SMITHS kierroslukumittari

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja tomppamikkonen, 31.7.2002.

  1. tomppamikkonen

    tomppamikkonen 1st gear

    Onko kellään tietoa "vanhan" engelsmannin kytkennästä? Johtoja tulee seuraavasti: kaksi valkoista paksua johtoa, musta ohut johto joka menee mittarin takaosaan jossa kaksi liitintä '8cyl' ja '4&6cyl'(olisikohan maadoitus-liitin), sitten vielä kaksi valko-punaista joista toisessa väritys johdon suuntainen ja toisessa kierretty. Toinen pu-va menee valolle. Mittari tulisi kytkettäväksi Vauxhall Vivaan jossa eurooppalainen negatiivinen maa(-).
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    vanhoissa smitsheissä johtoa ei kytketä "suoraan" puolan -napaan vaan johto kierrätetään mittarin kautta ....mittarin sisällä on sellainen silmukka/kela minkä läpi johto kulkee ja mittari mittaa pulssit silmukan avulla

    katso tarkemmat kytkentä ohjeet jostain brittikerhon sivuilta...minultakin löytyy jonkinlaiset paperit ...jos jaksaa etsiä
     

Kerro tästä muillekin!