Street CEE+DEE 2012

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja DS 325, 19.9.2011.

  1. Harri Sassi

    Harri Sassi Gearhead

    Joo kyllä mä oon palaamassa, oottele siellä, pitää ensin tehä pakosarjat saattaa joku vuosi vierähtää :eek:
     
  2. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Hienoa. Pääasia, että edes yrität :rotfl:

    Olisko sulla muuten minkäänlaista mielipidettä itse käsiteltävään asiaan vai saivarteletko säkin vaan lämpimiksesi :poff:
     
  3. Harri Sassi

    Harri Sassi Gearhead

    Itseasiassa kyllä, nimittäin noi C ja D pitäis kyllä leikata erilleen toisistaan, kyllä tulee lisä autoja, vaikka se sulle sovikkaan :soosoo:
     
  4. pile

    pile Gearhead

    juu tuun jos kuolo ei korjaa ennen ensi vuotta.
     
  5. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Taas meni väärin. Sä et ilmeisesti osaa lukea tai ainakaan ymmärrä lukemaasi. Lueppa siis uudestaan ja tällä ketaa ajatukselle. CEE ja DEE ryhmien yhdessäpitäminen on AKTIIVIKULJETTAJIEN tahtotila. Ei siis pelkkä henkilökohtainen mieltymys :rotfl:

    Kokemus taas on osoittanut, että uusia kuljetttajia tulee, jos he sitä itse haluavat. Ei saivartelulla netissä. Kaikille uusille toki tervetuloa. Mennään ensi kausi nykysäännöillä niinkuin AKTIIVIKULJETTAJIEN YKSIMIELINEN PÄÄTÖS halusi ja erotetaan CEE ja DEE ryhmät jos sitä tulevaisuudessa pyydetään ja se nähdään tarpeelliseksi 8)
     
  6. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Toivotaan yhdessä ettei 8)
     
  7. Harri Sassi

    Harri Sassi Gearhead

     
  8. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Opit siis lukemaan ja ymmärsit lukemasi. Hienoa :rotfl:
     
  9. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Tossa yllä esim W201sen ja Harrissassin kohdalta esimerkkejä siitä, miksi ne sääntömuutosehdotukset ja mietelmät mielummin mulle sähköpostiin. Eipähän pääse nää turhakkeet, joita koko aihe ei edes kiinnosta saivartelemaan täällä turhaan. Noiden tyyppien oikaisemiseen kun menee aikaa ihan suotta oleelliselta :rotfl:

    Eli ne ehdotukset tulevien kausien osalta ds325@suomi24.fi .

    Kausi 2012 on jo lyöty sääntöjen puitteissa lukkoon.

    Sori vuosilukuvihre :oops:
     
  10. pile

    pile Gearhead

    juu 2010 on jo ajettu niin että mitä ilmeisemmin niitä sääntöjä ei enää kenenkää tarvi saada muutettua.
    :lol:
     
  11. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Vuosiluku korjattu. Kiitos vinkistä :rotfl:

    Oikea vuosiluku on siis 2012 :lol:
     
  12. Harri Sassi

    Harri Sassi Gearhead

     
  13. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Sä et näköjään ikinä opi. Ei siinä mitään. Arvaa kuka se on. Valinta on sinun. Olenko mä väittänyt tietäväni mikä sua kiinnostaa. Sitäpaitsi kiroilu on rumaa.

    Haluatko nyt tuoda jotain uutta tähän keskusteluun vai jatkatko vaklitsemallasi linjalla nolaten itseäsi lisää. Sekin onnistuu kun jatkat samaan malliin :rotfl:
     
  14. Harri Sassi

    Harri Sassi Gearhead

    Heheheee, kyllä sun kanssa on aina kivaa :poff:
     
  15. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kiva, että viihdyt. Mutta onko sulla jotain lisättävää koskien CEE+DEE ryhmän edesottamuksiin. Ois vaan kiva tietää saivarteletko omalla kustannuksellasi ihan lämpimiksesi vai haluatko ihan oikeasti sanoa jotain.

