Sori, Mitä tarkalleen tarkoittaa lintta?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja bathory, 1.8.2006.

  1. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Toi -60 buick on mun mielestä enemmän niinkun "harraste" henkinen bluesmobile.
    8)
    Lintta taas on sellainen melko tavanomainen 4d jenkki jonka elämänkaari tekee loivaa alamäkeä..ollut ehkä uutena jossain peräkylässä taksina jonka jälkeen kiertänyt kiertopalkintona kaikenlaisten käsien kautta.. Kun on halvalla myyty eteenpäin niin sen on aina ostanu joku nuori rakkari "ensi"jenkiksi ja sit on kerätty koko kaveripiirin voimin kolehtia että saadaan bensarahat kaikkiin hauskoihin retkiin!
    Ikinä ei ole isompia/kalliimpia remontteja tehty vaan hädin tuskin sen verran että leima irtoaa katsurilta..reissuissa kulunutta ulkokuorta korkeintaan paikkailtu sieltä täältä jos sitäkään..jouset kuoleentuneet jatkuvan ylikuorman alla ja joka omistajalla omat stereoviritelmät joista on muistoina monenlaista johtoa kojelaudan alla sekä irtirevittyjen kaiuttimien reikiä ovipahveissa/hattuhyllyllä..
    :odroll:
    Siitä on pienet lintat tehty.. (mun mielestä) :rotfl:
     
  2. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Toi ylläoleva Rinnewoodin kuvaus on aika osuva etenkin 80-90 luvulla harrastamisesta, tommostahan se oli :lol:
    Ja se on hatunnoston paikka sellasille lintoille ja laululiitereille jotka jo moneen kertaan kaiken antaneena yhä vaan jaksaa liikkua, kuletella kaikenmaailman juoppoja ja kuunnella äijien örinöitä :wink:
    Noi legendaarisimmat lauluautot osaa muuten varmaan kaikki Irwinin ja Sleeppareiden kappaleet jo ulkoa :rotfl:
     
  3. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    :eek: rinnewood tais justiisa kuvailla meikäläisen dartin elämänkaaren :rotfl: ainut vaa että mä ostin sen lapsiperheen isukilta kaupunkiajosta, joka tosin oli ostanut sen 19v rakkarinalulta... oon tainnu repiä autosta yli 15 metriä kaikenlaista viritelmä/kajari/pimppivalo -johtoja, etuakseliston puslat on kaikki "eheytetty" vaseliinilla... nii ja jäänteet rokkiruudustakin löytyy kyljestä :rotfl: :poff:
     
  4. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Taitaa Iisalmen kalustosta melko leijonan osa olla linttoja/lauluautoja?
     
  5. kime2

    kime2 Gearhead

    Osaahan ne ja meidän autot Popedan biisit :D
     
  6. *Natsitar*

    *Natsitar* Gearhead

  7. Gunnar

    Gunnar 1st gear


    Mika Sundqvistikin on aika kova juttu hönöpäissään.Voe voe ku haetari vuotaa... 8)
     
  8. V8-Tipu

    V8-Tipu 1st gear

    Rinnewood osuu taas kerran oikeaan, tuo kertoo aikas tyhjentävästi lintan määrityksen...
    Ei mitään lisättävää :)
     

Kerro tästä muillekin!