Simuna Speed Shop Anglia *valmis*

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Pienoismallit', aloittaja Rekkuriepu, 30.1.2021.

  1. Rekkuriepu

    Rekkuriepu 3rd gear

    Aulis, yv.
     
  2. Rekkuriepu

    Rekkuriepu 3rd gear

    Taitaapi olla valmis. Vai puuttuuko vielä jotakin?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    valtope, chevy van77, Herje ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. SQ

    SQ Gearhead

    Rekulle vinkki, että Flintstonella on ihan asiallinen '67 2D STW Novan hartsikori (joo, mä tiedän, ettet noiden hartsikikkareiden kanssa tykkää puljata, mutta vinkkaan kumminkin). Mulla on toi kys. koppa ja olen koittanut sitä naittaa yhteen AMT:n vanhan prostreet Novan kanssa. Tekeillä on kaverin ex-Novaa pääpiirteiltään imitoiva StreetD-kilpuri. Kys. esikuva on muuten just sama yksilö mistä Auliskin tuossa huutelee, mutta tässä työpöydällä on vähän myöhäisempi kehitysversio BBC+6-71+PG tekniikalla. ;)
     
  4. Rekkuriepu

    Rekkuriepu 3rd gear

    Laitas SQ näytille kuvia Novastasi ja olishan se kiva nähdä kuvaa esikuvastakin.
     
  5. SQ

    SQ Gearhead

    En mä tätä Ankka-ketjua enempää ala sotkmaan.
    http://www.auliz.fi/project_15 Tuossa on Auliksen ajoilta kuvia. Mun mallin esikuva on ulkoisesti melkolailla tuota loppupään kuvien punaisessa maalissa olevaa versiota vastaava, eri sponssitarrroilla toki ja tosiaan pikkulohkon sijaan pumppu-BBC:llä.
     
    Rekkuriepu tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!