Small tire or big tire,missä raja?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Jukka 63, 14.10.2017.

  1. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Perus smalltire kikka lähtee keventelee..!
     
  2. Jukka 63

    Jukka 63 2nd gear

    Jep.laihdutetaan autoa ja kuskia.Kuskista pois 15 kg, niin ei tarvii ostaa kallista hiilari konepeltiä.Etu penkki menee kans vaihtoon.Jouset tökkiin perseeseen ja painaa ihan sillanpäänä.Motissa huomasin taas sytkä ennakon heittelyä 5 astetta.Ilmeisesti jakopään koppa ei toimi=antaa periksi.Tekeeköhän noita joku valuraudasta tai jostain paremmasta aineesta.Semmonen mulle.Aina vittunut ton kanssa pelleily.Hitsataan vahvikkeitä,laitetaan väliin rautaa ja hyvin toimii.Tossa on vaan se ongelma,vaparissa ei motti kuole totaalisesti jos ennakkoo on liikaa.Tossa sattuu ja lompakko ei ntykkää siitä.Muuten auto on taas ulkosäilytyksessä ja täytyy ens viikolla ihmetellä miten sais peiton päälle,kun biltsun Xl peitto on hivenen pieni:)
     
    Muokattu: 29.9.2018
  3. Jukka 63

    Jukka 63 2nd gear

    Mielenkiintoista.Tulipa ostettua jurripäissään veronpalautus rahoilla tunnelram kaasareineen.Kummalla ajaa ens kesänä.Vaparina vai ahdoilla.Tunnelram on pornompi,sojottaa pellistä ulospäin kuin Henry Saaren mulkku.Tehoahan se ei tuota,joissain tapauksissa tulee takkin verrattuna normi 4 reikäseen.Toisaalta vähempi tehoa vois auttaa tohon pito ongelmaan.Vaparina jotain 550-600,ahdoilla pikkasen enemmän Jopa + 1000..Nyt mietitämyssy päähän.
     
    MadMike tykkää tästä.
  4. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Sama juttu ittellänikin, paitsi että pelkkä hento ruisku (suihku) tunnelramilla.

    Lasikupulkassa ei niin haittaa kumpaa mailia mennään. Osittaista tai kokonaista.

    Onneksi minisuksien keulia ei ole taivutettu ylöspäin, eli vakiolla mennään.
     
    MadMike tykkää tästä.
  5. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Katoinki et kohta alkaa cougarikin menee, siel on jo tunnel rami ja mopsin sytkäboksi. Enää ei puutu ku loput.
     
  6. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Eihän tohon oo kuin yks ratkaisu... ahdettu tunnelram niin on henri saarta ihan sillanpäänä konehuoneessa!
     
    Jukka 63 ja Herje tykkäävät tästä.
  7. väsynyt

    väsynyt Gearhead

    Joo! Mut Jukka ei voi vastata kun perjantai illalla vasta! Waldemarin jälkeen:cool:!
     
  8. kuula

    kuula Gearhead

    Just näin!!!!!
     
  9. väsynyt

    väsynyt Gearhead

    On muuten aika pornon näkönen se tunnelram! kyllä Henry kin kalpenis kun näkis sen:(!
     
  10. Jukka 63

    Jukka 63 2nd gear

    Mä oon yllättäen samaa mieltä:D Orkkis vanha,mitä korkeempi sen parempi.Tai ainakin paremman näköinen.Nyt ois hakusessa 4 tuuman spacerit jotta kaasareiden ja Rysyn kattolinja ois sopiva:D
     
  11. väsynyt

    väsynyt Gearhead

    Miten onnistuis siihen autoon !minkä konepellin päällä se on nyt:odroll:!
     
  12. 383

    383 Gearhead

    Kävitkö eilen tuusulantiellä kokeilemassa ??? joku veti jo 254km/h
     
  13. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Perus small tire loppunopeus vartilla.
     
    MadMike tykkää tästä.
  14. Jukka 63

    Jukka 63 2nd gear

    Eipä tossa oo ihmeitä tapahtunnut.Talvella kävin kerran Rysyn päältä lumet poistamassa.Hyvinhän se siellä säily vaikka lunta tulikin puoli metriä. Talvella on laitettu mietintämyssy päähän.Rysy painaa liikaa.Keventäminen maksaa maltaita ja työtä on aivan liikaa.Siispä kevyempään malliin.Rysyn motti turboineen on niin leveä,joutuu pakosta tekee gasser mallin pienessä autossa.Joka on hieno asia.A koppaset barracudat on aika harvassa mun budjetilla.Ei viitsi valiantista tehdä gasser versioo.Valiantteja on liikaa.Nyt on mielenkiinnon aiheena Dodge 100 pikkis Virosta jäykällä etuakselilla.Ehkä homma etenee jossain vaiheessa.
     
    MadMike tykkää tästä.
  15. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Valiantteja ei ole koskaan liikaa. :soosoo:
     
  16. Jukka 63

    Jukka 63 2nd gear

    Nyt taas pääsyt töihin, jopa rahaakin tulee.Ei joltain löytys vanhaa gasseria,funny caria tai alteredia? Vois laittaa rysyn motin siihen ja ajella kadulla.Ps katsastus on yliarvostettua toimintaa.
     

Kerro tästä muillekin!