Seosmittari

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja 3964, 27.3.2020.

  1. Vermilion

    Vermilion Gearhead

    Kerro pelako paremmin, oliko tässä se välikytken boxi? Itselä ei ole sellaiselle tilaa niin joskus hylksin AEM jutun.


    Mulla on 40cm ahtimesta, Innovate sanoi siitäkin että liian lähelle että rikkoo kuulemma lambdat. Lähempi ecun lambda pelaa kyllä..... since 2013 bosch lsu 4.2. Ostin ne Heat Sinkit kun ostin uudemmaan Plus mallin eli siis 4.9 sekin jumittaa nyt. Asiakaspalvelu väittää että väärässä kulmassa ja liian lähellä toista lambdaa.

    Mulle on myös arvailtu että voisko olla ylijännittestä tai alijänitteestä tai maadotuksesta. Maadoitus on mulla parannettu erillisella kupari rikalla vielä.... ei ainakaan siitä ole kiinni.

    Ecu ilmoittannu että jännite ollu 9,9v - 14,4V välillä login mukaan.
     
  2. mpower

    mpower Double Gearhead

    Motec sivuilta LSU 4.2 anturista luettua. En usko lämmön rikkovan antureita kun turbon jälkeen pakolämmöt tippuu kuitenkin! Maximum continuous operating temperature is 930 °C. Maximum temperature for short period is 1030 °C (maximum 10 minutes)
     
    Vermilion tykkää tästä.
  3. Vermilion

    Vermilion Gearhead

    Mulla ei 95% ajoajasta edes ole ahtoja. 3000rpm 0.0 bar ja siitä alkaa keräämään ahtoja. Maantieajossa 100km/h nopeudessa vitosella 2400rpm....
     
  4. modulus

    modulus 1st gear

    Mulla oli Innovaten MTX-AL analoginen viisarimalli joka sopi ulkonäöltään hienosti alkup mittarien joukkoon (laitoin hajonneen kellon tilalle).

    Anturi oli laitettu ohjeiden mukaan.
    Kun eka lambda-anturi hajos muutaman kuukauden jälkeen niin ajattelin että oli joku maanantaikappale. Seuraavana kesänä kun hajos toinen ja kolmas anturi, viskasin mittarilla vesilintua.

    Tilalle tuli PLX joka on toiminut ilnan ongelmia. Ajoa on nyt parin kesän aikana tullu n.3000km
     
    Iiro, impala-63 ja Vermilion tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!