Street CEE+DEE 2012

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja DS 325, 19.9.2011.

  1. Looski

    Looski 3rd gear

    Niin mä nyt en tiedä mikä motoparkis varsinaisesti line-up alueeksi luetaan mut kyl siellä ihan varmaan monilla oli enemmän kuin se yksi mukana..ainakin mun tuulilasin läpi katsottuna
    Ja kyllähän meilläkin tiimiläiset pikkaasen manas ton kävelymatkan suhteen :D
    NO jokatapauksessa mä en tuu olemaan esteenä sen lisäkortin saamiseen kunhan totean että me emme sitä tarvi.
     
  2. maverick

    maverick Gearhead

    Tää line up "ongelma" tulee esille alastarossa, siellä sinne ei oo asiaa ilman korttii. Jos yrität ilman, niin Putte nappaa niskasta ja passittaa miehet mäkeen line upista!

    Kauniita unia!
     
  3. kihe

    kihe 1st gear

    Ei oo motiksessa noi järkkärit niin tarkkoja kun alastarossa.
    Toi tuuppaamis ongelma on varmaankin se suurin,miks niitä kortteja haluttas lisää?
     
  4. C-barge

    C-barge Gearhead

    Meil ku on tollanen modernimpi mopar-tuote, ni siin on sellanen sähkömoottori jolla voi kätsästi pöräyttää sen käyntiin. Sit siin on sellanen vipstaaki josta eri suuntiin nykimällä se liikkuu joko eteen tai taaksepäin.
    No joo, harvoinhan tota tulee käytettyy enää, ollaan mekin liiitytty tohon lineuppituuppijajaostoon. Välillä jopa radalta pois.
     
  5. Ck

    Ck Gearhead

    kannattas varmaan lukee pari edellistä sivua
     
  6. Putte

    Putte 1st gear

    Niin päätökset tekee kyllä aivan muut henkilöt.
     
  7. C-barge

    C-barge Gearhead

    Vai tekeekö? Toikin asia on koitettu selvittää, mut mitään vastausta kai ei ole kuulunut. Ehkä tääkin kertoo siitä jäsenien ja kilpailijoiden arvostuskesta tietyillä tahoilla?
     
  8. Putte

    Putte 1st gear

    Taaimmaisessa nurkassa on aina jonkun oltava. Nyt ne ryhmät olivat street ja SPET ja näin todennäköisesti myös seuraavassa Motoparkin kisassa. Motoparkissa käytännössä kaikilla on pitkä matka line upiin, sille ei mahda mitään.
     
  9. C-barge

    C-barge Gearhead

    Se varmaan mikä tossa herätti hämmennystä on et välissä oli aikalailla tyhjää. Mut sen mukaanhan on elettävä miten suunnitelmat on, ja kun eka panee leirinsä pystyyn osotettuun paikkaan ni muut sit siihen ympärille, eikä niitä enää siirtämäänkään ruveta. Katsojiahan toi varmaan enempi ottaa päähän kun kuljettajia, tiimeilläkin on monilla vaikka polkupyörä tota ongelmaa helpottamassa ja jollain laillahan noi jalatkin kuljettaa. Vaikkakin jostain syystä aina baarin kautta?
     
  10. Putte

    Putte 1st gear

    Eikös katuautoilla pitäisi ajaa siellä line upissa, eikä työntää. :wink:
     
  11. Putte

    Putte 1st gear

    varikko suunnitellaan sen mukaan, mitä on ilmoittautuneita ja jos 15 tiimiä jää pois, niin kyllä se näkyy noina isohkoina väleinä. Varikkoa suunnitellessa ei voi kuitenkaan laskea sen mukaan, että sieltä tietty määrä jäisi pois.
     
  12. Putte

    Putte 1st gear

    Tekee tai ei tee, mutta Mawerick, sinä tai minä emme ole niitä, jotka asiasta päättää.
     
  13. C-barge

    C-barge Gearhead

    Eli on ok et pitää arvuutella onko asiaa kukaan ottanut kuuleviin korviinsakaan, onks sitä käsitelty tai peräti tehty päätöksiä? En tiedä, mut joku tietty vastenmielisyys taas pukkaa pintaan. No, toivottavasti jo ens kesäks saadaan mahdollisuus ajaa jossain muussa sarjassa.
     
  14. Putte

    Putte 1st gear

    Ei se arvuuttelu suinkaan ole OK. Päätökset tekevän tahon pitäisi asiat käsitellä ja tiedottaa käsittelyn tulos oli se sitten kielteinen tai myönteinen.
     
  15. Jussi N

    Jussi N 1st gear

    Johtoryhmän kokous oli 14.5. eli 10 vrk sitten. FHRA:n sivuilla ei ole lyhennelmää kyseistä kokouksesta. Käsittääkseni siellä asian piti olla esillä?
     
  16. mopster

    mopster Gearhead

    Mä oon kyllä tossa avustajan hommassa kerenny ton kaiken muun lisäks myös kuvaamaan lähdöt, mut kiire siinä on, ja jos kamera ei oo kuvausvalmiina valmiiks niin lähtö meni jo. Kieltämättä helpottais aika paljon elämää jos olis toinen ukko kameramiehenä. Mitä tulee kameran tarpeellisuuteen niin kyllä siitä on paljon apua säätöhommissa.
     
  17. superbird

    superbird Gearhead

    Onko se Putte sinulta jotain pois kun niin kovasti vastustat tata?
     
  18. Putte

    Putte 1st gear

    Mistä päättelet, että vastustan? Mielestäni olen vain kertonut, että kovemmissakin ryhmissä pärjätään yhdellä avustajalla.
     
  19. C-barge

    C-barge Gearhead

    Opetetaanks toi asiainkäsittelytyyli jossain FHRA:n johtoelimissä? Esitä asiat niin et aina löytyy pakotie, jos ei lausunnosta saa pihdeilläkäään kiinni ni sit päästään nirvanaan. Enpä edes muista koska eristettyyn kysymykseen oltais "viralliselta taholta" saatu vastaus ensimmäisellä kymmenellä yrityksellä.
     
  20. Rellu8

    Rellu8 Gearhead

    Se ei kyllä palvele ketään jos hommat ei toimi line-upissa sen takia, ettei ole riittävästi avustajia.
     

Kerro tästä muillekin!