Street D

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja triniemi, 20.3.2007.

  1. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

     
  2. Putte

    Putte 1st gear

    Teboil = TB = Tavaritsh Betroleum
     
  3. pötkö

    pötkö Gearhead

    niin siellä olikin se VP-tankkaus :poff:
     
  4. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    [/quote]

    Mutta tässä tietysti herää kysymys, että miksi piti sitten tehdä ylikokoinen moottori, jos tiedossa oli toi 480 raja. Toi rajahan on kyllä kovinkin keinotekoinen ja tavallaan turha, mutta johonkin se raja on aina vedettävä. Lisäksi toi 480 raja on ollut käytössä jo vuosia, jolloin jokaisella on ollut mahdollisuus ton mukaan mottinsa mitoittaa. Mitäs sitten jos kuutiotuumaraja poistetaan ja joku hankkii autoihinsa Pro Mod moottereita ja alkaa ajelemaan matalaa Seiskaa stripillä. Aina kuitenkin löytyy se yksi, joka on valmis viemään projektinsa muita pitemmälle niin sääntöjen kuin rahallisen osuuden kannalta. Huvittaa varmaan näitä ikuisia "en mä tuu, ennenkuin kuutiotuumaraja poistetaan" spekuloijia paljonkin, kun ajelevat nykyisen 2 sekunnin sijasta vaan 4 sekuntia hitaampia aikoja kun huiput. Sitäpaitsi ei noita motteja oo viimeaikoina paljoa mittailtu, ekä varmaan mittaillakaan, ennekuin taas joku pyyhkii Sekuntitolkulla muita nopeampia aikoja.

    Mielestäni kuitenkin viime kesän kisoissa oli siitä mielenkiintoinen tilanne, että 4 nopeinta autoa REEssä olivat Yhdeksän sekunnin pinnassa noin 0.1 sekunnin sisällä, eli kuka tahansa noista olisi voinut voittaa. Ysin puolelle meni myös lisäksi 2-3 muuta kilpailijaa, joilla olisi hyvillä raektioilla ainakin teoriassa mahdollisuus voittoihin. Loput 10-13 sekan mukana olleet autot eivät sinänsä olleet kilpilukykyisiä suoraan, mutta nopeimpien tekniikka murheet, punavalot tai muut kämmit tasoitivat peliä aikalailla. Sitäpaitsi, jos kilpailijamäärät kasvavat, kasvaa myös pudotuslähtöjen määrä, joissa huippuunsa ja viimeisilleen viritetyt vehkeet ovat aina epävarmoja ja räjähdysherkkiä.

    Mutta vain ajamalla ja osallistumalla voi voittaa, joten kaiki vaan rohkeasti mukaan hiekkalaatikolle. Kyllä siellä on meille kaikille tilaa sekuntilukuun katsomatta nykyisilläkin säännöillä. Tulkaa jo ensi kesäksi mukaan, ja tehdään Street ryhmistä Suomen suurin kilparyhmä, niin saadaan vähän FHRAn johtiksenkin älyköille ihmettelemistä :rotfl:
     
  5. jukka63

    jukka63 1st gear

    Eiks toi vp oo kisabensaa? Mihinköhön semmosta tarvitaan,kyllä normikatupelit kulkee 95:lla.Rahamiehet ajaa shellin bensalla.Nyt vielä vp :eek:
     
  6. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    VP onkin vaan niille jotka haluaa tankata hankalasti tynnyristä, sensijaan, että hakisivat huoltikselta pumpusta :poff:
     
  7. jukka63

    jukka63 1st gear

    Eihän se sitten oo mikään katuauto.Bensakin pitää imuroida omasta tynnyristä :rotfl:
     
  8. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    :eek: Meidän puolilaho käyttöooppelikaan ei toimi tollasella litkulla, eiks toi 95 oo tarkoitettu niille uusille tupperwarekipoille :poff: Ja tossa tarkoitan siis ihan oikeesti ooppelia :oops:
     
  9. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mulla onkin käytössä oma KÄSIPUMPPU, joten pumppubensaahan se silloin on :rotfl:
     
  10. kime2

    kime2 Gearhead

    Nyt tekis mieli tunnustaa jotain ja toisaalta v*ttuilla jollekin,mut ei kerään rohkeutta vielä :oops:
     
  11. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Anna tulla vaan, kyllä mä sen kestän :oops:
     
  12. jukka63

    jukka63 1st gear

    Yllätäen hyvin toimii 95.692 hp/950 Nm.
     
  13. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Vaihdappa bensasi VPhen ja käy uudestaan dynossa :soosoo:

    Saatat nimittäin yllättyä teho ja vääntö lukemissa :rotfl:
     
  14. jukka63

    jukka63 1st gear

    Hyvä,että tunnustit :rotfl: Paljonkohan tehot laskis,jos siirtyis meidän suosimaan normibensaan?
     
  15. Et street

    Et street 1st gear

    Eiköhän se ole kaikkien oma asia millä ajaa!
    On se VP kai ainakin tasalaatusta.
    Ajetaan millä ajetaan mut mennään kaikki kisoihin se olis
    parasta kaikille.
    Ihme mutinaa joka talvi :mad:
     
  16. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kiitos tästä :rotfl:

    Tätähän mäkin olen näille yrittänyt sanoa, mutta kun olet yksin, niin olet pelkkä omaan pesääsi katteleva mulkku. Tosin toikin käy, sillä mua sinänsä kiinnosta pätkääkään mitä ihmiset musta ajattelee kirjoitusteni perusteella. Radoilla ollaan kuitenkin kavereita ja viihdytään yhdessä.

    Tervetuloa vaan muutkin viihtymään :rotfl:
     
  17. jukka63

    jukka63 1st gear

    Niinpä,saattais tulla parempia lukemia.Omasta mielestä toi on aivan perseestä,sinä ajelet omilla polttoaineilla.Kyllä mua hävettäis jos sm tuli tolla metodilla.
     
  18. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Herää jo hyvä mies.

    Kokeileppa herättyäsi vaikkapa lukea FHRAn sääntökirjaa ja lue tai tavaa sieltä säännöt kohdasta polttoaine :soosoo:

    Kyseisessä kappaleessa lukee SELVÄSTI, että polttoaineena käytettävä vapaasti Suomessa kaupan olevaa Lyijytöntä bensiiniä.

    Mikä kohta sulle jäi epäselväksi :eek: :eek: :eek: :wc:
     
  19. jukka63

    jukka63 1st gear

    Toi kyllä herättää ihmetystä,katupeleistä nyt puhuttiin.Ilmeisesti toi on normikäytöntöä,omat bensat jne..Ei kyllä hyvältä näytä street d:n tulevaisuus :mad:
     
  20. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ei näytä ei :eek: Isot miehet pillittää asioista, joista ne ei ymmärrrä yhtään mitään ja pyytää muitakin ryhtymään samankaltaisiksi vetistelijöiksi :eek:

    Lue edelleen se sääntökirja, ja aloita itkusi uudestaan :poff:
     

Kerro tästä muillekin!