    Sana on vapaa :rotfl:
     
  16. nysse1

    nysse1 1st gear

    Nii toi itkuhan perustuu just siihen kun mulla on KATUAUTO eikä kilpaauto eli se on syy etten sinne vauhtikauppaan enempää mene enkä siis virittele enempää vaan meinaan käydä nakkarilla vielä kyseisellä vessalla.Onhan se kumma juttu kun ei KATUAUTOILLE löydy ryhmää missä ajaa a,b,c ja d erillään:eek: Ja onhan toi sisäsiittojuttu niin toden totta ku olla ja voi.Lopetan osaltani saivartelut itkut ja muut asian tiimoilta,ei varmaankaan uudistuksia halutakkaan.Soprry että olen ilmoittanut täällä eriävän mielipiteen oi te cs gurut :rotfl:
     
  17. Putte

    Putte 1st gear

    Aina on hyvä keskustella ja vaihtaa mielipiteitä. Keskustelun kautta saattaa hyvinkin tulla uusia ideoita ja jotkut saattavat keskustelujen pohjalta tulla itsekin hakemaan kokemuksia kisoista. Pidetään vaan hommaa tapetilla positiivisessa mielessä. Ei se pahaksi ole.
     
  18. Putte

    Putte 1st gear

    Viimeisimmät sääntömuutokset tulivat juuri aktiivikuskien esityksestä ja se johti ryhmän suosion nousuun. Eli oli hyvä juttu.
     
  19. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Rehellisesti kadulle katsastetuilla autoilla kisailu nyt vaan olis turhan tylsää niin kuskeille kuin katsojillekin, aattele nyt millasta se olis ajaa autolla joka täyttää mm. ton niille vaaditun määräyksen:
    Auton omanmassan ja tehon suhde ei saa alittaa 7 kg/kW.
    Jolloin siis vaikkapa 1400 kilosessa rehdisti katsastetussa autossa sallittu maksimiteho olis vajaat 300 hp :odroll:

    Eikä homma oo todellakaan niin etteikö kukaan haluais uudistuksia, viimekshän tossa toissa talvena niitä tehtiin pitkällisten täällä OD:llä olleiden keskustelujen, kuskien palaverien ja FHRA:n edustajien mielipiteiden perusteella niin että lopulta kaikki asiaan osallistuneet oli kutakuinkin tyytyväisiä siihen lopputulokseen.
    Ja nimenomaan silloin tehtiin noita uudistuksia kun se vanha A, B, C ja D erilleen luokkajako ei enää osallistujapulan takia toiminut.

    Joten josko mentäis niillä ainakin toistaseks kun hyvinhän tuolla on nyt ollut joka kisassa osallistujia ja tosiaan uusiakin lisenssin ja jotkut muutaman kisankin taas jo ajaneita ja ens vuonnakin jatkavia kuskeja ilmantui tänäkin kesänä mukaan touhuihin :wink:

    Ja onhan sit vaihtoehtona toki ajaa vaikka West Coast Cuppia, tosin sielläkin oli ainakin viime kesänä katsastettujen katuautojen luokat C ja D yhdistettyinä eikä siellä silti tainnu olla kun yks auto joka ajo kauden kaikki kisat :odroll:
    Mut eihän sekään johdu mistään muusta kuin kuskeista itestään eli ei sitäkään kannata eikä hyödytä kummastella vaan osallistua sit sinne jos semmonen tuntuu mielekkäimmälle :wink:
     
  20. C-barge

    C-barge Gearhead

    WCC:ssä on ajettu kaikki headsup ryhmät yhdessä jo joitakin vuosia, siis A-D kaikki samassa paletissa. Ja nimenomaan osallistujapulan takia. Ite olen sitä mieltä, ettei toi nykyinen C-D yhdessä ajaminen ole mikään optimivaihtoehto ja oon tota mielipidettä toisinaan esille tuonutkin. Olisin ite enempi vapari/ahdettu jaon kannalla ja ilokaasujen salliminen yhdeksi ahtamismuodoksi mukaan. Sit hekä vapareille pientä tialvuus/painokertoimen hienosäätöö nykyisestä. Mut se edellyttäis sitä, et niitä autoja on tarpeeks kahteen luokkaan, tarkottaa kahtakymmentä autoa nykymenolla. Must valitettavasti vähän tuntuu et se ei oo kovinkaan realistista eikä sitä ainakaan tapahdu sillä et jäädään himaan odottelemaan sääntömuutoksia.
     

Kerro tästä muillekin!