Sportsman/Pro ET 2013

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Anselmi, 28.11.2012.

  1. Anselmi

    Anselmi Gearhead

    Keskustelua suunnitelmista ja ajatuksista kaudelle 2013. Ketkä "vanhat" jatkaa ja minkälaisella kalustolla ja mitä uusia laitteita kenties on tulossa radalle.

    Pro ET 1387 jatkaa muutamaa maalikerrosta kevyemmällä autolla :D


    [​IMG]
     
  2. 144

    144 3rd gear

    Tarkoitus olisi yrittää muutama kisa ajella, mikäli vaan autoon ilmestyy talven aikana helmat, palkit ja lattiat. Niin joo ja moottori ja vaihteisto. Eli hirmu isot muutokset on Amazoniin tulossa jotta ois hauskempi laite ajella..

    PET1306
     
  3. joteam1

    joteam1 Gearhead

    SET 1122 Ajaa todennäköisesti koko kauden.
     
  4. 120ZZZ

    120ZZZ 3rd gear

    Suunnitelmissa koko kausi ja laite sama kuin päättyneellä kaudella.
    Haaveissa tuplamäärä venttiilejä ja nokkia,sekä "hiustenkuivaajalla" ylipaineistettuna.
     
  5. triniemi

    triniemi Gearhead

    Huhuja kuulunut myös Pro ET Camaro uutuudesta, ehkä jo 2013?
     
  6. MIAMIRACING

    MIAMIRACING 1st gear

    Ajetaan varmaan muutama kisa ehkä enemmänkin spetissä tolla valiantilla jos ol kuviot ei ota tuulta purjeisiin :D
     
  7. keimola

    keimola 1st gear

    MOI, EHKÄ YX VEGA, JOITAIN KISOJA................... :pinup:
     
  8. 120ZZZ

    120ZZZ 3rd gear

    Helmistä ei ainakaan nähdä Golopallon ratissa tulevaisuudessa.Golopallo
    matkasi uuden omistajan mukana Oulun seudulle.
     
  9. elky

    elky Gearhead

    Yritän ajaa koko kauden, tosin Oldsissa on vuosihuolto meneillään ja rahaakin pitäisi varmaan säästää. Mutta onneksi toukokuuhun on aikaa ja monta lottoarvontaa.
    [​IMG]
     
  10. Anselmi

    Anselmi Gearhead

  11. nalle71

    nalle71 Gearhead

    Kai tarran otitte pois :p
     
  12. 120ZZZ

    120ZZZ 3rd gear

    Tarrat jäi autoon kiinni.Ostaja halus ettei autosta irroiteta mitään pois.
     
  13. Jza

    Jza Double Gearhead

    Oho :eek: Luulin, että halusit pitää tuon ihan kaarettomana, mutta ilmeisesti evil ja pikkusormi vei mennessään? :lol:
     
  14. wiltzu81

    wiltzu81 1st gear

  15. BUICK:it

    BUICK:it 3rd gear

    Ei siitä mitään muuta puutu ku penkin taakse pikku tuki penkin
    selkäpuolelle. :wink:
     
  16. wiltzu81

    wiltzu81 1st gear

    Joku tuki tms siellä näyttäis olevan penkille(?) mutta eikö tohon vaadita niitä vinotukia(D-putki oheissa) jotka lähtee ton pääkaaren yhdysputken alapuolelta lattiaan?
     
  17. Anselmi

    Anselmi Gearhead

    Ohjeiden "D-putket" näyttäisi olevan pakolliset jos pääkaari on kiinnitetty lattiaan levyillä.... tässä tapauksessa pääkaari on hitsattu runkoon (kyseessä siis rungollinen peli). Se mitä tuossa ohjeessa tarkoitetaan "apurungolla" lienee hieman tulkinnanvarainen asia. Se voisi olla esim. apurunkoja yhdistävä palkki/putki??
     
  18. wiltzu81

    wiltzu81 1st gear

    Mun mielestä toi koko kaari/kehikkosääntö on tulkinnanvarainen lähes kaikilta osin ja siihen ei osaa edes FHRA vastata mikä on oikein. Mutta hyvä jos tiedät että kehikkosi kelpaa tuollaisenaan.

    Enkä siis koita vittuilla vaan yleisesti vaan kyselen/kommentoin, itselläkin kaarihommat menossa ja EHKÄ täällä olis uusi kuski Pro ET luokkaan ensi vuodeksi.
     
  19. BUICK:it

    BUICK:it 3rd gear

    Tervetulloo hyvään porukkaan.... :D ajamaan.
     
  20. 120ZZZ

    120ZZZ 3rd gear

    Jep,mukaan vaan wiltzu ja kaikki muutkin kiinnostuneet myöskin.
     

Kerro tästä muillekin!