Startin hammaspyörä tarttuu kiinni uuteen vauhtipyörään

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja palotila, 3.3.2010.

  1. palotila

    palotila Gearhead

    Mulla on uusi vauhtipyörä ja kytkinkoppa mopar440:n perässä. Ilmeisesti kytkinkopassa startin pään kolo vähän liian tiukka, ja startille jää liian vähän välystä vauhtipyörän hammaskehälle. Ei viittis purkaa vaihdelaatikkoa, peltisarjoja ym pois että pääsis käsiksi. Kokeilin pyöräyttää startilla ja joka kerta hammaspyörä jää jumiin hammaskehää vasten, irtoaa kun ruuvimeisselillä auttaa. Ajattelin kokeilla viilalla vähän pyöristää uuden hammaskehän hampaiden kulmia, mutta auttaisiko siinä jokin öljy tai onko jokin muu vippaskonsti? Starttiakaan ei saa käteen muuten kuin konetta nostamalla ja peltisarjat irroittamalla.
     
  2. raaseri

    raaseri 1st gear

    Itellä oli vähän samaa vikaa 400:ssa, startti jäi rallattaan käynnistyksen jälkeen hetkeks. Startti vaan irti ja kaikkiin liikkuviin osiin vaseliinisprayta nin onkelma poistu. Voipi tietty olla et on vaan liian tiukat välykset jos kaikki on uutta.
     

Kerro tästä muillekin!