HERJE saattaa olla oikeassa vallu hetti eatonin kuikkaan ja tästä tulee taas turbo...kaasareilla kunhan löydän kuvan vastavaihe ahtimesta....
tässä topikissa vilahtelevat a-bodyt ovat siis vallun (ei od nimimerkki) mä vaan hopisen jotain omiani mk1 turbo kone valmistu 2010 rallinokalla sysäs mutta 15l/100km orkkisnokalla ei kiertäny nakutus oli ongelma aina koska tehoa tuli vaan nakurajalla tulpissa oli alumiini purun näköstä stuffia vallu meinas et se detonoi mäntään reijän (nyt kun kone on auki männät ok se puru on peräisin viinasta) todellisia puristuksia oli jotain ahtoja pahimmillaan kilo ainakin 100 heppaa tästä tuli mk2 moniahistiminen kone 2015 tässä oli melko experimental nokka jonka idea oli rokata ylhällä ja antaa hyvä polttoaine talousmatkakierroksilla pienet ja suuret ongelmat +rakentajan hermot vaativat liikaa aikaa jota ei ollut niimpä old school päivitys kun kaikki toimi niinkuin piti niin isolohko ei menny ohi mk2 kone n/a 2016 ensin talbotin kaasarilla ja viinalla sitten carterilla ja sitten tripla webberillä laatikko vaihtu 904 mk3 kaahari kone työn alla piti tulla eatonilla sitten turbolla nyt vissiin n/a sisusta työnalla taas ahdettuna tää on aina kärsiny pitkästä perävälityksestä a-500 on sovitettu slänttiin sitten oli suunnitelmissa gearwendor peränä 9 1/4 jatkuu...kai
nokat :mk2 turbo 232/228 inu 0.49xx nostoo ja pako 0.5xx n/a 264 comp camsin vanha viritysnokka toimii hyvin reilun 10 puristuksilla vaakaimuilla veti ihan vitun hyvin rusto signetissä 252 comppi ja kaks kurkkunen pikkulohkon bbd toimiva yhdistelmä
Miten tuo mk2 nokka räyhäsi turbon kanssa? Onko tästä mitään dyno tai aikalappuja otettu missään vaiheessa?