Sprinter 2.9 td moniurahihnan kiristinvivun vaihto

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Karpov, 22.8.2019.

  1. Karpov

    Karpov Gearhead

    Tälläseen hommaan tarvis etäjeesiä kun ei netistä videotakaan löytynyt.

    1997 2.9td sprintteri ja osa on tämä:

    [​IMG]


    Onko mitään huomioitavaa tai isompaa purkua? Itse en pääse autoon käsiksi.
     
  2. mpower

    mpower Gearhead

    Etäjeesiä juu!Ei Karpov kehtaa tunnustaa tollasen ostaneensa kun aina Mersua on morkannu!Vaivihkaa kyselee!:D
     
    ari vw, caprice305, PauliR ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. puna niska

    puna niska 3rd gear

    Kiristäjä keinun jous pois.
    Hihna pois.
    Kiristäjän iskari yläpäästä auki.
    Sitten ite vempele pois.
    Pyöree kärkinen 19mm? Kuusiokolo helpottaa.
     
    Karpov tykkää tästä.
  4. f34

    f34 Gearhead

    Ja varmasti viel vaivihkaa tilannu osat rokkiautosta.
     
    Karpov tykkää tästä.
  5. puna niska

    puna niska 3rd gear

    Ja edelporkin kaasarin suorasuihkun tilalle
     
    PauliR ja Karpov tykkäävät tästä.
  6. Karpov

    Karpov Gearhead

    Eli ei mitään ihmejippoja tai purkuja
     
  7. puna niska

    puna niska 3rd gear

    Ee tarvitse muuta purkaa.
    Millipeliä se on mutta mahtuu pois.
    Se rulla tai iskari kai niista yleensä menee ei se keinu.
    Avainkoosta en oo varma.
     
  8. Galaxie500

    Galaxie500 Gearhead

    Muistelisin et vois olla 17mm avain
     
  9. Karpov

    Karpov Gearhead

    Kiitoksia!

    Iskari ja muut jo vaihdettu aiemmin, vipu nyt väljä. Tyhjäkäynnillä hihna lähtee jo irti kun venklaa
     

Kerro tästä muillekin!