Snap-on työkalut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja JesseX, 22.7.2011.

  1. JesseX

    JesseX 1st gear

    Ite oon käyttäny kamasan hylsyjä pulttipyssyssä ja ainuttakaan en oo saanu särettyä. Menee vaan hylsyjen kiinnitys ikävän näköseksi kun 10 barin paineella hakkaa pultteja auki.

    Räikäthän ei kamasalla mitään kummosia oo mutta hylsyistä ei tosiaan oo pahaa sanottavaa.
     
  2. vette77

    vette77 1st gear

    Täysin liittymättä mitenkään ah-niin-ihaniin Snap-On työkaluihin (hylsyt/räikät, muita mulla ei ole, EDIT: no toki niveliä ja jatkoja woblereita ja tavallisia on myös)

    Niin muutaman kerran kun olen tai faija on joutunut tiukkaa mutteria Kamasa hylsyllä niin ova net avautuneet hienosti, joulutorttu maisesti. Kamasan nivelet ovat olleet ihan himmeetä kuraa, siis todellistä kerjäläis laatua. Jos sellasesta tykkää niin antakaa mennä vain, mutta älkää nyt herranen aika sentään kehuko niitä :odroll:
     
  3. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Hehe,laatua monessa muodossa. Kyllähän kamasutralla pärjää kun ei avaa liian kovia liitoksia. Varsinkaan pulttipyssyllä. En itsekkään ammattikäytössä ole vielä saanut edes Wurthin lenkkiavainta antautumaan mutta johtunee siitä että käyttökin on kohtuu vähäistä,kiitos kaikkien koneiden ihmeellisen maailman. Mutta tosiaan ei nuo kalliit työkalut(merkki mikä tahansa) niin kalliiksi tule jos ne kestävät pitkään. Ei nyt sentään isältä pojalle,koska joka vuosi valmistajat esittelevät parempia kamppeita.
    Ja on nuo ameriikan työkalujen hinnat tulleet paljonkin alaspäin,ei ne nyt niin mahdottomia maksa. Hakkaavat porukat täälläkin foorumilla rahaa paljon hullumpiin juttuihin. :rotfl:
     
  4. unknown

    unknown 3rd gear

    Eikös nuo Wurthin työkalut ole Facom -merkkisiä oikeasti? On toki mahdollista että nykyään Wurth tilaa työkalut Kiinan kansan tasavallasta.
     
  5. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Laitan tännekin tietoisena väärästä foorumista: Halutaan ostaa Snap-On peltisepän vasaroita. 0400813222 tai yv.
     
  6. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Kyseisiä vasaroita käyttäneenä niin ei nuo wurthin juuri niistä eroa,vähän on vaan kevyempiä. Mobitiveltä saat niitä sinivartisia (martin tms?) vasaroita,ne on hyviä ja kestäviä. Samoja itseasiassa myy snap-on. Mutta toki jos snap-on leimoja haluaa keräillä.. ;)
     
  7. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Kiitos vinkeistä; halutaan juurikin ja ainoastaan keräillä Snap-On leimoja.
     
  8. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Mulla on työn puolesta mahdollisuus.. ;) Hyviä ne on. Snap-onin "Shrinking slapper" eli tuollainen lyöntiviila kiristelyyn on tähtäimessä.
     
  9. kepak

    kepak 2nd gear

    onko kukaan ostanut usa työkaluvaunua ?
    onko mitään merkki ehdotuksia ja made in usa valmistus maa ?
     
  10. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Meillä on kaksi Snap-on perusvaunua. On ne hyvät ja tukevat. Käy lukemassa Bahcon vaunun tyyppikilpi, on hyvin samannäköisiä ja jotenkin samaa firmaa kai. Noi meidän kaapit on Canadassa tehty mutta mulle sama asia.
     
  11. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Mainittakoon että sellaisen ison Snap-on vaunun kantavuus on useita tonneja. Eli ekaks 17te:n vaunu ja siihen muutama tuhat kiloa kaluja päälle niin pääsee alkuun.
     
  12. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Auto-ja Korjaamomessuilla tuli taas notkuttua Snap-on-osastolla liiankin kauan. Itse asioin Helsingin alueen dealerin kanssa, mutta Valkeakosken kauppias Jarno Saloniemi (nolneljäsataa908076)vaikutti ja vakuutti myös tosi innokkaalta pelvelemaan myös harrastaja-asiakkaita. Lupasin vähän buffata, jos joillakin muuten on korkea kynnys ottaa yhteyttä. Tuollainen Snap-on myyntiauto on kuin karkkikauppa.
     
  13. Robot Riot

    Robot Riot Gearhead

    kallis, mutta hyvä karkkikauppa.
    Olisisvat laittaneet sinne messuille enemmän kovia tarjouksia ja kunnon rummutus- ja markkinameininkiä, niin kauppa olisi varmaan vielä paremmin käynyt. Hintoja näkyviin, niin ei tarvitsisi joka tuotteesta kysellä myyjiltä.
    Tosin myyjät olivat aktiivisia joka firmalla.
     
  14. taunusstyle

    taunusstyle Gearhead

    myyköhän kukaan täällä lapin suunnalla kyseistä työkalu merkkiä :/
     
  15. SnapOnFin

    SnapOnFin 1st gear

    Tervehdys kaikki automiehet ja -naiset.

    En tiedä kuinka viisasta on nostaa pää pensaasta, mutta tämän työkalumerkin ympärillä tuntuu liikkuvan sellainen määrä mytologiaa, että yritän pysytellä ikäänkuin "asiantuntijan" roolissa, parhaani mukaan oikoa väärinkäsityksiä ja vastata kysymyksiin.

    Minä olen siis tuo em. innokas työkalukauppias ja täten Snap-On asioissa kaikkien käytettävissä. Niille joilla on aiheeseen mielenkiintoa, suosittelen liittymään "Snap-On Finland" faceboogie-ryhmään. Sieltä voi ottaa yhteyttä, kysellä asioista ja näkee viimeisimpiä tarjouksia ja tuotenostoja. Niin ja voi sitä viestiä täälläkin laittaa, jos ei kehtaa tässä julkisesti tunnustautua käyttäjäksi ;) ;) ;)

    Ai niin ja Rollon väki voi myös kysellä minulta.
     
  16. 59Kingswood

    59Kingswood Double Gearhead

    En kyllä ymmärrä, miksei joku kehtaisi?
     
  17. palontie

    palontie Double Gearhead

    minä en kehtaisi liittyyä suureen ja monelle niin rakkaaseen facebookkiin
     
  18. ajomies

    ajomies Gearhead

    Minä en kehtaisi tunnustautua noiden työkalujen käyttäjäksi. ;)
     
  19. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Mutta minäpä kehtaan,ilolla käytän ja joka kerta nautin! ;) Maailman parhaita työkaluja ,työntekoon.
    Jopa niin hyviä että ostin jo omaankin käyttöön akkuvääntimen..
     
  20. SnapOnFin

    SnapOnFin 1st gear

    Vitsin tynkää toki. Muistaakseni oli jossain kohtaa ketjua joku asiasta vääntänyt juttua.. :D
     

Kerro tästä muillekin!