Stray Cats 27.8 Helsingissä.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja kylähullu, 11.3.2008.

  1. blazer-80

    blazer-80 1st gear

    Oli kyllä ihan mahtava keikka! :D
     
  2. -late-

    -late- Gearhead

    joo, ei tod. voi artistia taikka esitystä moittia. o ne äijiä...
    yleisö ei mielestäni vastannut "huutoon", jotenki laimeaa, ehkäpä kaikilla surupuserossa "jäähyväisten" johdosta...
     
  3. apukuski

    apukuski Gearhead

    Oli joo komia keikka ja seurakin oli hyvää..
     
  4. migel

    migel Gearhead

    Kerrankin rahoille vastinetta,loistava keikka ja sai niin pirun hyvälle mielelle...
     
  5. Naxu

    Naxu Double Gearhead

    Aivan mahtava keikka ja seurassakaan ei ollut valittamista. Jatkot jäi väliin kun tuli texasin ohi kurvattua ja siitä jonosta ei olis ihan heti selvinnyt sisään....
     
  6. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Sivukommenttina voin sanoa muuten että Suomessa on ollut jopa helppo viedä kamera sisälle verrattuna Englantiin...
     
  7. paja1

    paja1 Double Gearhead

    juu,heti suoraan keikalta kun paineltiin niin pääsi vielä sisään,muutamaa minuuttia myöhemmin alkoi jonotus. niin ulkona kuin baaritiskillä :soosoo: kaljaa sai varttua ihan tosissaan :mad:
     
  8. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Minä olen sen verran jukuri että en kaljaa jonota. :rotfl:

    Minusta koko illan tarkoitus menee pilalle kun keskustelut katkeaa 20 minuutin kaljan jonotukseen. Varsinkin jos on pienempi seurue, tai vain kaksi henkeä. ei ole mun hommaa...
     
  9. Dart_67

    Dart_67 1st gear

    AIVAN MAHTAVA keikka heeboilla oli!!!
    Juuri palauduttiin tänne keskiseen suomeen,eikä ollu ees rapulaa vaikka texasissa tuli käytyä mut tuoppia jonottaessa alko uskoon tuleminen oleen lähellä niin vaihdettiin sit toiseen mestaan...
     
  10. apukuski

    apukuski Gearhead

    Ite arvioin kans ton teksasin menon sen verta ahtaaksi että mentiin suosiolla kattoon Kalle Päätalon keikkaa yhteen toiseen mestaan..
     
  11. jaketin

    jaketin Gearhead

    mulla taas päinvastaisia kokemuksia :eek:
     
  12. Hezuz

    Hezuz 3rd gear

    Oli keikka kyllä ROK, harmi ku ei ehditty läppäriä näkeen. Ja Suuret Kiitokset Jykälle ja Manolle kosteahkosta avomerkjuuri kruisingista 8) tärpättiä ..kele
     
  13. Robot Riot

    Robot Riot Gearhead

    Hiton hyvä keikka !
    Sain otettua hyviä kuvia, ehkä laitan jossain vaiheessa nähtäville.
    Keikkasettejä kun katsoo muiden maiden kohdalta, niin Suomi on ainoa
    maa tällä hetkellä, missä ovat tulleet 2 kertaa takaisin lavalle :)
    Alkumetreillä Setzer muisti mainita mistä saivat ekan kultalevyn, aika yllättävää :)
     
  14. jart$u

    jart$u Gearhead

    jeps, ihan helvetin hyvä keikka, ei voi kun kehua.
    yllättävän paljon oli harrasteautoja liikkeellä, vaikka keli oli mikä oli.
     
  15. MercComet

    MercComet Gearhead

    Oliskohan tuollakin ollut melko normaali 2-3 ensimmäisen biisin kuvaussääntö voimassa? Esiintyjien toive tuo on käsittääkseni - ei järkkäreiden!! Oma kanuuna olisi varmasti laittomaksi tuomittu jo ovella, joten turha oli edes yrittää.

    Jatkoille ei itse lähtenyt, vaikka vapaapäiväkin tänään olisi ollutkin. Oluen juontikin jäi vain siihen yhteen tuoppiin sisään tullessa Mutta saihan nauttia Catseistä enemmän ja toimia kuskina :D

    Oli mun mielestä erinomainen keikka, eikä mikään "jälleen" jäähyväiskiertue.
     
  16. Jones

    Jones 1st gear

    Tuo kuvaussääntö varmaan olikin voimassa.
    Silti niille keikoille, missä on myös sama sääntö ollut,
    on sentäs saanu tuoda digikameran, "pokkari"mallisen siis.
    Yksillä festareilla järkkä koitti repiä mun kamerasta putkee irti,
    sanoin että älä ny hyvä ihminen sitä hajota,
    ei se irti lähde, ku se ei oo järkkärikamera... :odroll:

    Kai se on hyvä ylimalkasesti kieltää
    kaikki vähänki isommat kamerat,
    ettei pändistä suatta vaan kukaan ottas parempia kuvia... :wink:
     
  17. NURMALE

    NURMALE 1st gear

    Joo loistava keikka ja seura + kyyti myös A++++, eli kiitokset J&S.
     
  18. MissLucky

    MissLucky 1st gear

    Kyllä oli hieno keikka kissoilta, vaikkei sieltä hattuhyllyltä paljoo mittää nähnykkään, mut onneks kuuluvuus oli sitäkin parempi :D
     
  19. jaketin

    jaketin Gearhead

  20. migel

    migel Gearhead

    Kiitti jaketin videoista!
     

Kerro tästä muillekin!