Spring Nat's

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Putte, 10.5.2012.

  1. Soikhiopiä

    Soikhiopiä 1st gear

    no meneekö tämä nyt taas ihan perseilyksi.
    tiedottajalle ehdotan että jos hoitasit vaan homman ja laittasit ne tulokset nettiin kateltavaksi niin tääläkään ei välttämättä eemelit vittuilis niin paljo.
    pdf:t yrittää jo näkyä tuola fhra:n sivuilla mutta jotain koodausta valittaa eikä aukea.
    ja kai niitä juutubeklippejä sitte kerkee kelaileen.
     
  2. Leinonen

    Leinonen 1st gear

  3. Wedge340

    Wedge340 2nd gear

    Pyörien tulokset ei löydy linkeistä, vaan autot on kahteen kertaan.
     
  4. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  5. TiMu

    TiMu 1st gear

  6. supo

    supo Double Gearhead

    Meni 8.987s!!Harmi kun päästiin ajamaan vasta oikeasti sunnuntaina laatikko ongelmien takia!!
     
  7. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Ei voi taas muuta kuin ihmetellä elämisen vaikeutta...

    Hienoa jotta kisat saatiin kuitenkin sipsittyä loppuun 8)

    Satoiko lunta kertaakaan??
     
  8. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ajanottolaitteet toimi?
    On se puheenjohtaja aika raju mönkijäkuski kun meidän eka lähtö mentiin hinauksessa johki 9.6 sekan aikaan... En välttämättä menis noita kaikkia LBTA juuutujakaan laittaman hätästen kuskien piikkiin ja sunnuntaina sitte odotettiinkin kuusen korjausta jonninaikaa....

    FHRA:n Syyskokouksessa tehtiin päätös ja velvoitettiin johtokunta hankkimaan uudet ajanottolaitteet. Ainkin mä olisin aivan helvetin kiinnostunut tietämään miksei näin ole tehty, millä meisselillä nää hemmot kävelee kokouspäätöksen yli? Toivottavasti tää asia selvitetään pohjamutia myöten, et oiskohan ollu jotain missikiertueita tms. et ei oo oikeni ajoissa kerennyt asioita selvittämään?

    Tulostaululla ei myöskään ollut kovin ajantasaisia tuloslistoja tai kaaviokuvia. Palikntojenjaossa ei ollut kuin muutama hassu kuljettaja, kas kun jäi vissiin vähän varikolle kertomatta et sinnekin pitäis tulla. Oli kyl kuulemma kuulutettu, mut ku ei tuolla varikolla oo kaiuttimia.... Tais autopuolella löytää vain S/SS sekä PET palkitut tiensä tonne palkintojenjakoon. Ei ny mikään maata mullistava asia, mut olettaisin et vaikkapa OL-voittaja Saarata olis kiinnostanut hakea pyttynsä, samoin kuin Streetin Hakalahtea, ja kenties muitakin?

    Oli siellä jotain asioita jotka toimikin, ja asioita joita voitanee jatkossa korjata. Mut toi tulospalvelu pitää resursoida riittävästi ja toi ajanottolaite dilemma ihan oikeesti vähän kiinnostais et miks ei toimittu kuten vuosikokous edellytti? Miks niissä kokouksissa ylipäätänsä pitäis käydä jos niiden päätösten yli kävellään huoletta?
     
  9. askom

    askom Gearhead

    Olikin FHRA jo korjannut, mu olisi ennen tarkistusta päivittää tulossivun näkymä :-?
     
  10. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Emmä mittä syyllissi kaivannu, tuloksii mää kaipasi :soosoo: .
    No tulihan sieltä viralliset selitykset :wc: .
     
  11. patukaplas

    patukaplas 1st gear

    Mitä pirua te valitatte !! Kokonaisuutena viikonloppu oli tosi hieno ja ainakin minä ja seurueeni nautti täysin palkein.

    Oli todella upeaa nähdä kovia aikoja ja 20 v tauon jälkeen Motoparkissa nitron pauketta. Parasta kaikessa ettei yhtään valitusta ole kuulunut metelistä tai ihmisistä.

    Tällaiset tilaisuudet luo rata-porukalle ja Katjalle uutta uskoa tulevaisuuteen.
    Itse ja moni paikalla ollut veteraani tuntevat " lukkarin rakkautta " Motoparkkia kohtaan ja haluavat sille hyvää jatkoa. Toivon että välillä täälläkin ajateltaisi samoin.

    Hyvää kesää ja nähdään kisoissa

    T: Jari Kaplas
     
  12. *HILU*

    *HILU* 1st gear

  13. superbird

    superbird Gearhead

  14. tha022

    tha022 Gearhead

    Ei mulla ainakaan mitään valittamista ole.
    Olihan siinä odottelua pariin kertaan mut se kuuluu lajin luonteeseen.
    Ihan riittävän hyvin tuli race radion kautta tietoa koska saa ruveta hinaan ahteria kohti line-uppia.

    Vaikka tämä reissu kaatui tekniikka murheisiin ekalla pudotus rundilla niin hyvä maku jäi ja alastoroon tullaan uudella uholla.

