan

    ValiantMan Gearhead

    Naapurin äijä kertoi, että sillä on tallissa kesken jäänyt Rollswagen. Niitä keuloja taidettiin tehdä ihan sarjatyönä joskus 70-80-luvun taitteessa. Pitäisi vissiin käydä katsomassa ja kuvaamassa hirvitys.
     
  4. samppa78

    samppa78 2nd gear

    mulla on oma jo melkoinen sekasikiö... valiantti letukan koneella ja osa sisustaakin tulee lankku farkusta.. ;)
     
  5. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

  6. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    mun valiantti on varustettu dartin keulapelleillä..
    -64 valiant, ja -65 dartin keula.



    YÄK...
     
  7. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Kaverilla oli just päinvastoin; 66dartti 65vallun keulalla.
     
  8. samppa78

    samppa78 2nd gear

    meikän mielestä tuo on todella hieno. Maku asioista on paha tietty kiistellä...
     
  9. lintta&romu

    lintta&romu Gearhead

    dartti tekniikkana olds 307 + th350 + hiase :mad: :argue: :mad: :argue: :wc:
     
  10. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Samaa mieltä, hyvin soppii. Myy Fleetu mulle koko laitos jos et tykkää?

    Tuo alotusviestin Rämpylä oli jossaki vanhasa veekasissa myynnissä.
    Toisessa vanhassa veekasissa oli Granada/Taunus jossa oli w123-mersun keulapellit.
     
  11. jorkki107

    jorkki107 Gearhead

    tuohonhan ne hyvät asiat jäikin. :poff: :wink:
     
  12. SuperGas

    SuperGas Gearhead

    Ääni tälle! Miksei tehdas tehnyt tuollaista? Todella tasapainoisen oloinen kokonaisuus 8)
     
  13. bootsi

    bootsi Gearhead

    Paalupaikka.com löytyy "latolöytö" Pontiac Parisienne, tällaisella perällä. peppu :eek:
     
  14. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jeep 305 sbc ruutalla. Jeep 6.2 Dieselillä. Jeep 500cid käkkylällä. Land Rover 260voortilla. Valiant 350cid Chevyllä :rotfl: . Nää tyypit jotka ylenkatsoo näitä katsoo innoa telkusta :rotfl: . Mahtuu mukaan vissiin vielä -76 GMC steppari 6.2 turbolla ja urbolla :rotfl: .
     
  15. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Chevrolet Impala stw 76 (clamshell) tekniikkana Fordin 302 + C6..
     
  16. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Tuon oon minäkin nähnyt Ypäjällä. Kaikkee voi ja pitää laittaa kaikkeen :rotfl:
     
  17. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Sama auto kyseessä... Nykyään hieman siistiytyneenä ypäjän ajoista. Ei mikään virheetön kuitenkaan vieläkään.
     
  18. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Eiks siihen C6 lootan eteen menis tollasessa pikkukiesissä sopivasti esimerkiks stroukattu 460cid? Sittenhän se vasta huokuis hyvyyttä :rotfl:
     
  19. studio57

    studio57 Gearhead

    meilläpäin oli 90-alussa lada mersun keulalla... kyljessä luki isoin komein kirjaimin LARSU :rotfl:
     
  20. rocket dude

    rocket dude 1st gear

    Australiassa tehtiin muistakseni sellaisia valtsu dartin keulalla ja toisinpäin
     

Kerro tästä muillekin!