SMS Auto Fabrics

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja jalluvaari, 22.1.2009.

  1. jalluvaari

    jalluvaari Gearhead

    Onko kellään kokemuksia ko firmasta? Tilasin pariin autoon verhoilu matskut ja valmiit ovipanelit marraskuussa 2007. Istuin- ja kattomateriaalit ovat toimitelleet neljänä eri toimituksena, vaikka pyydettiin laittamaan kaikki samaan pakettiin ja toimittamaan yhdellä kertaa. Molempien autojen oviverhoilut on edelleen tulematta. Sähköpostiviesteihin Mr Doug vastailee varsin ylimielisesti jos yleensä vaivautuu vastaamaan ollenkaa. Pyysin joulukuussa -08 toimittamaan pelkät materiaali, niin olis tehty ovipahvit ite, ei suostunut toimittamaa kun verhoiluja juuri viimeistellään. Mitään ei kuulu vaikka kuinka kyselee jo maksettujen verhoilujen perään.
    Oisko kellään hyvää konstia jolla sais homman jotankin toimimaan. Ei viittis ihan V mäisekskään alkaa kun firmalla on kuitenki tarjota alkuperäisiä, hyvälaatuisia verhoilumatskuja ja varmaan niitä tulen vielä vastaisuudessakin tarvimaan. Harmittaa niin vietävästi ku kaikki on maksettu jo yli vuosi sitten ja kehuin vielä kaverillenikin ko firmaa ja nää toiset puuttuvat oviverhoilut ois menossa sen autoon. Kuuluupa siellä makaavan (tilattu jo yli 6kk sitten) toisenkin kaverini oviverhoilut, menipähän sillekkin suosittelemaan.
    :( :( :(
     
  2. revariver

    revariver Gearhead

    Kyllähän tuolta tuli tilattua. Sen reilun puolivuotta kesti vaikka 2 viikossa aluksi lupasivat. Niillä oli istuin materiaaleista tiedot paljon tarvitsee penkkeihin mutta aika paljon tuli tiettyjä kankaita liikaa ja jotain liian vähän.
    Kannattaa pommittaa sähköpostilla tiuhaan niin mielestäni siitä oli jotain apua.
     
  3. jalluvaari

    jalluvaari Gearhead

    Kyl on sähköpostilla pommitettu, mutta mitä enemmän on sinnepäin yhteydessä sitä harvemmin ja niukemman vastauksen saa, jos saa aina sitäkään.
    Kaikki verhoilumatskut joitka ovat aiemmin toimittanee on ollut OK ja määrät tosi reiluja. Valmiit kattoverhoilutkin on olleet OK. Siksipä kovin pistää ihmetttelemään mikä näissä oviverhoilussa mättää.
    :cry: :cry: :cry:
     
  4. coupe

    coupe Gearhead

    Täällä ihan sama tilanne. Kaikki verhoilut tilattu joulukuussa 07. Muu kama tullut mutta ovipahvit ja aurinkolipat uupuu. Meinasi toimittaa aurinkolipat tossa viime marraskuun tienoilla erikseen ja silloin katkesi kamelin selkä.
    Totesin ystävällisen tiukkaan sävyyn että ei enää yhtään erillistoimitusta ja ovipahveille on saatava lopullinen toimituspäivä. Jos sen jälkeen ei mitään kuulu haluan rahani takaisin. Taisin vielä luottokunnallakin uhkailla .
    Kerroin myös että haluaisin kovasti jatkossakin ostaa SMS:n tuotteita mutta kaveri tekee sen toiminnallaan täysin mahdottomaksi.

    Doug avautui sitten vähän ja valitti pahaa sumaa "ovipahviosastolla". Oli kuulemma hommannut jonkun uuden koneenkin sinne mutta työntekijöiden kanssa oli vaikeuksia ja oppiminen kesti. Ei kuulemma ehtis kaikkea tehdä itse.

    Saa nähdä, en tiedä mitä tehdä jos luvattu "absolutely final date" ei pidä. Ovipahveille olisi kova tarve mutta johonkin se raja on vedettävä. Uskon aidosti että kaverilla on vaan niin pahasti pakka sekaisin ettei hanskaa hommaa mutta silti.

    Tilauksen aikoihin soittelinkin ukolle. Oli ihan välitön heppu ja Suomessakin kuulemma käynyt joskus vuonna yks ja kaks. Harmi että nää toimituskuviot on tässä jamassa.
     
