story of turbo vallu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja guru, 3.10.2011.

  1. guru

    guru Gearhead

    mitä kestää kiinan turbo? no tämä yksilö kesti 100tkm
     
  2. MJF

    MJF Double Gearhead

    Mikä tulee tilalle? Joko persdyno on antanut jotain lukemia? Oliskohan mahollista saada megan karttoja ettei aivan tyhjästä tarvi ruveta tekeen itelle? :)
    Vääntöähän noissa näkyy olevan äkkiä enemmän kun isolohkoissakin, tarviikin tukevan laatikon. Onko 727 ruvennut pysymään nipussa?
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    100.000km on pitkä matka tollaselle mikä sai saapastakin välillä. Mikä on tilanne nyt? Saa tulla taas näyttämään. Oon ens keskiviikkoon asti himassa. T. Repeli mikä muistaa tuon Auton aina.
     
  4. guru

    guru Gearhead

    [​IMG]

    mitä se tallin dr evil nyt suunnittelee???

    mjf juu karttoja voi lähettää kun annat sp n
    ms1 hires löytyy bensa ja viina
    ms2 viina

    eli turbo vaihtu toiseen samanlaiseen ja sen jälkeen moottori (moottorin osia pitkin ajo rataa?) rupes ilmottamaan että täys rempan aika on nyt

    släntissä menee aina vitosen veivin laakeri ensin mutta vika ei ollu siinä (kova jätkä kun vaihto veivien laakerit kone autossa kiinni)

    mk2 koneseen tulee täys uraset laakerit joita ei saa muuten kun ostamalla kaks sarjaa

    sekä öljykanavia hieman hierotaan

    nokka jos joskus tulee: imu258 nosto 0,535 pako 264 nosto 0,545
    nokka kulma 116
    on siis täys custom nokka
     
  5. guru

    guru Gearhead

    mk1 koneella on tällä hetkellä ajettu 140tkm

    ai niin ja vallun värikoodi on flat broke black
     
  6. MJF

    MJF Double Gearhead

    Läppärungotko tuonne nyt tulee? Ameriikan gurut suosittelee imupuolelle enemmän asteita ja nostoa mitä pakopuolelle.
    Tuola on puhetta öljykanavien hieromisesta, öljypumpun koloissa lohkossa on paljonkin ylimääräistä tavaraa pois kaivettavana. Mutta nuohan nyt varmaan oli jo tiedossakin? :)
    Joko siitä on jotain suorituskykyarvoja tiedossa? :D

    Pistä karttoja tuleen joskus kun kerkiät matti.farm@gmail.com
     
  7. guru

    guru Gearhead

    juu on tuttu juttu /6.org

    no suoritus kyky on ihan hyvä yli baarin paineella
    mutta vesi ruutta puuttuu vielä (kin) ko koneen tulevia vaiheita kuunneltuani ei muuten puutu kauaa
    and the story goes on

    saattaa olla että mun amc 360 jää toiseks
     
  8. guru

    guru Gearhead

    [​IMG]

    mein got
     
  9. guru

    guru Gearhead

    [​IMG]

    no nyt alkaa olee simolle ihmettelemistä
     
  10. guru

    guru Gearhead

    [​IMG]

    jep jep
     
  11. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Oho!Taitaa Valiantti liikahtaa ensi kesänä(?) entistä liukkaammin...
     
  12. guru

    guru Gearhead

  13. guru

    guru Gearhead

    [​IMG]

    poweri lähestyy uhkaavasti

    toi mk1 turbo kone on muuten nettivaraosassa myynnissä
     
  14. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Tohon slänttiinhän on asennettu "tasapainoakseli" vasemmalle reunalle. Nyt ei kallistu niin pahasti toiselle reunalle. :lol:

    Hieno peli!!
     
  15. guru

    guru Gearhead

    [​IMG]

    kone huoneessa on ahtopainetta
     
  16. guru

    guru Gearhead

  17. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Harmillisen suttuinen kuva, mut puhaltaako turbo bloweriin vesijäähyn läpi?


    Jos niin miten blowerin ohikierto on tehty
     
  18. MJF

    MJF Double Gearhead

    Joko on päässyt koeajolle miten hönkii?
     
  19. guru

    guru Gearhead

    vähän jännitystä ei kaikkee heti näytetä

    se on vasta nokka sisäänajettu

    kaikkihin huomaa kun edellisiä kuvia katsoo et siinä on kaks välijäähyä...

    tai siis joo kyllä turbo painaa bloweriin ilmaa

    ahtimen sisäsellä by-pass venttiilillä tehty
     
  20. guru

    guru Gearhead

Kerro tästä muillekin!