sisäpohja??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja mikko69, 2.10.2005.

  1. mikko69

    mikko69 1st gear

    millasia tököttejä ootte lyönee auton sisäpohjaan (lattiaan siis)? tuli tämmönen vaan tossa juur ajankohtaseks! :-?
     
  2. amis

    amis 1st gear

    Ite oon ainakin meinannu laittaa ferrexin tai vastaavan ruosteeneston ja siihen päälle sitten epoksi, laivamaali tms.
     
  3. Tertsi

    Tertsi 3rd gear

  4. mikko69

    mikko69 1st gear

    eli mä oon vetäny sinne epoksipohjamaalin nyt pohjalle! (inerta primer 3)
    mulla on semmosta äänieristemattoo, semmosta pehmeetä versioo, mut taitaa imee vettä itteensä?? :( olisko parempi vetää sen maalin päälle vaikka massa koko pohjan alueelle ja sit esim kardaanitunnelin päälle ja penkkien alle vielä sitä mattoo?? siihen olis tulossa semmonen metritavara huopa päällysteeks? :-?
     
  5. mikko69

    mikko69 1st gear

    ?? :lol:
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    minuakin kiinnostaa? :odroll:
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest


    Vedä inertan päälle vielä joku pintamaali kosteussuluksi ja kaikkiin saumakohtiin ja koteloiden sisälle kotelosuojaa tai kotelosuoja + öljy -seosta notta menee saumoihinkin jotain, maalit ei mene ellei ohenna oikein kunnolla ja uita sitä sinne mutta noilla rasva vaha sydeemeillä lienee parempi tunkeutumiskyky pieniin rakoihin.

    Kotelosuoja kannattaa lämmittää ja jos saa lämmitettyä auton pohjaankin hiukan niin se ei ehdi jähmettyyn niin nopeesti... No tuo riippuu tietysti aineista mutta ainakin vahatavara tuppaa jämähtään siihen sauman päälle. Kun sekoittaa hiukan ölppää sekaan niin ei jämähdä niin hätäseen, tai ainakin öljy menee hiukan saumaankin (pistehitsi)...
     
  8. arpati

    arpati 1st gear

    Ai niin tänne onnistui tuo Vieraana kirjoittaminenkin :mad: No kuitenkin siinä sitä, noilla koteloilla meinasin penkin kiinnikkeitä ym palikoita joita sisäpojassa esiintyy...
     

Kerro tästä muillekin!