street B

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja BS105, 15.3.2008.

  1. BS105

    BS105 1st gear

    Jep elikkäs olis kiva tietää ajetaanko kyseistä ryhmää tulevalla kaudella?Elikkäs olis kiva jos mahdolliset kuskit kommentois tänne jotain ni saatais toi osallistujamäärä noin suurinpiirtein selville.Omasta puolestani voin sanoa että ajetaan varmastikin kaikki kisat jos ei kuolema korjaa ja toi Lindqvistin Jani ajais kans b:tä jos on varmaa et on tarpeeks osallistujia luokassa.Joten laittakaa kaverit kommenttia!!!!!
     
  2. vesapa

    vesapa 1st gear

    b-118 aikoo ajaa kans... lisää b-autoja radalle niin on yleisölläkin kivaa kateltavaa.
     
  3. JHa

    JHa 3rd gear

    Vain Kalajoen kilpailu olisi tarkoitus ajaa.
    Keskitytään west coast cupiin näin ensimmäisenä street-B vuotena.
     
  4. B-street

    B-street 1st gear

    Joo, ajetaan ajetaan!!!! Ei muuta ku kaikki vaan turbohörhöt radalle ,et saadaan elvytettyä tää B-ryhmä takas menneiden vuosien loistoon... 8)
    ps. virtasalmella nähään... Bs-177
     
  5. crt.rp

    crt.rp 3rd gear

    BS 113

    Linkkari ajais mieluusti Street B:tä jos varmasti saadaa ryhmä kasaan.Muussa tapauksessa comp.Mut kuten Aki sanoi enää en rupee varikkosuoran päässä pikapäätöksellä miettii mihin jonoon ajan.Jos B on ajoissa selvä,tuun sinne!Jos ei ala kuulua mitää,joutunen rakentelee kaikki vaipat sun muut jo pakon sanelemana.Et ukkoja ilmottautumaan vaan et tiiän mitä teen kerrankin ennen porttia!!!
    T:Jani
     
  6. Raitakari

    Raitakari 1st gear

    Jep. Kaikki kisat olis myös tarkoitus ajaa läpi... toivotaan et vehkeet pysyy tänä vuonna nipussa :D


    Bs 123
     
  7. crt.rp

    crt.rp 3rd gear

    Street B:kö nyt sovitaan ryhmäehdokkaiden kesken ajettavaksi

    Lupaako kaikki Aki(Hilu),Vesku,BS-117?,Juha ja mä ajaa et saadaan se 5 kuskia kasaan ja ajetaan 2008Cup läpi?Mä lupaudun ajamaan B streetin läpi, jos saan hyvis ajoin tiedon et loput 4 kuskia löytys...V****tu sais kerranki vetää lappu lattiassa pitkästä aikaa,pelkäämättä et indeksi kirraantuu....,Yes!!!!No sillehän ei mahda mitään jos viritykset sylkee rojut ulos ja osallistuminen tyssää johonki kisaa siihen,se on toki ok! Mut et foorumilla lupaillaa joo,joo tottakai ajetaa.Ja yllätys,Motoparkin B street varikko suora on tyhjä ku bemarin konehuone!!!Jaa..on siel ohjaussimpukka ja bensan paluuletku...Jo jaa kaikki tietää mitä tarkoitan.
    Best regards:Linkkari
     
  8. Raitakari

    Raitakari 1st gear

    Joo kyl ajamas ollaa varmasti... mut kuski vaihtuu Mikaksi et täl kertaa mä olen mekaanikko... :D
     
  9. TVR

    TVR 3rd gear

    BS 111 ajaa kunhan saa auton nippuun.
     
  10. B-street

    B-street 1st gear

    Bs-177 ajaa varmasti, ja sori vaan ku jätin esittelemättä itteni viimeks :oops: t.Jyri Kangasvieri
     
  11. vesapa

    vesapa 1st gear

    ottakaas yhteyttä tohon saukon raimoon kun sekin vois lähtee ajaan jos tarpeeks kalustoa (juteltiin pari viikkoo sitten) ku mul ei o puh. numeroo... näillä näkymin vaikuttais jo aika hyvältä :D
     
  12. crt.rp

    crt.rp 3rd gear

    RAIMO SAUKKO

    Soitin Ramille ja kerroin meidän suunnitelmista ja foorumilla jutusteluista.Houkuttelin mukaan.Kertokoon Rami itse foorumilla jos tahtoo mitä päättääkään tehdä..Parempi ettei puhu toisten puolesta ni ei tuu väärinkäsityksiä tai pahaa mieltä kellekkään
     
  13. BS105

    BS105 1st gear

    Re: Street B:kö nyt sovitaan ryhmäehdokkaiden kesken ajettav

    no voin luvata meidän molempien puolesta että ajetaan varmasti t.Aki
     
  14. vesapa

    vesapa 1st gear

    Re: Street B:kö nyt sovitaan ryhmäehdokkaiden kesken ajettav

    kyllä mä ainaskin ajan ellei taivas tipu niskaan :eek:
     
  15. vode131

    vode131 1st gear

    Tarkoitus on hommata lisenssi ja ajaa ehkä 2 viimeistä kilpailua. Auto on vielä todella pahasti kesken mutta yritetään kovasti. Kai tuolla kalajoen kisoissa vois yrittää lisenssiä ajaa, siis jos auto on valmis... :odroll:

    T: Voitto Liimatainen BS ???
     
  16. BAD300

    BAD300 3rd gear

    kisaa

    kyllä tarkoitus olis kans päästä viivalle
    varttimailia kokeilemaan.......
     
  17. LS454

    LS454 1st gear

    Luin tuossa fhran tiedoitetta ja siinä oli STREET SÄÄNNÖT

    · Vuosikatsastuspakkoa ei tule. Rekisteröintipakko poistuu.

    Tämä koskee fhra.n kisoja , mutta miten on west coast kisat?
    Jatkuuko niissä katsastus pakko??
     
  18. JHa

    JHa 3rd gear

    Fhra:n kisoissa katsastuspakkoa ei ole ollut vuosiin minun tietääkseni.
    West coast cupissa pitää katsastaa koska se on kuulemma "oikeiden katuautojen sarja" :)
    Lisää kuluja se vain aiheuttaa eipä juuri muuta.
     
  19. LS454

    LS454 1st gear

    West coastiin yritetään ja jos saadaan auto yhtään toimimaan niin Alastaron syyskisoihin EHKÄ :odroll: Lisenssikin pitää ensin hommata :cry:
     
  20. BS105

    BS105 1st gear

    Jep jep..mun laskujen mukaan 5 autoa olis ns varmasti tulos ajaan eli eipä kauheen lupaavalta näytä....mites toi BAD300 ajatko vaiko etkö??? ja onkos mahdotonta kysellä jos noi Erhomäet ja Lindvall ajais myös beetä vai pelkääkö kaikki niitä tarpeeks :D ????Omasta mielestäni sanon et olis oikeesti kiva jos näkis ainakin Erhomäen ooppelin vanhaa tojotaa vastassa ja vielä hävinneenä... :D no leikki sikseen mut jos Timppa luet tän ni kommentoi ihmees jotain
     

Kerro tästä muillekin!