Seville STS auraus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja flw-65, 28.6.2013.

  1. flw-65

    flw-65 3rd gear

    Asennettuani uudet alatukivarret Cadillac STS-02, ratin asento muuttui hieman vasempaan.
    No...sen korjaus oli pikkuhomma, vasenta raidetankoa puoli kierrosta sissään, ja oikeaa puolikas ulospäin, ja taas on ratti suorassa. Hienosti kulkee suoraan , eikä vetele.
    Kuitenkin olisi varmaan hyvä homma tarkistaa auraus...mutta kun Amerikan foorumilla
    lukemat ilmoitetaan asteissa, eikä milleissä ,joka olisi helpompi mittayksikkö näin tee-se-itse-miehelle :p
    tässä näitä arvoja, miten TOE-arvo muutetaan milleiksi :odroll:

    Front
    6° ± 0.5° Caster
    0.0°± 0.5° Cross Caster (LH -RH)
    -0.2° ± 0.5° Camber
    0.0° ± 0.5° Cross Camber (LH-RH)
    0.2° ± 0.2° Sum Toe (LH-RH)
    0.0° ± 3.0° Steering Wheel Angle
    0.1° ± 0.1° toe
     
  2. urho3

    urho3 Gearhead

    se toe arvo riippuu vanteen koosta paljonko se on milleinä.
    nyt en tiedä tuosta toe:sta onko se auraus per puoli vai kokonaisauraus.
    vannekoolle 16 tuumaa antaa mun katalogi 0.08astetta 0,64mm
    laittaisin parimilliä aurausta.
    jos ois mun auto tekisin nelipyöräsuuntauksen.
     

Kerro tästä muillekin!