Siivouspäivä!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Hot Rodders Kuopio ry', aloittaja Tupis, 14.2.2009.

  1. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Lauantaina 28.2 olisi tarkoitus pitää siivouspäivä tallilla klo 10.00 alkaen!
     
  2. supo

    supo Double Gearhead

    Onko makkaran paistoa?
     
  3. supo

    supo Double Gearhead

    Tuli mieleen että onhan kaikille tallipaikan haltijoille ilmoitettu siivouspäivästä,eivät nimittäin kaikki täällä surffaile.
     
  4. tzei

    tzei Gearhead

    Nii, ja osa on valitettavasti töissä lauantaina...
     
  5. janne_r

    janne_r 1st gear

    mie voen olla se makkaran PAISTAJA.......
     
  6. Ms.Cadillac

    Ms.Cadillac 3rd gear

    Hommataanko sulle vielä semmonen kokin hattu ja essu? :D Niin ja varmasti osa porukasta on lauantaisin töissä tai sitten on vaan muita pakollisia menoja, mutta oman paikanhan voi siinä tapauksessa siivota etukäteen niin ei ole mitään ongelmia.
     
  7. supo

    supo Double Gearhead

    Joo,jannea ois hyvä makkaramestari,kannatetaan.Muistetaan sitten ettei saa kuormasta syödä kuin puolet,se kuuluu kokin pakolliseen laadun tarkkailuun!!
     
  8. janne_r

    janne_r 1st gear

    niih ja pitää varmaan ton ölperö kapin sisustaakin tarkastella samalla....
    p.s. vaaleeta/harmaata maalia saatiin jos joku haluvaa rustata väriä pintaan....sävytetäänkö pinkiks vai mikä sävy????
     
  9. Tuide

    Tuide 1st gear

    Kääk

    Hui miten aikasiin alakaa teijjän putsoominen. Toivottavasti ei mee elokuvailta yönäytöksen puolelle, edellisiltana nimittäin... Suatan tulla pölyhuiskan kanssa jelppimään tuossa puolilta päivin. :)
     
  10. Wäiski

    Wäiski Gearhead

    Ja sehän on varma, etten minä osallistu talkoisiin klo 10.00 alkaen. Kyllä minä käyn oman paikkani siivoomassa, mutta klo. tuohon aikaan on vielä semmonen ÖSÖ, ettei Suomen tieliikennelaki anna ajolupaa. No en minä vuoden aikaan ole kyllä kovasti sotkenukaan. Taitaapi olla kertoja kolome, kun olen tallilla käyny. Kerran pikkujouluissa, kerran syyskokousessa ja kerran muuten vaan. Pikkujouluissa tuli NIIN hyvä fiilis, että ei välttämättä tule käytyä tänä vuonna niinkään usein.

    Jos se Potniakki haisee kovasti hommeelle, niin laittakee siitä ikkunat kiinni, ettei ilima pillaannu.

    - W -
     
  11. supo

    supo Double Gearhead

    Elä Wäiski hättäile,kyllä siellä on rivakoita puuhaihmisiä ja minä katon jos sinun tontilla on liikoo hometta niin minä potkin vaikka vähän sivummalle,ooot tainnut sinäkii törmätä siihen keskisormi mieheen joka aina silloin tällöin esiintyy siellä tallilla.Ollaan tekemässä Pontiaccia niin elä turhaan lähe sieltä pihasta minnekään.Tullaan akan kanssa tässä joku viikonloppu ottamaan pienet Karhut!!!Terv:Ennen niinpaljon tehnyt eläkeläinen tai sitten ei mittään
     
  12. Mopar79

    Mopar79 1st gear

    kiitokset niille harvoille siivous talkoolaisille jotka olitte paikalla.keväällä pidetää isommat siivoustalkoot kuhan tallista kalusto rupee liikennöimään.
    samlla maalataan kahvihuone viimestään ja nurkista lähtee kaatopaikalle kaikki ylimääräset romut.hyvät talven jatkot vaan kaikille tallin jäsenille ja tervetulloo ens viikonloppuna kaahaamaan jäälle.
     

Kerro tästä muillekin!