sisun kone

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja downtown, 20.6.2007.

  1. downtown

    downtown 3rd gear

    siinois sisun kone hintaan vain 3400€, tuli vaan mieleen että mihinkähän kulkineeseen tuonki vois survoa? ei mielestäni nyt niin paha hinta, muuten varmaa ostasin hallin nurkkaa vaa ku on jo liikaa kaikkee törkyy nii ei oo tillaa tollaselle
    http://www.nettikone.com/viewMachine.ph ... ine=605161
     
  2. Erska

    Erska Gearhead

    Toi olis aika sairas sovitella jonkun pienen auton keulille ja rakennella siihen etuakseli ton sisun runkoon, vähän voi tulla pata yli pellistä mutta antaa tulla. 8)
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Vain 3400€ :eek: . Olen kattellut mun paattiprojektiin tollasta vastaavaa pannua ja koko kuormureita myydään parin tonnin hintaan. Mutta toisen halpa on toiselle saavuttamaton :rotfl: .
     
  4. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    tai sitten tehdä jotain tämän kaltaista :rotfl:

    [​IMG]
     
  5. rokki383

    rokki383 Gearhead

    en ihan heti usko että tarvii ostaa cummins koneista sisua alle tai vähän yli kahen tonnin. valmetti tai leyland (legoland) koneiset sk:t tai karhut tai kontiot voi ehkä olla sitä luokkaa. 14L cumminssista saa helposti 800 hp siinä rupee sisu tai vähän pienempi vene kulkemaan suht hyvin, halvempi ja vähän huonompi vaihtoehto on rolls roycen 14L mitä on niittikoppi sisuissa ja jyryissä ollu. on siinäki voimaa ihan hyvin, vuotaavat vaan öljyä perkeleesti ja joka paikasta,, saattas olla yks rolssin super six tiedossa.........
     
  6. villek

    villek 1st gear

    ei lopu vääntö kesken tuosta supersuper majorista Kun koneena on tuollainen 141 tai 142 SCANIAn 14Litrainen V8. mopoimmasta mallistakin lähti 350hp ja 1000NM
     
  7. J.M

    J.M 1st gear

    toi on kyll häijy super super major.....piti ihan kaks kertaa kattoo kun ekan kerran näin 8)
     
  8. rusty rocket

    rusty rocket Gearhead

    Olen kuule huomannut ihan saman homman, kokonaisia kuormureita on tosiaan myynnissä tuohon 2000e hintoihin, mutta kun sitten tuo kuormuri on katkaistu hytin takaa ja katkaistut rungon päät on yhdistetty aisalla, niin alkaa olemaan tuo sama hinta +1000e :odroll: Ja sitten myydään erikseen noita jäljelle jääneitä osia, niin kuin moottoreita,laatikoita, hyttejä....
     
  9. signet

    signet Gearhead

    Se on businesta :poff: sillä koittaa kai jotkin elää...en ole yhtään kade noille kärryntekijöille kyllä siinä täydestä työstä raha tulee...
    Toinen asia on sitten se että ton hintaset/ikäiset/kuntoset kuorma-autot on kaikki yksilöitä,joten se halvin ei aina tule halvaksi kun kahdella tonnilla ei tommoseen kummitukseen kummalisia remontteja tehdä :argue: noiden hinnotteluhan on mitä sattuu,joskus on tonnilla ollu tarjolla koko keula kolmesatasesta SannaRiikasta,joskus maksoin uudemman mallin Fullerista 5000e+alv
     

Kerro tästä muillekin!