    JR/M 105
     
  15. C-barge

    C-barge Gearhead

    Valitetaan niistä asioista joidenka koetaan kaipaavan parannusta ja huomiota. En mä oikein käsitä et ketä palvelis niistä vaikeneminenkaan; vaikka suurin osa asioista sujui ihan mallikkaasti, niin tietyt asiat kuten tiedottaminen vaatisivat lisäpanostusta mikäli vain mahdollista. Nythän varsinainen tiedottaja hoiti lauantaina yksin kuulutusta, käsittääkseni ilman minkäänlaista tulospalvelua, eikä toi tekniikka muutenkaan siltä osin pelannut. Kaikkea hyvää vaan motoparkille, noi puutteet lienee lähinnä kisaorganisaatorisia.

    Mut oamlta kohdalta se isoin valitus liittyy tohon yhdistykseen ja niihin ajanottolaitteisiin; miksei niitä uusittu vaikka piti? Nyt siinä ei varmaan menetetty kuin tunti sunnuntaina ja joitakin haamuaikojakin syntyi, mut viimekauden EM katastrofi niiltä osin aiheutti osaltaan sen et vuosikokous edellytti jeesuksen aikasten ajanottovälineiden uusimista. Nyt ei niin oltu tehty , miks?
     
  16. patukaplas

    patukaplas 1st gear

    Onhan se toki totta että ajanoton ongelmat hieman häiritsi, mutta kuten edellä, ne tauot kuuluu lajiin. ( vaikka kukaan ei niitä toivokaan )

    Yhdyn siihen että viime kesän EM:stä on otettava opiksi, vaan tässä kohtaa oli käsittääkseni muussa paikassa vika. en tiedä vikaa mutta silmä määräisesti kaapeleita radan yllä paikkailtiin. Jos kaapeloinnit on niin hauraita on niihin kiinnitettävä ennakkoon huomio. Nyt kun Motopark on ollut pitkään se kakkosrata niin ei siihen ole panostettu samoin kuin Alastaroon.
    Vai onko kyseessa ns keikka-kamat joita roudataan paikasta toiseen ?
    Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä.

    No joka tapauksessa viikonloppu oli upea ja lupaa Motoparkille hyvää tulevaisuutta. Pitäkää paikka kartalla ja tehkää seuraavasta kisasta parempi
     
  17. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ajanottolaitteet joita FHRA käyttää ovat sen omat ja peräisin kai 80-luvulta? Niitä siirretään radalta toiselle. Toi asia oli todella vahvasti esillä syyskokouksessa ja siitä krijattiin täysin yksselitteinen ja velvoittava päätös, että uudet vehkeet hankitaan, niihin jopa varattiin rahaa. Näin ei kuitenkaan oltu tehty ja vähintä mitä odottais olis selitys miksei, millä toimiva johto kävelee syyskokouksen päätöksen yli?
     
  18. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Ajanotto asiasta tietämättömänä, veikkaan että vehkeet on varmaankin hankittu...
    Johtuisiko käyttämättömyys jostain asiasta niiden käytössä tms.

    Kaippa se parhaiten selviäisi jos kysyisi sen asian vaikka klubin johtajalta.
     
  19. Jza

    Jza Double Gearhead

    Tapsa varmaan osaa kertoa päivän tilanteen parhaiten.

    Tuosta hommasta sen verran osaan sanoa, että useampia toimittajia on kuultu ja puntaroitu erilaisia vaihtoehtoja. Ilmeisesti vaihtoehto on lukittu, mutta siinä on parikin muuttujaa matkassa ennen kuin kamat on radalla ja toiminnassa.
    Siinä valintavaiheessa jo oli vähän ongelmia alkuun löytää tietyille palikoille paikallista toimittajaa (mikä on osittain vaikuttanut hankintapäätökseen), että ei joka kikkaraa tartte tilaa erikseen jenkeistä jos joku vitosen nippeli hajoaa.

    Vaikka niitä olisi kaksi järjestelmää, niin ihan koko infraa ei kannata, eikä pysty ostaa tuplana. Varsinkin kun se pitää osittain kuitenkin rakentaa ja räätälöidä paikan päällä meille sopivaksi. Noi ongelmat on mun käsittääkseni kuitenkin kutakuinkin selvillä nyt ja hoidossa. Mutta ovat tosiaan osaltaan hidastaneet tuota hankintaa ja käyttöönottoa. Yksi tärkeähkö kriteeri kun oli se ukkosenkestävyys ja siitä koituvien ongelmien eliminointi (tästä lienemme kaikki yhtä mieltä?), niin se tekee monta jekkua lisää sen sijaan, että vaan ruuvattaisiin kamat paikalleen ja alettaisiin mittaamaan.

    Mutta kyselkää noilta päättäviltä elimiltä lisää, niin kenties osaavat kertoa tarkemmin.
     
  20. Putte

    Putte 1st gear

    Kysymys ei ole viitsimisestä tai haluamisesta. Tulospalvelukin tarvitsee yhden ihmisen ja jos sellaista ei ole, on vaikea asiaa hoitaa. Motoparkissa oli sen verran vähän toimitsijoita, että kaikilla oli kädet täynnä hommia ilman, että siihen olisi vielä jotain lisättykin. Tervetuloa kaikki vapaaehtoiset mukaan toimintaan. Kyllä tuolla hommia löytyy useammallekin.
     

Kerro tästä muillekin!