Street D

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja triniemi, 20.3.2007.

  1. Hate

    Hate 3rd gear

    Luulempa että WCC järjestäjien on aika vaikea tässä vaiheessa tuoda
    julki talven aikana käytyä "keskustelua" fyyran kanssa kun yhtäaikaa
    pitää yrittää saada lopultakin lupa-asiat kuntoon saman instanssin kanssa.
    Sellaisten henkilöiden jotka eivät ole "keskustelua" nähneet on aika
    turhaa enempää sekottaa asioita.
    Jos fyyra on päättänyt ensi vuonna tuoda kisoihinsa katuautoille katsastus
    pakon se ei ole varmasti WCC järjestäjien painostuksen tulosta.
    Kuten Gremlin yllä kirjoittaa WCC ilmoitti ettei ole poistamassa omista
    kisoista katsastuspakkoa.
    Sääntöjen yhtenäistäminen tuskin huonontaa tilannetta.
    Ja eikös se oo järkeenkäypää että jos ei auto oo rekisterissä ja katsastettu niin se on kadulle laiton eli outlaw.Ja niillekin löytyy oma ryhmä jossa pääsee ajaan heads-uppia aina 7.5sekkaan asti.
     
  2. jukka63

    jukka63 1st gear

    Ja eikös se oo järkeenkäypää että jos ei auto oo rekisterissä ja katsastettu niin se on kadulle laiton eli outlaw.Ja niillekin löytyy oma ryhmä jossa pääsee ajaan heads-uppia aina 7.5sekkaan asti.[/quote]Harvinaisen totta :D Ite ajelen katubiilillä,jossa on leima.Huhut kertoo,että joukossa on jopa leimaamattomia ja ylitehoisia kulkimia :rotfl: Kyllä tossa on osa totta,kyllä katubiilin pitäis näkyä kadulla.Mun mielestä tallista siirto trailerille ei riitä :eek: Ainut mun tietämä,10+aikoja ajanut "katubiili" oli jykän löijy,näkyi hyvin liikenteessä.Toisaalta rajoittunut Moparkatse saattoi estää huomion muista kulkimista :rotfl:
     
  3. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Pitäisköhän meidän taas aloittaa jo perinteeksi muodostunut vuosittainen saivartelu siitä, mikä on Katuauto ja mikä ei. :eek:

    Laittakaa nyt ihmessä muutkin noita kommentteja miten toi Katuauto määritellään. Nauretaan sitten yhdessä kunkin kommentteja ja mietitään, että kukahan tänkin väittelyn taas aloitti. Lisäksi voisimme pohtia, miksei 9-sekunnin autoilla käydä päivittäin töissä ja miksi ne yleensä kuljetetaan Trailereilla kisoihin. Löytyisko mitään muita hyviä kommentteja :poff:
     
  4. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Niinpä. Turha tosta on vääntää mitään. Esim. Street D on Street D kun se on sen hetkisten sääntöjen mukainen ja piste. Nova tulee olemaan kilvellinen ja leimattu auto mut se siks että juniori haluaa käydä sillä joskus cruisailemassa kadullakin kun jo edellisen auton kanssa huomattiin että menepäs puuhakilvillä heittämään yhtään pimppirinkiä niin joka kerta auto on seriffien syynissä :-? Ja vaikka se pikuppikin oli niin vaatimattoman näköinen ja ääninen laite niin hyvin se veti niitä puoleensa kuin magneetti kunnes sekin tuli leimattua ihan kilpiin. Sit sai ajella rauhassa 8)
    Mut muutoinhan toi nyt on yks ja sama :wink:
     
  5. gomopar

    gomopar Gearhead

    Tuolta topiikki viidakosta mitään löydä :odroll: Niin jotta kuinkas on noitten pakoputkien kanssa. Saako ne jäädä auton alle taka-aksilan eteen jos niihin laittaa turn downit ettei puhalla suoraa akseliin?
    Vai... täytyykö tulla korilinjojen ulkopuolelle esmes kyljestä tai takaa?
    Kuinkas teillä putket?
    Minkälaisia 'vaimentajia'? ...Säännöthän sellaiset vaatii?
    Olihan maksimi 100db:tä. Kuinka se käytännössä mitataan katsastuspaikalla kisoissa?
    Onko desipelejen kanssa tullut ongelmia? (Siis kisakatsastuksesta kyse).
     
  6. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kisoissa ainakaan ei ole mitään ongelmia äänien kanssa, kunhan on jonkilaiset vaimentajat. Meilläkin on kisoissa sellaiset Kollektori Mufflerit pelkästään tai toisessa versiossa Vaimentajat suoraan kollektoreissa kiinni. Ainoa sääntö lienee, ettei putket saa olla kohdistettu suoraan rataan. Turn Downit käy kyllä. Eikä muuten ääniä juuri mittailla, sillä monina vuosina siellä on ollut autoja pelkillä peltisarjoilla.
     
