Street CEE+DEE 2012

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja DS 325, 19.9.2011.

  1. kaasari

    kaasari 3rd gear

    vittu ja mulla ku ei oo edes ripeää katuautoa ja silti oon tulossa ajamaan...
     
  2. nysse1

    nysse1 1st gear

    Ei mullakaan,tervetuloa joukkoon :rotfl:
     
  3. kaasari

    kaasari 3rd gear

    joo mut sun autos on sentään pikkusen aerodynaamisempi ja kevyempi...
     
  4. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    Ei tuu vaikka laittais joka sekuntiluvulle omat luokat.
     
  5. nysse1

    nysse1 1st gear

    Ja jääkin näillä säännöillä arvotukses tulisko vai ei,kuhan nyt toin asiaa esille.Pitääkös muuten länsirannikon sarjassa olla leimatut pelit vai ajetaanko samoilla säännöillä ku fyyran kisoissa?
     
  6. raceman

    raceman Gearhead

    Pitää olla leimatut pelit
     
  7. jussi308

    jussi308 1st gear

    g

    Toi on niin totta. Finaalissa oli kuljettajapalaveri ja yhdessä todettiin että sääntömuutoksiin ei ole aihetta.
     
  8. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mikä ihmeen pillitys Nyssellä taas on noiden sääntöjen suhteen. Vihdoinkin, siis todellakin vihdoinkin on päästy tilanteesen jossa kilpailijamäärät näyttäisivät kasvavan ja uusia lisenssejä ajetaan vuosittain useita, niin miksi ihmeessä niitä sääntöjä pitää muokata. Nykyiset säännöt takaavat paljon erialaisia kombinaatioita radalle ja kilpailu sekä tuntuu, että näyttää mielekkäältä. Sitäpaitsi ne säännöt on edelleen samat kaikille. Jos ahtimet ahdistavat, niin meet vaan ahdinkauppaan ja ostat ahtimen tai pari ja asennat ne autoosi. Ei se sen vaikeampaa ole. Jokainen tekee vaan sääntöjen puitteissa itselleen auton, jolla haluaa kilpaa ajaa :rotfl:

    Tänä vuonna, muuten ekaa kertaa ahdinauto voitti sarjan. Tähän asti vaparit on olleet niitä jolla sarjan loppupisteissä ollaan palkintosijoilla oltu. Sitäpaitsi sekä CEE, että DEE ryhmän autoilla pääsee molemmilla 8-sekunnin puolelle, jolloin molemmissa ryhmissä voitonmahdollisuus on ihan yhtä suuri. Ei sinne 8 sekunnin kerhoon kuitenkaan ihan kadulta repäistyä autoa kuka vaan vie, vaan se yleensä vaatii ihan oikeasti tollasen asian haluamista ja auton viemistä erittäin radikaaliin suuntaan katuautoksi. Yleensä se vaan menee niin, että pitkäjänteinen työ palkitaan ja oikotietä onneen ei ole. Nopeimmat porskuttaa ja antaa heidän tehdä niin. Jos toi häiritsee kannattaa kenties tehdä jotain, kuten käydä taas kerran "viriviri" kaupassa vauhtia hakemassa :rotfl:

    Nimim. Kyllä mäkin taas joku päivä ajan 8)
     
  9. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ja osanottajia on nykyään niin vähän, erttä ryhmät on jouduttu yhdistämään....
     
  10. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Re: g

    Just näin. Todettiin samalla, että mikäli tarvetta ilmenee, erotetaan noi ahdetut ja ahtamattomat. Ahdettuja vaan pitää olla aika monta lisää, jotta toi onnistuu. Nykyään kun pitää olla vähintään se 10 autoa ryhmässä, jotta sarja yleensa ajetaan.
     
  11. 65 chevelle

    65 chevelle 1st gear

    eiköhän nyssen pitäis satsata itse KILPA AUTOON, ELI OLENNAISEEN,eikä kitistä täällä.
     
  12. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ilman sarvia ja hampaita sanon, että olet oikeassa :rotfl:
     
  13. pile

    pile Gearhead

    itkemistä tai ei mutta täälähän on hyvä tuora omia mielipiteitään esiin,vaihto ehdoistahan voi aina keskustella ja jotkut esitykset saattaa olla jopa toteutus kelpoisiakin vaikka sarja tällä hetkellä on kasvamaan päin ei se meinaa sitä että säännöt olisi välttämäti täydelliset.
     
