slingshot kilpurin teko?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'FNRA Nostalgia Racing', aloittaja spychobilly, 25.9.2010.

  1. HM

    HM Gearhead

    Sen verran pitää vielä tarkentaa aikaisempaa kommenttiani että ainoastaan street ja pro, ryhmät tai luokat, miten vaan, eivät ole jarruttelua mutta kaikki muut kyllä ovat, kuten esim. comp ja outlaw. Olkoon kiinteä taikka henkilökohtainen indeksi niin jarrutetaan tai ainakin kannattaisi jarruttaa. Ja juuri näinhän asia on kuin Jza tuossa kirjoittaa.
     
  2. -TH-

    -TH- Gearhead

    Tuo fed touhu on mukavan näköistä, kieltämättä asiaa eli rakentelusääntöjä on syytä tutkia tarkemmin. Ei haittaisi vaikka tuolasia todellakin olisi paljon ajamassa. Vanha kilpuri on jotenkin vaan hienompi, aina.
     
  3. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Me ei jarrutella OL:ssa vasta kuin noin 80 m maalin jälkeen. :lol:

    Ja tarvii olla kaksi ovea autossa Outlaw:ssa.
     
  4. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Noihin vanhempiin turinoihin hieman kysymystä:
    Montako oikeasti vanhaa slingshottia Suomessa on?
    Noi mistä aiemmin on puhuttu, on ilmeisesti uusia, tai rakentelun alla ja nykysäännöt harmittaa,

    Pitäisikö saada oma ryhmä noille vanhan koulukunnan laitteille, minkä turvallisuus on 60 luvulta?
     
  5. auburn

    auburn Gearhead

    "Pitäisikö saada oma ryhmä noille vanhan koulukunnan laitteille, minkä turvallisuus on 60 luvulta?"

    Mun mielestä vois aluksi järjestää vähän vapaamuotoisempaa tapahtumaa noille vanhoille vehkeille, vähän samaan tapaan kuin Ruotsissa Hot Rod Reunion on, olkoon vaikka testipäivien tai sudittelupäivien nimellä.

    Tapahtuma jossa radalle pääsy ei vaatisi kohtuutonta taloudellista panostusta.

    Tuohon tapaan ( Hot Rod Reunion 2013 ):
    http://www.youtube.com/watch?v=eFX7cvCItko
     
  6. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

    Eikös noita testipäiviä, sudittelutapahtumia ja lentokenttäkisoja ole jo?
    Jos haaveilee Suomessa vain nostalgiavehkeet only-tapahtumaa, niin ainakin ajoaikaa riittäisi joka kuskille riittävästi ihan yksipäiväisissä kahinoissakin.
    Ei noi viralliset kisatkaan nyt niin kauhean vakavia ole vaikka järjestäjät haluavatkin pitää turvallisuuden hyvänä ettei tulee rasvan/romunsiivoustaukoja ja ruumiita.
     
  7. hot1930

    hot1930 Gearhead

    Yksi tuttu britti olisi myymässä etumoottoridragsteria rullaavana hp.7250 £
    Tällä hetkellä ritsassa on Jaguarin V12 + pg, mutta niistä täytyy keskustella hinta erikseen.
    Mikäli kiinnostusta, niin laitan yhteystiedot privana.
     

Kerro tästä muillekin!