Strange S-60 taka-akseli

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja SBM, 28.5.2016.

1. SBM

SBM 2nd gear

Kellä näitä on käytössä, hinta näyttäisi olevan edullinen, mutta heikosti tietoa netissä näistä, myös strangen sivuilla.

Meinasin itelle lehtijousimallia (PRSL05), mutta Strangen sivuilla ei mainita onko akselin leveys ja lehtijousien kiinnikeleveys omavalintaiset vai ei. Välitys mainittu omavalinteiseksi. Onko Jaffu Strangen jälleenmyyjä? vai tilatanko suoraan Strangelta?

2. OL

OL Gearhead

Jaffulla on suorat yhteydet Strangelle. puh 050 5003503 .

3. PPRCuda

PPRCuda Double Gearhead

Tsekkaa myös Dr Diffin hinnat.

4. SBM

SBM 2nd gear

Dr diffin tuotteet ja palvelut käytössä säännöllisesti, mutta tässä peräasiassa saman hintanen kuin strangella. Tosin lisäoptioiden hinnat kyllä kohdallaan.

5. PPRCuda

PPRCuda Double Gearhead

Hyvä optio myös ilmaiset rahdit Losiin Spring- ja Fall Flingin aikoihin. Muutoin about 250 taalaa shippauspaikalle.

6. mopster

mopster Gearhead

Kaikki specsit on itse valittavissa. Mä oon ainakin ottanut perät aina ilman lehtijousen kiinnikkeitä koska ne on parempi sovittaa auton alla, akselin saa täten keskitettyä paremmin korin kanssa ja pinionin kulman saa säädettyä kohdalleen.

Jaffu ei mun käsittääkseni mielellään tilaa periä kokonaisina koska se käyttää lentorahtia. Se tekee yleensä 9" periä ja hitsaa kuoret niihin itse. Mä pystyn tarvittaessa toimittamaan kokonaisen perän.

7. C-barge

C-barge Gearhead

Jaffulla ollut huonoja kokemuksia Strangen 60:stä, siks tekee mieluummin 9". Meil on ollu S60 käytössä vuodesta 2006 kait. Ei pahaa sanaa sinänsä. Välitysten rajallisuus ja työskentelyn hankaluus tekee sen et jääkikäteen arvioituna olis 9" perustuva konstruktio ollut meille parempi.

8. mopster

mopster Gearhead

Joo sillä on huonoja kokemuksia kun se kerran toi mulle kokonaisen S60 perän lentokonerahtina ja hinta oli sovittu etukäteen :D Ton jälkeen oon saanu itte hoidella perät kontissa suomeen.

Mulle toi S60 sopii oikein hienosti kun ei oo tarvetta vaihdella välityksiä, ja kun ei sitä rikkikään saa mun tehoilla niin ei oo oikeen mitään sen kummempaa huollon tarvettakaan.

Kerro tästä muillekin!