SleeperDart

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja sleepercooler, 8.11.2019.

  1. Wade-

    Wade- Gearhead

    Ite tein a-koppaan joskus sellaisen tempun, että rakensin shifteritelineen uusiksi siihen a833:seen. Lattiaan leikkasin vain reiän josta keppi ja osa shifteriä tuli läpi. Ei ollu alkuperäisen näköinen, mutta en pilkkonut koppaa enempää.
     
    Gary Grand ja sleepercooler tykkäävät tästä.
  2. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

    Ei tule tarjousta, koska ei tee mulle tota muutos hitsausta!
    Kommenttini oli liikaa tosta jigistä...

    Ei mulla muita osia vielä olen hankittu tohon lootaan...

    Aina ei voi voittaa....... Oma vika
     
  3. leemu

    leemu Gearhead

    Ihmettelit siis, ettei ole jigiä ja toinen veti herneen nenään?
    Jotain akkojako siellä on hommissa?:odeek:
     
    1purehell, jariha, isalmela ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

    Jep...
     
    jariha ja isalmela tykkäävät tästä.
  5. Voi jessus mitä touhua..
     
    isalmela, Gary Grand ja esmi tykkäävät tästä.
  6. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

    Olisiko mahdollista toteuttaa tämä muutos esim adapterilla?

    Valmiita adaptereita en löytänyt Googlea selailemalla...
     
  7. Veikkaan että ei ole valmiita adabtereita. Mutta ei kai siinä estettä ole tehdä sitä niinkin, mutta työtä siinä on.
     
  8. Tai voi siinä olla gometriaongelma. Se Bemarin koppa voi olla niin pieni, että, siitä adabterista tulee aika paksu.
     
  9. B204FT

    B204FT 1st gear

    Soita ja kysy Mika Salmiselle, MS-koneistuspalvelu. Jämijärveltä löytyy ja tekee myös ZF-kaavelin vaihtoja.
     
    sleepercooler tykkää tästä.
  10. Mitäs tälle kuuluu? Oletko löytänyt jonkun viisauden kiven?
     
  11. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

    Muutos adapterille olis tekijä, mutta kun muuttujia tulee, niin menee toteutus sitten liian hankalaksi :(

    On toki tullut muutama ilmoitus, että laatikon hitsauskin onnistuisi, mutta vaatis vaan hieman roadtrippiä sen eteen...

    Tai sit helpoin olis lyödä 904:n sisuksiin manuaali koneisto, mutta ei edelleenkään ole 6v laatikko..
     
    Muokattu: 28.2.2021
  12. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

    Taitaa palaset loksahtaa kohdilleen hiljalleen;)

    Laittelin ostoilmoitusta vauhtipyörasta, mutta varmistaakseni vielä, että sopii, onko noissa vauhtiksissa paljonkin eroja?

    Ilmeisesti tollanen 10.5" ja 130 hampainen vauhtis käy 904sen Koppaan!

    Tarkoitus on käyttää mopsin omaa vauhtista, ja bemmin kytkinpakettia....
     
  13. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

    Joo tää kytkin juttu onkin vähän kinkkisempi jutska, valmis perus kytkinpaketti löyty esim tämä:
    https://www.carparts4less.co.uk/p/luk-clutch-kit-641110710
    Ja ei tämäkään ihan heikoimmasta päästä ole?

    Tai sit ostetaan kaikki erikseen ja maksaa jo aika paljon enemmän, esim sre 765 asetelma, siihen vaikka toi edellä mainittu levy ja laakeri, niin menee jo hitokseen paljon euroja..
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  14. Onko suunnitelmat edistynyt?
     
  15. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

    Jonninverran:rolleyes:..

    Kytkinpaketti on selvillä,!
    mutta hommaanko 318:n vai 360:n vauhtipyörän, on vielä auki!
    Kotimaisilla myyjillä tuntuu olevan vain 360 trukki vauhtista hyllyssä, ja muut on tilaus kamaa, kuten myös 318 sopivaa,
    Joten tilattava se on joka tapauksessa.
    Laitoin myös ostoilmon, mutta hiljaista on ollut...
     
  16. Jos se jotenkin helpottaa, niin tuon ylemmäksi linkaamani Rockauton perusteella 3.9 litraiseen V6 Dakotaan oli 130 hampaista vauhtipyörää, joka ymmärtääkseni sopii 318:n perään.
     
  17. sleepercooler

    sleepercooler Gearhead

    Kävi tosiaan aiemmin kattomassa rockauton tarjonnan, tilaan varmaan sit siellä, jos muualta ei löydy..

    Takaraivossa on kyllä ton 318 motin rakentaminen, kerta kun on osina, niin siitähän voi tehdä vaikka minkälaisen voimanlähteen:cool:
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  18. Siinä on vanhan liiton meininkiä..:cool::cool::cool:
     
    sleepercooler tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!