  14. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Joo. Oot tietysti oikeassa. Mutta mun mielestä ja kaikkien muidenkin aktiivikuskien mielestä just nyt näille asioille ei ole tarvetta. Sitäpaitsi kokemus on osoittanut, että sääntöjen muuttaminen voi viedä pohjan koko touhulta. Koko Streetti touhu meinasi loppua kun sääntöjä viimeksi 90-luvun alussa kiristettiin. Sitäkö me halutaan.

    Niinkuin ekassa viestissäni kirjoitin, laittakaa sääntömuutosehdotuksenne tai mietelmänne mulle sähköpostiin ds325@suomi24.fi. Kaksi kommenttia on jo tullut ja ne käsitellään kunhan kuskien kera taas kokousta pidellään. Mä pidän nimittäin tärkeänä, että sääntömuutoksista keskustellaan nimenomaan aktiivikuskien kanssa, ei mahdollisten "mä tuun jos" jossittelijoiden.
     
  15. pile

    pile Gearhead

    tuo on vanha kommunistisen vallan ajalta oleva käytäntö että vain ja ainoastaan keskustellaan jo ajamassa olevien kuskien kans koska silloin ei mitään muutoksia voi tulla ja jos tulee niin se on sisäsiittoisuuden suuntaan. mielestäni uusia tuuliakin pitää ja kannattaa kuunnella.

    ps. itse olen tulossa noillakin säännöillä ajamaan ens kaudelle.
     
  16. W201

    W201 3rd gear

    :poff: Sanoo itse, takinkääntäjien mestari :poff: :poff:
     
  17. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kaikki mitä kommunismistä tiedän on jo liikaa, joten siihen en mitään perusta. Ajatus siitä, että keskustellaan ensi aktiivikuljettajien kanssa on osoittautunut parhaaksi vaihtoehdoksi ryhmän tulevaisuudelle. Eihän se toki estä ehdottamasta uusia tuulia, eikä niitä ole kukaan edes kieltänyt esittämästä. Pyyntö vaan on, että ne saataisiin mulle kirjallisesti sähköpostiin, jotta voin niitä sitten niille aktiivikuljettajille esittää. Niitä jossittelijoita ja jeesustelijoita kun on täällä iänkaiken kirjoitellut, eikä heitä silti oo kisoissa näkynyt. Mielestäni on tärkeämpää pitää ryhmän, joka ajaa mielipiteestä kiinni, ja pitää heidät mukana, kuin joidenkin jossittelijoiden. Mähän toki voin olla väärässäkin ja kenties joppa väärä edustaja tälle CEE +DEE ryhmälle, mutta ainakin vielä viime syksynä sain jatkolleni ryhmän edustajana yksimielisen siunauksen. Voihan sekin toki olla kommunismiä, mutta mä näkisin sen enemmän demokratian syyksi :rotfl:

    Tetrvetuloa CEE+DEE ryhmään mukaan ja kertomaan mielipiteesi siinä seuraavassa yhteisessä palaverissämme. 8)
     
  18. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Sinulla FHRAn johtokunnan jäsenenä on ilmeisesti jokin mielipide käsiteltävään asiaan. Kerro ihmeessä rohkeasti näkökantasi ilman typerää saivartelua :rotfl:
     
  19. Harri Sassi

    Harri Sassi Gearhead

    Niitä jossittelijoita ja jeesustelijoita kun on täällä iänkaiken kirjoitellut, eikä heitä silti oo kisoissa näkynyt.

    Kai luet itsesikin tähän joukkoon :rotfl: :poff:
     
  20. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Joo. Tietysti kuulun. Viimeksi olen ajanut kaudella 2010, sitä edellisen kerran 2009, 2008. Muija ajoi 2007 koko kauden. Itse taas ajoin 2005 ja 2006. Sitä aikaisemmin on tulluta ajettua lähes vuosittain 1994 alkaen. Siinä meille jossittelua. Tänä vuonna en tosin oo ajanu kun päätin keskittyä ton Camaron saattamiseksi tulevaisuudessa radalle. Katotaan nyt. Yritystä ainakin on....

    Sitäpaitsi lukutaito, hyvät ystävät ja luetunymmärtäminen, sillä enhän mä oo itseltäni mitään kysyny, vaan niiltä AKTIIVIKULJETTAJILTA. Joten saivartelut sikseen sunkin kohdalle. Vai ootko palaamassa STREETtiin jarrutteluvuosiesi jälkeen. Jos näin, niin tervetuloa :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!