Stockholm Open 2010, teaseri lisätty.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja AGT200, 29.8.2010.

  1. turbofriik

    turbofriik 1st gear

    Pitää paikkansa. Nopeimmat SO/Birka Cup -autot menee "seiskoja". Ja jos en pahasti väärin muista ajoi Ascona ton seiskan 2006/2007. Kadulla aikakortin merkitys on lähinnä kuitenkin tämä. :wc:

    Vain voitolla on merkitystä! Mulla toi video on jossain toisen koneen syövereissä varmasti, mutta sbdc350:n muistikuva riittänee. 8)

    jukka63, suosittelen lämpimästi! Videoista välittynee ihan hyvä "meininki", siihen tossa Stockholm Openin teaserissakin pyrittiin, mutta paikanpäällä sen vasta kokee.. 8)

    Jakoa on sen verran että kannattaa tottakai kokeilla ja olla mukana!
     
  2. sbc350

    sbc350 Gearhead

    tuossa vähän asconasta fiilistelyä

    http://vimeo.com/8460348

    turbofriikki jos löydät sen filkan ni pistä mulle ? siinähän oli alussa jotain tallissa säätöä ja sitten kokeiluja muistaakseni
     
  3. turbofriik

    turbofriik 1st gear

    Harvemmin noilla edes ajetaan stripillä. Ihan muuhun käyttöön.. 8) Alkuperäinen Team Ascona puuhastelee nykyään TopDoorSlammerin parissa. Nykyään Ascoona majailee stokiksessa.

    sbc350, ei tuota Asconan 7.9s videolinkkiä tarvinnut edes kaivaa. Löytyi tottakai täältä!
    http://www.turbofriiks.com/forum/viewtopic.php?p=4144#p4144 Eli sieltä löytyy.. :wink:
     
  4. AGT200

    AGT200 1st gear

    Käsittääkseni Asconan nykyinen moottori on myytävänä tai ainakin oli ennen Stockholm Openia, tehty E85 käyttöön:

    Block: Merlin3 9.8", Eagle 4340 4.25" slag ,JE/SRP-kolvar 4.5" borr, Manley-stakar 6.385", Clevlite h-serie lager, Isky redzone lyftare,

    Toppar: AFR 357cc magnum, Jeselvippor 1.7 på avgas ,1.75 insug,Bullet kam duration 283int/296ext, lyft 0.850int/0.799exh, Lobe 110, 4/7 swap, ställbar kamdrivning,

    Prosystems 1050 etanol förgasare
    Reher Morrison insug
    NOS cheater platta.
    Startmotor.(ministarter)
    Meziere El-vattenpump.
    MSD probillet fördelare

    Toppar+innehållet i dem, lyftare,kamaxel,kamdrivning helt nytt -10, förgasare o platta -09. Nyservad underdel -10 honat+lager. Block var nytt -05 har endast gått -05,-06 ca 25 repor sen servat honat+lager. Gick sedan inte förens -09, 10 repor. Har körts 20 repor i år. Servades innan säsongen med lager+honing.

    Motorn säljes komplett inkl. headers som är anpassade för AFR topparna.

    Motorn kan provköras i bil. Ca 900hk utan gas går att skjuta 250hk gas är bestyckat för 150hk nu.

    110000 sek vid byte
    95000sek cash


    Pris: 95000

    --------------------------------------------------------------------------------

    Kontaktinformation
    Jonas
    | 073-7020875
     
  5. AGT200

    AGT200 1st gear

    Ja Jukan, sekä muiden kannattaa ehdottomasti lähteä kokeilemaan! Vaikkei ajais kuin yhden kierroksen niin sekin on jo todella kova juttu!!! Taitaa pito-ongelma olla suomikilpisessä pelissä se pahin ongelma.
     
  6. sbc350

    sbc350 Gearhead

    timeoutin antaa toi sivusto missä filmi majailee.. liekkö tilapäinen häriö?
     
  7. turbofriik

    turbofriik 1st gear

    Lienee tilapäinen latausbuumi? :rotfl:
     
  8. AGT200

    AGT200 1st gear

    Sen verran Asconasta että koko auto oli myynnissä ennen Stockholm Openia. Mutta sama omistaja kuin viime vuonna sillä ajoi tänäkin vuonna Openis.
     
  9. JuhaKuu

    JuhaKuu Gearhead

    Tuolla on se alkuperäinen motti tarjolla.

    http://www.teamascona.se/text1_13.html

    Turn key 504 cui DRCE. Sonny Bryant vev, Grp stakar, Je-kolvar, Lustgas cam, Jesel drivning, Front fördelare, Erland cox portade alu lock, Dart insug, BG 1150, Fogger mm.

