Stray Cats 27.8 Helsingissä.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja kylähullu, 11.3.2008.

  1. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Olin Catsien jäähyväis keikalla, ja jäähyväiset se oli multakin. En ollut menossa keikalle. Tunti ennen keikkaa kaverini Jocke joka on minun poikani kummi ja oli häissäni besstman, soitti että nyt mennään. Mulla oli vitun huono päivä. Mut leikattiin just ja odotan seuraavaa leikkausta mikä on 16.9. Jocke ja Lotta tuli pihaan niiden New Yorkkerilla 50 kuteet päällä. Nopea suihku ja lopetin kuoleman odotteluni. Ainahan mulla on 5o kuteet päällä, mutrta nyt pistin päälle ykköset, tai 5-8. Suihkussa sain pestyä kyyneleeni mitkä tuli kun Jocke antoi mulle mun 50v lahjan eli lipun Catsien keikkaan sekä kutsun niiden häihin.- Mä itkin, enkä sitä häpeä.
    Keikast6a.. Olen Nähnyt Catsit yli 10 kertaa ja niin kun te kaikki yiedätte niin mä oon voittanu ne biliksessä ja ne on ollu mun 58 Buickin kyydissä. Se oli 1989.. Mo ei ole enää Buickia eikä muutakaan enää. Tai on se mun nimiissä ja odottaa seuraavien sukupolvien tekoja. Näyttää hyvältä.
    Keikkoja siis olen näähnyt 10-20. On ollut hyviä ja vitun hyviä! Tämä ei ollut em, muta en hauku että olisi ollut huono. En. Vahinko että te teinit ette olle nähneet Catsien vitun hyvää keikkaa jos tämä oli teille sellainen?
    Mä jätin siellä jäähyväiset Asmoööe U:kista ja monelle muulle.
    Catsit ei enää heitä yhdessä, mutta Brian tulee jarmasdti vielä Suomeen.
    Haminan keikka 3v sitten oli ei vitun hyvä, mutta Hyvä! Big Band oli hyvä sessio ja sekin nähty.
    JAtkoa seuraa ja Setzer tuntuu päässeen eroon erostaan mikä näkyi siitä ja sen tuotannosta.
    Dont trust the woman (bitch? in cadillac? tjss

    un seuraava leikkaus on 16.9. eikä hyvältä näytä. Syöpä leviää ja mä olen luovuttanut jo. Catsit lopetti, niin minäkin. Jatkakaa te! Nyt exän vanhiin läyhää ekalla omalla avollaan ja se on 60 laiika Ponu. Poikani on jo 5v, mutta tiedän että kun minusta aika jättää niin jälkeläiset rokkaa.
    Tulevaisuus turvattu ja voin kuolla rauhassa.
    Amen.
     

Kerro tästä muillekin!