  5. dart

    dart Gearhead

    Tilasin sieltä näytepalat 1960 Lincolnin penkin kankaista ja näytteet tuli nopeasti ja niissä oli kangasta mitä tarvitsin. se on sellaista mustaa kangasta missä on hopean väristä punosta joukossa ja tässä näytepalassa oli kullanväristä ja sen näytteen vieressä luki, että sitä saa kummallakin värillä. n. vuoden päästä tilasin neljä jaardia nimenomaan hopeanväristä kangasta ja paketti tuli reilussa viikossa perille, muttakun se olikin kullanväristä, no kerroin tälle Dougille asiasta ja hän lupasi hoitaa asian ja ehdotti että maksan puolet uudesta kankaasta, mikä ei tietenkään käynyt mulle. Kovan tinkaamisen jälkeen lupasin maksaa toimituskulut, niin sain sentään oikeata kangasta. Ne selitykset oli aika käsittämättömiä mitä sieltä tuli. esim. koska olin saanut kullanvärisen näytepalan niin he ajattelivat että hyväksyn yhtähyvin sen vaikka tilasin hopeanväristä jne.
    Laadukasta tavaraa tuli ja nopeasti mutta nyt on sitten kaksinverroin kangasta. Toisesta voi verhoilla vaikka olohuoneen nojatuolit.
    Mitä niiden valmiit ovipahvit on muuten maksanut?
     
  6. ls1978

    ls1978 Gearhead

    Tilasin kyseisestä putiikista Mercuryyn originaalin penkkikankaan eikä voi muuta kuin kehua toimintaa. Nettisivujen kautta jätettyyn "sample requestiin" tuli vastaus juuri oikean näytekankaan muodossa reilussa viikossa. Varsinainen tilaus taas toimitettiin n. kahdessa viikossa ja ihan oikean kokoisena ja laatuisena ja laskutuskin meni Visan kautta oikein.

    Viikonloppuna sain penkin verhoilijalta ja nyt se on paikallaankin uuden lattiamaton kanssa. Ja näyttää tosi hyvältä, joka euron arvoinen operaatio :rotfl: :rotfl:
     
  7. breezeri999

    breezeri999 1st gear

    Tilasin buickkiin alkuperäisellä painokuviolla olevat etupenkin vinyylit. Suurinpiirtein jokatoiseen sähköpostiin vastattiin, yleensä mahdollisimman suppeasti. Sample pala kyllä tuli todella nopsaan mutta itse materiaalia saikin sitten odotella 4kk!

    Oman kokemukseni (ja hintojen) perusteella sanoisin että jos jostain muualta saat tarvitsemasi verhoilutavarat niin ota ne sieltä jostain muualta. Tosin tämä lienee niitä harvoja paikkoja mistä saa esim. juuri painokuvioitua vinyyliä/nahkaa.

    Itse tavara on kyllä todella hyvälaatuista.

    Ainakin omaan autoon (2 ovi) ovipahvit maksaisi 725$, en edes viitsinyt kysyä onko siinä taakse palat vai todellakin pelkät ovipahvit.
     
  8. Ck

    Ck Gearhead

    Mä tilasin sample requestin joskus muutama vuosi sitten pontiacin bonnevilleen 1969 malliin. Ensin tuli väärä ja lähetin itse mallikappaleen kankaasta kirjeessä sinne. Sitten tuli taas kirje että löytyy kangasta.
    Koska mulla ei ollu visaa niin pistin kirjekuoressa pari satkua sinne ja kankaat tuli parissa viikossa kotiin. Hyvin siis toimi mulla.
     
  9. CENTURY 58

    CENTURY 58 1st gear

    sms

    Äkkiä laskettuna 4 ovipahvit tulemata ja aurinkolipat . keskimäärin vuosi sitten kaikki maksettu. Ei oo kaikki ihan kunnossa :mad: :mad: :mad:
     
  10. jalluvaari

    jalluvaari Gearhead

    Eiköhän panna soittorumba päälle, joka jannu kelle ovipahvit on tulematta niin soittoa vaan Doughille! Jos ei saa asiallista vastausta, niin löytyyhän ko firmasta myös päällikkö jolle asiasta voi avautua.:x
    Buickin Century -58 ovipahvit makso n. 800 USD/4-oveen ja 2-ovisen -57 Dodgen pahvit suunnilleen saman verran, sis. takasivut. Nämä molemmat olen maksanut jo 2007 joulukuussa. :mad: :mad: :mad:
     
  11. kp

    kp Gearhead

    tilasin 58 Cädiin materiaalit joulukuussa -08 ja aloin tämän kuun alussa kyseleen niin lupaili että toimitus on ensikuun lopulla joten ei voi paljon
    kehua kun kyseessä oli lähinnä materiaalit......
    rahat meni kyllä samana päivänä kun tilas joten ainakin jossain Doug on nopea
     
  12. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    mun tilaukset sms fabricsilta:
    1964 galaxie 500 Xl avoon:

    n 8 kk ovipahvit, oikeen hyvät,
    lupasivat myös hyvät alumiini osat ovipahveihin , paskoo tuli..
    xl penkinpääliset + rätin boot, helevetin hyvät , kesti 2kk tulla.

