silmäterä tuli tänään turkuun...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja rakkari, 12.4.2010.

  1. kautsi

    kautsi 3rd gear

  2. fury poika

    fury poika 3rd gear

  3. hantta

    hantta Double Gearhead

    Silmäterä kirjoitti: On se ny oikeesti kumma ku ei ihmiset sais harrastaa sitä mistä ne tykkää...--- Ja jatkaa: Jos tätä ny vielä ajattelee pidemmälle ni kyllähä se menee jo sairauden puolelle myös jos sitä autoa kiillotetaan joka viikko ja sen kanssa voi ajaa ainoastaan sillon ku aurinko paistaa ja on kuiva keli...

    Hantta
     
  4. Herje

    Herje Double Gearhead

  5. duutte

    duutte 1st gear

    Pakko minunkin puolustaa linttoja, kun täällä istutaan poteroissa kypärät silmillä :)
    Eipä ole varmaan ollut tuo silmäteräkään mikään "säilymäihme" alkuunkaan. Täällä Oulussa velipoikani Olds Delta 88 linttakin on tällä hetkellä oikein uransa kukoistuksessa, kun entinen koirankoppi pääsi pellonlaidalta takaisin tienpäälle :) Autot tykkää kun niillä ajetaan. Itsekin olen saanut viettää lukuisia mukavia hetkiä tämän ja edellisten tunkioiden kyydissä. Rokki soi ja meininki on rento!

    Lintat on niinkuin Dr. Pepper. Toiset tykkää, toiset ei!
     
  6. Silmäterä

    Silmäterä 1st gear

    Osaat sitte lukea sen minkä haluat? Hyvät sulle! :lol:
     
  7. hantta

    hantta Double Gearhead

    Keneltähän se mahtaa olla pois, jos pussihousu pitää autonsa tallissa sateella ja pois suolatuilta teiltä?

    Hantta

    P.s olen edelleenkin sitä mieltä, että pusikosta pelastettu auto on aina hyvä juttu.
     
  8. Herje

    Herje Double Gearhead

    No niiltä jälkipolvilta mitä olet hokenut useamman kerran. :lol:
     
  9. hantta

    hantta Double Gearhead

    Olen muuten nähnyt tämän harrastuksen useammalta kantilta, eli eka porukka- auto- 60 luvun puolivälin iso mopar, takapenkillä kaljapullo kädessä siihen saakka, kun ajokortti paukahti taskuun, jonka jälkeen kuskina useissa eri lauluautoissa. Vuosien varrella vaan on käynyt niin, että nuo lauluautot poistuivat keskuudestamme pikkuhiljaa, ja pussihousuporukoiden autot vaan säilyivät, vaikkei niitä sateella pahemmin ole näkynytkään. Ite olen vanha äijä, eikä muksuja ole, joten puolestani on ihan sama, onko täällä takavetoisia ameriikanautoja parinkymmenen vuoden päästä, mutta jos kuitenkin joku tulevaisuuden jannu olisi näistä innostunut, niitä sitten ei olekaan kuin valokuvissa. Olen koko ikäni kasvanut ameriikanautojen keskellä, ja suhtaudun niihin hiukan eri tavalla, kuin moni muu, uskoisin. Itelläni on myös ollut useita- 60 luvun brittifordeja, joihin suhtaudun myös samoin, eli pahaa tekee, jos sateella näkee. Olen hitsaillut kykyjeni mukaan vanhoja Suomi- autoja, joilla tavattiin ajella ympäri vuoden, sillä käyttöautoiksihan ne tänne alumperin tulikin, ja vasta myöhemmin niitä alettiin harrastaa. Jokainen tekee romuillensa mitä lystää, mutta harras pyyntö olisi, että mahdollisimman monta isokorista neliovista ameriikanautoa säilyisi myös niille paljonpuhutuille jälkipolville. On tietysti hauskaa hyppiä konepellillä, mutta taitaisi ola sama asia, jos taiteenkeräilijöiden keskuudessa olisi idiootti, joka käyttäisiDa Vincin maalauksia tikkatauluna.

    Hantta
     
  10. Silmäterä

    Silmäterä 1st gear

    No mun näkökulmasta ajatellen on idioottimaista säilyttää autoa tallissa 350 päivää vuodessa jos se on ajokuntonen. Toki jos alkaa ottaa eteen ku levittelee vahakerroksia toisen perään siihen ni samapa tuo minulle. Mul ei ole tarvetta tonne projekti osioon mennä huuteleen et sun autos on raiskattu... Eiks isät ja äitit oo opettanu et suut kannattaa pitää kii jos ei oo mitään hyvää sanottavaa... Toki tämä itku on just se minkä takia kaikki mailman raadot tulis pitää liikenteessä!
     
  11. MH

    MH 3rd gear

    -59 lepäsi lämpimässä tallissa kun viimeksi näin.
     
  12. Stahl-Ville

    Stahl-Ville Gearhead

    Ei voi kuin ihmetellä.

    Tuollaisten paskojen kilpiin virittelyyn ja niillä perseilyyn liittyy aina vahvasti vittuilun, perseen näyttämisen ja muiden ärsyttämisen halu. Puhdasta keskenkasvuisten hommaa, jollaiseen on varmasti useimmat meistä aikoinaan osallistuneet. Sitten kun tuollaisella kompostikatiskalla on onnistuttu ärsyttämään, kuten alunperin pitikin, niin mitä sitä enää kinaamaan niiden ärsyyntyneiden kanssa nettifoorumeilla? Oikea kuittailija jättäisi ärsyyntyneet marinoitumaan omiin angsteihinsa, mutta kompostikuski samanmielisineen alkaa kinaamaan ja selittelemään. Opettelisitte kuittailemaan!
     
  13. jariha

    jariha Double Gearhead

    silmäterä hienopeli :wink: ihansama mitä nää nykyaikaiset "tissiposket jotka itteään harrastajaksi (pussihousut(vai onko ne vaan alkuperäisiä turkulaisia))kutsuvat" sanovat? anna pyörien pyöriä jahka oot rungon kuntoon saanu ja sillai :D
     
  14. MH

    MH 3rd gear

    karra tykkää tästä.
  15. rahikainen2

    rahikainen2 2nd gear

    Kiitos!!!! :rotfl: :rotfl:

    Eroan vaikka sahkista.. :poff:
     
  16. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    :rotfl: :rotfl:
    viisi tähteä ja A+++++++
     
  17. fury poika

    fury poika 3rd gear

    Heh heh piristys tähän aamuun kiitos
     
  18. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Prkl :lol:
     
  19. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Paras Aatu-video moneen vuoteen! :rotfl:

    Kiitos, onneks ehti juoda kaffit ennenku tän topicin avasin...
     
  20. Herje

    Herje Double Gearhead

    Kahvit tuli nenästä :lol:
     

Kerro tästä muillekin!