SHP Tuners Valkeakoskella

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja White Elemant, 10.3.2023.

Tags:
  1. White Elemant

    White Elemant 1st gear

    Laitetaans tänne kun lähinnä moottoriin liittyy. Onko kokemuksia yms shptuners.fi firmasta?

    Nyt on vihdoinkin irtorahaa HP Tunerssiin, ja tuolta nyt noita MPVI3:a sais. Vaikuttaa ihan uudelta kitskalta. Enkä näistä muutenkaan mitään tiiä.

    Jos puulaakin edustajia itse on täällä niin saa mieluusti kommentoida ;)
     
  2. us_pahvi

    us_pahvi Gearhead

    Moro, löytyy varastosta HPtuners MPVI3 laitteita.
    shptuners.fi on joo uusmesta, ja verkkokauppa mulle vielä opettelua, mut on HPtuners laitteita ympäri Suomea mennyt.
    Tilaus onnistuu verkkokaupasta, lähetän postilla tai matkahuollolla, toki noutokin onnistuu Valkeakoskelta.
    Creditit sitten laiteeseen, niin pääsee tekeen ohjelmoinnit tai kuittaan vikakoodit.
    Itse käyttänyt MPVI2 laitetta tuplaturbo LS-moottorin kanssa, ja hyvät kokemukset säätö mahdollisuuksista GM ecujen kanssa. Tämä tehty vakio moottoriohjauksella hptunersilla säätämällä.
    Merkkejä on hptunersilla niin paljon että omat kokemukset on varsin rajalliset. Owerdrive on vähällä käytöllä puh. 0405039937 saa parhaiten kiinni.
     
    Muokattu: 10.3.2023
    White Elemant ja valtope tykkäävät tästä.
  3. Yorcci

    Yorcci Gearhead

    Tuli vastaan, kun etsiskelin HPTunersin edustajia kotosuomesta. HPTunersin kartan kautta avautuvat kotisivut eivät kauheasti liittyneet HPTunersiin... mutta laitoin vähän kyssäreitä maililla, niin vastailivat nopeasti (n. puolen vuorokauden sisällä) ja löytyihän sieltä toimiva verkkoputiikki, tavaraakin oli "hyllyssä". Laitoin tilauksen sisään ja ainakin tähän asti kaikki on mennyt sujuvasti...
     
  4. Yorcci

    Yorcci Gearhead

    Eilen illalla laitoin tilauksen sisään, tänään tuli seurantakoodi lähetykselle ja huomenna pitäisi olla perillä J-kylässä.

    Voin suositella, varsinkin, kun hintakin tuotteille oli ihan kilpailukykyinen.
     
  5. Yorcci

    Yorcci Gearhead

    Tänään oli paketti haettavissa lähimmästä Postin noutopisteestä, siis kaikki meni hyvin.
     
  6. White Elemant

    White Elemant 1st gear

    Kiitokset kaikille, MPVI3 tilattu.

    Nyt voikin sitten tarjota mulle 2013-> chargeria tai 2017-> Grand Cherokeeta, 5.7 tai 6.4 koneilla
     

Kerro tästä muillekin!