  7. pötkö

    pötkö Gearhead

    Eikös katuauto ole semmoinen jossa on etupenkit takapenkit ja koira/sammuneiden osasto :eek:
    Sit on nää katukilpa-autot miss ei oo kun iso läjä putkia sisällä ja täytyy ajaa kuulosuojaimet päässä trailerille :poff:
     
  8. jukka63

    jukka63 1st gear

    :rotfl: Tuut ajamalla,mun tonteille.Ajetaan sitten kilpaa.Kehä 3 open,nyt jo nyt keväällä.Pannaan vetoo 100€,tuskimpa riittää edes sun bensakuluhin :eek:
     
  9. gomopar

    gomopar Gearhead

    :eek: ... Onko vaimentajat hankittu turhaan :mad: . Nooh kyllä ne sinne ripustetaan kun ne sitä varten hankittiin.
    Olikos turvakaaripehmusteiden materiaalilla niinkään väliä, vai onko ne kaikki oltava Sfi -kamaa?
     
  10. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Eiks tommonen Kehä 3 Open oo laitonta toimintaa, Vähän niinku ajais katsastamattomalla, varastetulla, vakuuttamattomalla autolla kännissä, ilman korttia ja Käräjäoikeuden haku päällä. Semmonen ei sovi mulle, sillä mä olen hyvä ja lainkuuliauinen veronmaksaja, jolla on tarpeeksi tilanneälyä, etten tee tyhmyyksiä julkisella paikalla ja vieläpä liikenteessä :soosoo:

    Sitäpaitsi Bensakulut ei mua kiinnosta, nehän kiinnostaa vaan köyhiä, samoin kun vedonlyönnit.

    Joten kitos ei. En aio harrastaa laitonta vedonlyöntiä laittomasta katuarallista vain todistaakseni joillekin epäuskoisille radoille uskaltamattomille hurjapäille asiota joista mä en ymmärrä mitään :poff:

    Mutta tulkaa te kisoihin, valvottuihin ja turvallisiin olosuhteisiin. Siellä otan tappioni vastaan mielelläni :rotfl:
     
  11. jukka63

    jukka63 1st gear

    Jep,hyvät pointit heitit.Silti on vähän vääntöö "katupeleistä" :eek:
     
  12. pötkö

    pötkö Gearhead

    Et sä tiedä meillä on oma rata ihan siinä k kolmosen vieressä kyllä sinne trailerillakin pääsee :rotfl:
    ja kun sulla sitä ylimäärästä fyffee niin on ota mukaan .Etköhän sä niistä eroon pääse 8)
     
  13. Käkö

    Käkö Gearhead

    On, on se :rotfl:

    Mulla on yx tommonen, ei se enään leimassa ole ku meni leima vanhaksi :eek:
    Noh, mä leimaan sen ja sen jälkeen voidaan ajaa Pötkön kans kilpaa, mä en tarvi ku 300 metrii etumatkaa ja Pötköstä pitäis tasotuksen vuoksi nyppiä pari tulpanjohtoo irti... :rotfl:
     
  14. pötkö

    pötkö Gearhead

    okei onnistuu.mut et sä noi paljo tasotusta saa.toi on katukilpurin tasotus eiks toi 20 metriä riitä :odroll:
     
  15. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ei tommoseen matkaan mitään trailereita tarvita, sillä onnistuuhan toi ajamallakin. Ainoa syy, miksi mä en vielä oo teidän "radalle" tullut on se, ettei vaan tulisi tehtyä niitä tyhmyyksiä. Tietänet mitä tarkoitan, ja lisävihjeeksi sanoisin, että kirjoittelin aiheesta tossa hiukan ylempänä.

    Ja ylimääräiset Fyffet on budjetoitu muihin projekteihin.

    Mutta kiitos kutsusta, sama pätee toisinkin päin :poff:
     
  16. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Väännä väännä :poff: katotaan saatko mut vakuutettua.

    Katupeleistä sen verran, että noi molemmat autot, jotka tähän otsikon alaiseen kategoriaan mielestäni kuuluvat ovat leimattuja ja vakuutettuja. Molemmissa niissä on kiinni kaikki ne laitteet ja varusteet, jotka leimalle vaaditaan. Lisäksi tällä hetkellä molempia voi ajaa ihan pumppu bensalla. Se paljonko mä niillä ajan ja missä, ei kuulu kenellekään eikä mua edes kiinnosta tehdä muille ajoistani tiliä.

    Mitä muuta haluaisit aiheesta kuulla. :eek:
     
  17. pötkö

    pötkö Gearhead

    kiitos kutsusta.näyttää nyt pahalta ett varmaan pitää tulla mut en mun vanhalla katuautolla. :(
    tossa alkaa kohta yks projekti nii eiköhän se jouda näihin huippu virallisiin ja mahtaviin sääntöviidakko katukilpuri kisoihin ihan sun iloks tai suruks :rotfl:
     
  18. jukka63

    jukka63 1st gear

    Täähän rata on ollu tiedossá pidemmän aikaa,ei saa kertoa,missä se sijaitsee,secret agent man :D Ei sillee,katupelithan siellä ottaa kisaa :D
     
  19. pötkö

    pötkö Gearhead

    Nyt ei ymmärrä :eek:
     
  20. jukka63

    jukka63 1st gear

    Svittu,mä luulin,että puhutaan vuokin tunnelista.On se ilmoja pidelly :D
     

Kerro tästä muillekin!