Sliksien kumiseokset

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja valiant65, 6.3.2003.

  1. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Nyt kaivataan kokemuksia eri sliksimerkkien seostyypeistä, eli mitä kannattais käyttää suht painavassa/tehokkaassa autossa. Eli siis eri merkkien seosten vertailukokemuksia.

    Sattuneesta syystä kiinnostaa kun edelliset M/T ET:t (32 x 17.5) kesti 4 kisaa ja viimeset MH Dotit (33 x 18) hujahti 4 lähdössä...
     
  2. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    http://www.phoenixtire.com kertoo ainakin teknistä tietoutta. Mitä nuo koodit tarkoittaakin, ei tiedä. Ei ainakaan shore-kovuutta. Mutta eikös pehmeällä pidä paremmin?
     
  3. Roadrunner

    Roadrunner 1st gear

    Off-Topic, Mikä tarkoitus on kiihdytys autojen renkaisiin maalatulla valkoisella viivalla. Eli se viiva joka on renkaan profiilissa, ainakin takarenkaissa on sellainen profiilin korkunen viiva.
     
  4. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Se helpottaa sutimisen havaitsemista lähdössä, toisinaan toi viiva jatkuu vanteseen asti jolloin pystyy seuraamaan pyöriikö rengas vanteella.
     
  5. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Joo sitä renkaan liikkeiden havainnointiahan sillä viivalla on pyritty helpottaan. Tosin meillä se vois muutenkin helpottua, esim avaamalla silmät tai ottamalla kädet pois silmiltä... hehheh...
    Nimim. "luottokuski"

    Kaippa noissa seoksissa pitää pysyä vaan kultaisella keskitiellä, ettei tuu ylläreitä suuntaan tai toiseen.
     

Kerro tästä muillekin!