    Doug valitteli mulle, ett käsityöntekijät on kortilla,
    ja kaikki usa nuoret ovat niin laiskoja ett ne haluu vaan puhelinmyyjix.
    Mexikolaisii ei voi palkata, ne tekee laittomill työkaluilla vaarallisesti kuulemma näit hommia.. ..

    sitte doug lupas ekaks ett nepparit boot suojukseen sis hintaan, sitten tulikin 200 usd lasku.. jota en taida viitsiä maksaa..
     
  13. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    No eipä ole toimintamalli paljoa muuttunut kahdessa kymmenessä vuodessa. :-?
    Tilasin joskus 1990-luvun alussa verhoilukankaita ko firmasta. Väärän väristä tuli vaikka mallitilkut oli oikeat, no se ostettiin 50% hinnalla. Sitten tuli oikeaa NOS:ia mutta liian vähän ja loput tuli uudelleen kudottuna kuukausien päästä. Pariin muuhun siipimopariin tuli kyllä oikeat aineet ensi yrittämällä.
    Siihen aikaan ei vielä ollut sähköpostejakaan vaan piti soitella ja faxailla.
    Jatkuvan muistuttelun seurauksena kaikki sitten lopulta saatiin mitä piti.
    Rahat tietysti läksi heti Visalta.
     
  14. coupe

    coupe Gearhead

    Mikäs muilla ovipahvien odottajilla tilanne....?

    Mulle napsahti yllättäen sähköpostiin DHL:n ilmoitus ens vkolla tulossa olevasta lähetyksestä mikä on SMS:ltä.
    Hetken ehdin jo tuulettaa mutta sitten katsoin lähetyksen kokonaispainoa: 3,7lb !!!! Paha epäilys hiipi mieleen että ei sieltä mitään ovipahveja ole tulossa. Ehkä aurinkolipat ja jotain aiemmista lähetyksista unohtuneita vinyylin paloja....

    Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
     
  15. jalluvaari

    jalluvaari Gearhead

    Tänään tuli email SMS:ltä, nyt lupasivat tehdä ovipaneelit välittömästi ja lähettää ensiviikolla. Kovasti pahoitteli viivästystä, eihän tilauksesta ja maksustakaan ole kulunut kun n. 15kk. Aiemmin laitoin sinnepäin aika tulikivenkatkuisen mailin jossa myös muistin mainita lakimiehestäni ja kuinka pettynyt olen heidän toimintaansa. Saa nähdä onko taas niitä kuuluisia tyhjiä lupaksia. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
    :eek: :eek: :eek:
     
  16. coupe

    coupe Gearhead

    Kyllä siellä jotain tapahtuu....

    Mutta kuten arvelinkin niin UPS toi pelkät aurinkolipat. Mutta perhana että olivat hienot :lol: Oli pakko laittaa Dougille vähän kehuvaakin viestiä kun on tullut painostettua aika rankasti. Totesin vielä että koita nyt hyvä mies laittaa tämä kommunikaatio ja toimituspuoli kuntoon kun muuten on niin hyvät tuotteet.

    No, tänään sitten sähköpostiin napsahti UPS:n lähetysilmoitus ja painona oli 23,8lbs. Nyt voisi jo vaikka ollakin ovipahvit, katsotaan tulisko joulu tällä kertaa 8)
     
  17. jalluvaari

    jalluvaari Gearhead

    Toivo elää !

    Tänään oli sähköpostissa UPS:n ilmoitus, että 21.6lbs painoinen paketti lähetetty eilen! Ilmeisesti aktiivisella painostuksella ja lievällä uhkailulla saa asioitaan eteenpäin.
    :D :D :D
     
  18. kp

    kp Gearhead

    kuten myös tuli postia että tavarat lähdössä
     
  19. Ahis

    Ahis Gearhead

    Eihän mun tarvi samaa alottaa :lol:
     
  20. jalluvaari

    jalluvaari Gearhead

    Toivottavasti ei, nyt on tulossa Dodge -57 pahvit, B-58 näköjään saa odottaa omiaan vielä jonkun aikaa. :eek: :eek: :eek:
     

Kerro tästä muillekin!