    ET i 1200 kg bil= 5,01/228.

    Pris:90000
     
  10. NineBall

    NineBall 1st gear

    Opeli veti tosiaankin 7,9 stripillä. Juttelin tovin Örjanin kanssa muutama vuosi sitten, lähinnä alustasta ja sen säädöistä. Hänellä oli alkujaan fourlink, mutta hän siirtyi ladderiin. Syykin oli selvä: fourlink oli mahdoton säädettävä likaisen asfaltin vaihteleviin olosuhteisiin.

    Tehoa motissa oli muistaakseni joko 840 tai 870hp + kaasut hmm olikohan se 150hp, en nyt muista.

    Lähdemme porukalla taas ensi vuonna lahden toiselle puolen. Kisoja on useita ja eritasoisia: Täysin vapaa, jossa myös opeli ajoi, 11,5 kuvio DOT / 10,5 sliks, jossa yleensä 4wd+tbo kärryjä. Tunnelma on kiva ja väki on rennon ystävällistä.
     
  11. AGT200

    AGT200 1st gear

    Sen verran Nineballin aiheeseen että, Birka Cuppia jossa kaikki vapaata, ei ehkä ajeta ensi vuonna, ehkä ajetaan tai sen tilalle tulee jotain muuta, mutta tällä hetkellä tilanne täysin auki eikä varmuutta jatkosta ole.

    Sen sijaan nuorisosarjat ajettaneen ensi vuonnakin, niitähän on käytännössä kaksi.

    Valhalla Cup, samat pyörittäjät kuin Birkas.
    Aiemmin 5kisaa.
    Renkaat 9" slicksi, 10.5" katuslicksi.
    Pyörittämisen suhteen samat säännöt kuin Birkassa. Eka veto 2tunnin sisään, loput 60minuutin. Osallistujien määrää ei rajattu.

    Battle Royale,
    aiemmin 3kisaa
    Renkaat 10.5slicksi, 11.5" katuslicksi. Trackbite sallittu.
    Royale pyritään saamaan läpi niin nopeasti kuin mahdollista joten huoltotoimille ei yleensä turhaa aikaa. Max 32 autoa, jos kesken sarjan menee ajaa niin aiemmin ajaneilla "etuoikeus".

    Esim Birkan 2010 voittanut Granada oli 2010 Battle Royalen voitossa kiinni viimeiseen osakilpailuun asti. Granada on ajanut myös Valhallaa aiemmin muttei kokonaisvoittoa siinäkään.
     
  12. AGT200

    AGT200 1st gear

  13. jukka63

    jukka63 1st gear

    Kyllä täytyy lähteä kokeilemaan.Ainut ongelma on,osaan ruotsia sen verran,että saan tilattua olutta ja lihapullat muussilla :D Eiköhän tulkki politiikkaa löydy sen verran,porsas vartaaseen ja oluet kylmiksi voiton jälkeen :rotfl:
     
  14. studio57

    studio57 Gearhead

    öll, nötbullar med muus eller ketsub,zinap,zibul
     
  15. JuhaKuu

    JuhaKuu Gearhead

    Ja B-kortilla saa sitten Ruotsissa ajaa biiliä, bååttia, bussia ja boengia.
     
  16. AGT200

    AGT200 1st gear

  17. jukka63

    jukka63 1st gear

    Pientä kiinnosta on vieläkin.Matkalla Tampereen swappiin Pro Jykä ilmoitti hän lähtee messiin.Saatto olla tietysti alkoholilla osuutta asiaan.Ihanteellisin tapaus olis,Jykä rattiin,mä voisin olla huoltoautolla perässä.Ralli näyttää hetero svenssoneille kaapin paikan :rotfl: Privaa vois pistää koska ajetaan :D
     
  18. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

    Ilman privaa...mut jos vaikka ens suvena ja ihan kotomaassa 8)
    Kuten viime kesä todisti,vois olla (testi)ajot tääl ihan kotikisoissa nannaa ennen kun uhoo :poff:
    Mut...Joulut ja KESTÄVÄT Paketit! :wink:
     
  19. jukka63

    jukka63 1st gear

    Make my day :rotfl: Mul on ihan pirtsakka perheauto.Rahasta voisin ajaa kilpaa :eek: Varmaan toi sun corolla on nopee :eek:
     
  20. mopster

    mopster Gearhead

    Jukka, tuliks sinne valiantin perään muuta kun uudet osat rikkoutuneiden tilalle? Viimeks se liikku siellä liimalla n. 20cm, paljos ens kesän tavoite? Useempi metri? :wink:
     

Kerro tästä muillekin!