Sopimuksesta ja miehen sanaan luottamisesta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja Petri A, 3.5.2019.

  1. splitti

    splitti 2nd gear

    Mä löysin pe auton ilmoituksen, olin hakenut ko. mallia jo pitkään. Soitin samantien myyjälle, kysyin kysymykset ja sain vastaukset. Olin tyytyväinen kuulemaani, huono homma oli, että olin just nousemassa koneeseen ja olin viikonlopun reissussa. Harmittelin tätä myyjälle ja sanoin, että voin samantien laittaa vielä tilisiirtoa liikenteeseen. Myyjä sanoi, että pitää sen mulle tähän päivään. Tulin aamulla takas suomeen ja kävin suoraan kentältä auton katsomassa ja kättelemässä. Raha vaihtui taas autoon. Myyjä on oodeelta tuttu ja homma toimi! :)
     
    Roberto, mikaa7146, C-Body Polara ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joku tässä tilanteessa tulee suoraan setelinipun kanssa niin vaikee kieltäytyä varsinkin jos kilvitys ym olis epämieluisaa hommaa. Toki olis voinut soittaa, että näin meni.

    Yleensä näissä juu joku mutka on eikä asiat niin selkeitä....
     
    exchevelle tykkää tästä.
  3. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Yks juttu mikä vituttaa, on se ettei edes ilmoiteta mitään, jos asiat muuttuu.:mad:
    Jopa silloinkin, kun on LUVATTU ilmoittaa.
     
    Peeaa, mmM, wilburi ja 1 muu tykkäävät tästä.
  4. kuutio

    kuutio Gearhead

    Viime keväänä myin pitkällä leimalla pumaa, sitä pikku foortsonia. Kouvolasta tuli innokkaat isä ja poika, lupasivat ostaa, kunhan varaan n puolitoista viikkoa. Ilmoittivat tarkan päivän koska tulevat ostamaan.
    Kerroin etten varaa ilman käsirahaa. No mitään ei kuulunu ja piruuttani soitin vaikka vastauksen arvasin. Ei se ollu se varma mopon ostaja tullukkaan, mtn ei tietenkään mulle ilmotettu. Eli ei rahaa.Ihan ystävällisesti jannulle kerroin että kun hän vähän saa elämän- ja kaupankokemusta lisää niin ymmärtää miksei varaile mitään ilman käsirahaa.
     
    Roberto, Catiska, mmM ja 1 muu tykkäävät tästä.
  5. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    :odbiggrin: Näin se useinmiten menee. Hyvä kun pystyit ilman v**sta soittamaan ja kysymään mikä on tilanne. Kun sen vastauksen tiesit jo etukäteen.
     
  6. Petri A

    Petri A 3rd gear

    Tota tiesin puutteet koska käyty katsomassa ja keskusteltu, ja sehän tossa ottaakin pattiin. Soiteltu Hussolle ja Branderille osista ja töistä ja nuo kaikki piti peruuttaa (on muuten mainittu). Lupasin maksaan pyydetyn hinnan siinä kunnossa eli en kilvitettynä vaan rullaavana joten en ymmärrä mistä tuo ei kelvanut oikein tulee. SMS viestillä sanottu että ostan, kaveri kuitannut ja soitin perään ja sovittiin niin mikä tuossa on epäselvää. Kaverin kanssa sovittu että selvitän nuo ja ilmoitan viikolla että otanko jonka tein kuten hänen kanssa puhuttu niin en ymmärrä mistä haet tuota jutun tynkää. Kaveri teki oharit sovistusta niin on kai sinun mielestä normaali tapa toimia tekstisi pohjalta.
     
  7. Petri A

    Petri A 3rd gear

    no tuoreemman 73 SE Chargerin ostin tilalle :)
     
    PeteKoo tykkää tästä.
  8. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Miehen pitää olla mies eikä mikään marjanpoimija.
     

Kerro tästä muillekin!