Sisäkaton verhous?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Kustom STW, 6.3.2003.

  1. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Mitähän materiaalia olis järkevää / helppo / halpaa käyttää sisäkaton verhoilun (keinonahka, plyyshi jne.) alle??

    Alkuperäinen pahvi / kovalevy oli homeessa ja sisäkatto erittäin ruosteessa (Florida-auto).

    Olisko se harmaa solumuovi ("telttapatja"-materiaali), mitä käytetään esim. anturassa, hyvähkö materiaali? 2m levysenä hintaa olis n. 9 eskoo / m.
     
  2. douglas

    douglas 1st gear

    mikä auto on kyseessä?
     
  3. datsunpower

    datsunpower 1st gear

    Keinonahkan pitäs olla kai hyvää siihen tarkotukseen... niin ainakii ammattiverhoilija väitti mulle.
     
  4. HEPCAT

    HEPCAT 3rd gear

    Tarkoittanet äänieristettä kattopeltiin?? Kannattaa laittaa alumiinilla päällystettyä huopaa, jota saa muistaakseni Biltemasta ja/tai Motonetista. Tärkeintä on kiinnittää materiaali HYVIN, esimerkiksi Kiilto Kestopren kontaktiliimalla. Ettei sitten myöhemmin putoa verhoilun päälle...
     
  5. 59

    59 Gearhead

    Mä laittaisin eristeeksi bitumia, koska se jäykistää kattopellin. Ja sen saa varmasti pysymään kiinni, kun sen sinne paistaa.
     
  6. Tero_S

    Tero_S Gearhead

    Mä liimasin saabismin kattoon lumppumattoa (samanlaista kun monista autoista löytyy mattojenkinalta) ja lattialle liimasin bitumilevyä. Monet autotarvikeliikkee pystyy noita tilaamaan, hyllyssä on harvoin. Bitumilevyä oli saatavana 3mm ja 5mm levyjä. Lumppumattorullassa oli muistaakseni 3m2 (1m x 3m, vahvuus noin 10mm. Alumiinipintainen äänieristys levy tuntui rapisevan sen verran voimakkaasti etten sitä viitsinyt käyttää, vaikka tuskinpa sitä huomaisi muun melun yli.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Tero_S 2003-03-07 14:56 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!