spragless turbiini

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja mk76, 15.2.2013.

  1. mk76

    mk76 3rd gear

  2. triniemi

    triniemi Gearhead

    Yks osa vähemmän, joka voi mennä rikki, mutta varttimaililla pari kymppää hitaampi. Gurut korjaavat jos meni metsään.
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jos koneessa on löylyä ja vartilla hylsy kiihtyy melko tasaisesti koko matkan niin "tavis" turbaanissakin on staattori paikallaan koko matkan. Toi haittaa maantieajossa menoa kun silloin sen staattorin kuuluisi pyöriä muiden osien mukana jarruttamatta menoa.
     
  4. mk76

    mk76 3rd gear

    no toi ei sitte varmaan kauheen ideaali oo katuautoon ja vartillaki voi oma ennätys heiketä mutta on tos enempi stallia ku vanhas että kattoo ny miltä tuntuu
     

Kerro tästä muillekin!