Stadin cruising 3.7

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja chevy76, 29.6.2009.

  1. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    mihis aikaa nykyisin on tori vastaan ottavassa kunnossa ?
     
  2. Annie

    Annie 1st gear

    Re: Täytyy tulla vilkaisemaan - valkoinen kolmio persiissä..

    Eikä mitä jätetään vaan isompi välimatka kulkineeseen.
    Kyllä se siitä. :lol:
     
  3. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    kinkin??? siis jonkun kiinalaisen auton vai. hmmmmmm
     
  4. welran

    welran 1st gear

    Sääkin on paranemaan päin.. paikalla 19.73
     
  5. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Torille 19.75
     
  6. Jenni4x4

    Jenni4x4 1st gear

    Käyttiksellä paikalle...
     
  7. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Pitää kai ruveta lähtemään et kerkeis paikalle :lol:
     
  8. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Joo,pitää ruveta tästä kanssa lähtemään............töihin :(
     
  9. Robot Riot

    Robot Riot Gearhead

    Mestoilla 19.61
     
  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kinkin, ei kinkyn! :soosoo: :rotfl:
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kautsi, missä olit? Mä kävelin sillä Manaran kirja kainalossa.
    Olipas tunkua torilla. Jätin käyttiksen suosiolla senaatintorille.
    Repelin top3 tonite.
    -Musta 60 Fleetwood. Punainen sisusta.
    -Punainen 59 Impala 2d HT. Punainen sisusta. Suomi-Impala? Äänestä päätellen räyhämotilla.
    -Harmaa chopattu 54 Ford 4d sedan. Mexicoviltit sisällä.
    Paljon siellä oli hienoja autoja, mutta nää oli uusia mulle.
     
  12. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    kylla hinoo kalustoo oli taas vaikka kuinka !

    Leppoisasti tarinoin eräälle canadalaiselle tursitille (ca 70-80v) meitin kokoontumisesta, oli kovasti ihmeissään tapaamisesta.
    Kysys ett ollaanko kaikki sama kerhoa, vissiin vaan amerikkalisia autoja täällä ??

    sit huomas, "hei ei toi oo amerikkalainen ja naureskeli erästä olikose leydandia" Sitt kysys ett saaks otta kuvan musta (wtf) , ja pahotteli
    ettei heti huomanne mun HIANOO hawaii paitaa :rotfl:

    onse kumma ku mä oon ainoo tosi tyylitajune vai ?

    turvallisesti kotona salossa siis..

    korvia särkee, 6 litraine isolohko + tuulen suhina 120km/h pitäis lain säätä, ei ilman peltooreita sais ajella .

    yöitä !
     
  13. fe390

    fe390 Gearhead

  14. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^^ FE 390 olit eka. Missä on Mopoilija ja varsinkin Kautsi kun sua torilla etsin?
     
  15. fe390

    fe390 Gearhead

    OT:Rebel, kerroit kerran jotain juttua T-birdini maahantuonnista. Se meni minulta silloin hieman ohi kun oli muuta hälinää ympärillä. Jos vielä muistat asiasta, niin kirjoita rivi tai pari.
    Auto on siis tämä:
    http://www.vanhary.org/Galleriat/Stadin ... oto72.html
    Ajankohta oli n. 89-90
     
  16. MercComet

    MercComet Gearhead

    Hyvin oli väkeä ja uutta kalustoakin! Siistii! Julmetun turistimassan seassa oli myös tutut lärvit torinlaidassa seisoskelemassa ja hauskaakin pitelemässä...

    Sit nukkuu ja töihin aamuyöstä...

    ps. Oli hauska katella sivusta kun afrikan mies halusi ikuistaa itsensä suomiraggari-alkuasukkaiden ympäröimänä. Siinä on kertomista kotikonnuilla ja kuva kehyksissä seinällä :D
     
  17. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Tulipa käytyä ja näytti tuokin vekotin toimivan.
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Totta kai muistan! Mulla 2500 autoo kirjanpidossa ja muutama ohi kirjanpidonkin. Ne wanhentuneet.
    Muutamia Autoja pidin tosi hyvänä omassa tallissani ennen kuin poka ne sai. Kunnia-asia. Niitä Autoja oli monta.
    FE 390 oletko sinä Max? Ainakin Autoasi olen tallilla vahannut ja toi TiiBööd oli vitun kallis jenkeissä jai mulla meni monta päivää sen kanssa tullissa painiessa..
    No ne niistä nyt täälä kertaa..
     
  19. Annie

    Annie 1st gear

    Tuli käytyä,kivvaa oli ja uusia kulkineita oli ilmestynyrt melkosta lailla joo...

    Miun autoon on ilmestynyt joku ihmeellinen FoMoCo-tarra.
    Kiitti vaan Stang. :rotfl: :poff: :lol:
    En ois huomannut kuin ehkä sitten kun koirien kanssa oisin pihan läpi kävellyt tai mennyt tekeen rengastyön ellei S.L. ois soittanut äsken kotia lähtiessä siitä... :lol:
     
  20. HENKKA2

    HENKKA2 1st gear

    Tuli käytyy pyörimässä ja jengii oli iha hitosti ja tosi hyvä sääkii viel. Tuli juteltuu ja kuvattuakii kuvia tulee huomenna.
     

Kerro tästä muillekin!