Stadin cruising 3.7

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja chevy76, 29.6.2009.

  1. vespa68

    vespa68 Gearhead

    Detaljifriikeille:

    [​IMG]


    Ja tämä sopisi hyvin myös tuonne päivän autokuva topicciinkin:

    [​IMG]
     
  2. Maria

    Maria 1st gear


    Näköjään sattui tallentumaan.. :)
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kuulitteko viime viikolla radiosta keskusteluja noista lokeista?
    KAUPPATORIN LOKIT SUOJELTAVA!
     
  4. VSOP

    VSOP Gearhead

    Onneksi en kuullut ( olis pitänyt olla asbestihihat, jottei pala)... Milläköhän perusteella noi p*skalokit pitäis suojella ja varjella ???
     
  5. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Eiks ne ole jo suojeltuja muuallakin kuin kauppatorilla? Ainakin jotkut lokkilajit, kuten naurulokki.
     
  6. Annie

    Annie 1st gear

    No onhan ne mutta kerrankos sitä "vahingossa" hengen riistää lokilta. :rotfl:
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^^ei hermo kestäny kuunnelle koko kuttua. Joku piipertäjä sanoi ettei kauppatorille pylväisiin ym paikkoihin missä lokit istuu saa laittaa mitään piikkejä tai vastaavia mitkä satuttaa lokkeja. Niitä ei saa vaan ruokkia.
    Sorry pien ot.
     
  8. kärrypoika

    kärrypoika 3rd gear

  9. MercComet

    MercComet Gearhead

    Minä vain kameran liipasinta painaessa ajattelin niin hyvää kun mun Comanchen keulalla järkky-kalkkuna pomppi... :poff:

    [​IMG]
     
  10. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    GNX? Aika hurjaa, noitahan ei ole käsittääkseni tehty aika vähän. Ja taisi olla noein USA-auto silloin, vai?
     
  11. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Onko toi tosiaan aito GNX, vaiko tavan GN GNX-logoilla ja vanteilla? Eiks GNX:ssä ole semmoset lokasuojien levitykset?
     
  12. belair54

    belair54 Gearhead

    Bowtien arvaillut osui kohdilleen, eli GN josta tehty GNX klooni.
    Kyllä tossa yksilössa on levikkeet kaarissa mutta taitaa olla kasaus vielä
    maalauksen jäljiltä kesken.
     
  13. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Merc tossa on sihti kohdallaan. Mä olen res rannikkotykistön korkeus-suuntaaja ja tykin varajohtaja. Kaikki radioliikenne käskyineen meni mun kautta. Tuossa vaiheessa kauppatorilla Jeepin konepellillä lokin nähdessäni antaisin komennon TULTA, jos minä olen sen ensin AMPUKAA komennennon saanut. Nyt ei puhuta isoista tykeistä vaan korkeintaan lutkuista. Tosa Cometin sihdissä olisin ampumaluvan antanut ja huutanut TULTA. Kattokaa dudet. Ois menny läpi vaikka 100mm tykillä eikä vieressä olevalle valkoisiin pukeutuvalle ois käyny mtn.

    Niin noista lokeista.. Muijan kans just juttelin mitä mä oon tänne kirjoittanu.

    Pieni -ei käteen (toivottavasti) vaan yhteenveto.
    Torikauppiaat on jo vuosia painineet lokkiongelman kanssa. Siellä torilla on ollut e.m. piikkejä ym noissa tolpissa.
    Turistien ja kauppiaiden mielestä tämä oli ok. Silloin ongelmia ei ollut.
    Ei piipertäjien. Siellä oli jossain vaiheessa jopa jtn summereita lokkeja karkoittamamassa. Ostavat asiakkaat häipyi, lokit ei.
    Nyt siis tilanne tämä että piikkilankaa ei saa asentaa lokkien levähdyspaikoille.
    Ongelma on lokit. Tämä selvä, eh?
    Tää ei ollu rivipiipertäjä vaan joku ympräristö fuck. Hän sanoi että lokeille ei saa laittaa piikkejä, ÄLKÄÄ RUOKKIKO NIITÄ LOKKEJA NIIN ONGELMAA EI OLE. Voi tsiisus, onks toi hörhö ikinä ollu ei gruisingin hälinän aikaan vaan esmes auringon laskun tai nousun aikaan kun ei ole hälinää niin istumassa rakkaansa kanssa kattomassa auringon laskua ja nousua avo auto takana parkissa lihapiirakkaa yrittäen syöydä?
    Try it.
    Silloin joskus vanhaan hyvään aikaan (vanha repeli muisteloo taas) stadin duunarit houkutteli ja hävitti puluja ja lokkeja öisin. Eivät olleet päivisin liian kesyt fågelit hyppimässä silmille kun koitit pullaa syödä. Puluja lahdataan edelleen öisin.
     
  14. mac774

    mac774 1st gear

    olen huomannut et on tullut palautetta harmaasta vanista!!!

    jep kyl soittelin musaa. mut se ei anteeksi kyl hiphoppia. vaan ,francinea,tigerssiä,nitromaticia. et aika kaukana siitä mitä sanotaan.ja asia on niin jos on häiritsevää niin mun mielestä voi tulla sanomaan suoraakin en ota itseeni.ens kerral paremmalla onnella.kiitos palautteesta.
     
  15. 4dtolppamies

    4dtolppamies Gearhead

    Tämmöisen laululiiterin minäkin bongasin ja tuumasin että kyllä vaan läskibasso kuulostaa kunnon subbareilla asialliselta eikä haitannut sitten yhtään vaikka oli hiukka volyymiä.
     
  16. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

    kun ton olette saanneet hengiltä niin ottakaa se sormus talteen.

    silloin "vanhaan hyvään aikaan" näin itse kun kalakauppias otti lokista kiinni ja väänsi niskasta, meni niin nopeasti ettei varmasti ollut ensimmäinen kerta.

    joo on joskus yönä kapakasta tulleena ihmetellyt touhua torilla, oli äijillä parempi flaxi "pulujen" kanssa kun itsellä
     
  17. MercComet

    MercComet Gearhead

    ^^ Rannikkopyssyn reservin sivusuuntaaja itse oon. Laukaisu oli mun näpeissä ja tykinjohtajana säännölliseen toimin harjoituksissa. Kertauksissa kokeneimpana oman tykin kaikille kavereille hommasin ylennyksenkin tuloksilla ja opastuksella... paitsi itselle. Omia kertauspäiviä jäi uupuu! Mutta nyt vain paukutellaan kameran kanssa ja jeesataan metsämiesten rifle-kisoja...

    Ryöväreitähän nuo lokit on ja oppinut liian huonoille tavoille. Fiksuja ovat kuitenkin niin osaavat ihmistä käyttää hyväksi ja piiperöitä ovat näköjään huijanneet ihan olan takaa :rotfl:
    Rankka meininki niihin vain tepsisi. Itse ei kuvittelisi lähtevänsä ostamaan ja nautiskelemaan ruokaa kauppatorille. Jotkut nuoremmat kaverit siellä platalla makkaraperunoita yrittivät vedellä ja seura oli taattu...

    Ja asiaakin. Viihtyi muuten porukka yllättävän pitkään toiselle vuorokaudelle paikanpäällä. Ei tietystikään vedä vertoja entisajalle, mutta nykyajan "klo.23 kotiin tai Irmeli on vihainen"-meiningille kuitenkin.
     
  18. rane58

    rane58 Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!