Ja 440 kans kohta uusilla sekuntiluvuilla? Ja oliko toi 10.081 jo nopein pumppukoneella ajettu aika suomessa niinkuin Kohvis sanoi?
Ei ole. Mtu saattaahan sekin sieltä vielä tulla.... En nyt muista et ajoks Rafsbäckin Dan fyyran kisoja, mut jos ei niin toi lienee nnopein pumppupikkulohkon aika fyyrassa. Tais Vesa Olsbo olla aiemmin vetänyt matalia kymppejä ja Hiturin Sauli kymppipuolikkaita? Isolohkopumpulla vedin ite pari vuotta takaperin 10.076, mut mulle jäi jotenki sellanen käsitys, ettei toi 10.08 oliskaan ollut 440:n nopein aika vaan 10.04? Vai liekö sitten mun tiedotus epäonnistunut.
Joo mulla paras veto sillä moppen pumppupikkulohkolla oli 10.61s. Ihan ok pumppubensalla ja perus kiina-osilla.
Päivän paparazzi: http://kuvablogi.com/nayta/iso/img2696492.jpg Mitäpäs sitä muutakaan keksis tekemistä tämmösenä kauniina kesäpäivänä
Höh. Olisit nyt tullut moikkaamaan. Vaikka mun jutut on välillä täällä kummallisia, en mua tartte ujostella. Mulla kaikkien harrastajien tekemiset on tärkeitä. Ja olisihan se ollut mukava nähdä heppu ihan nimimerkin takaa 8) Enkä mä muuten ostanut juuri sulta ne Schumacherin koneenkiinnikket isolohkoon pikkulohkon palkkiin. Jotka siis trokasin omakustannushintaan Kiekun hienoon Rusteriin
juu,minultahan ne tuli,ollaan me juteltu naamakkain joskus olikohan kauhajoella tai vaasassa,eikös sulla oo se punanen camaro?Ajettiin kaverin kanssa et:tä ja myöhemmin d:tä semmosella valkosella malibulla(64-65vm)joka vaihdettiin mustalla 74 camarolla olikohan hesasta joku ipe jolta se tuli,tehty neliovisesta ja 454 koneella.oli aikonaan oranssi väriltään.
Nimimerkki ip jolta se chevelle tuli on käsittääkseni Hyvinkäältä. WCC:n puolellahan noita remmiyseilijöitä on ollut enempikin, Finnäsin Nova, Rafsbäckin pikkulohko camaro ja Junilan chevelle ainakin.
Muistelin ettei Räfsback päässyt ysin puolelle mutta pikainen tarkistus ja muisti heittää päin peetä. 2003 WestCoast Cupissa 9,540/219,pikkulohkolla+blower. Oli muuten sama vuosi kun Kieku voitti saman Cupin D-ryhmän 14sek Valiantilla
Noniin, eli en sitten kuullut ihan oikein, olishan se jo ollutkin vähän hurjaa. Mutta tossahan sitä on jätkille tavoitetta! Ei mahdoton, eihän?
Kyllähän Rafsbäck kävi pari kisaa ajamassa myös FHRA:n kisoissa Alastarossa, mutta aikoja en kyllä muista.
Camaro on vielä tallella ja radalla taas..... joskus Nyt mennään tää kausi Löijyllä ja ajellaan sillä myös noi pakolliset kuviot, jotta voimaajelunälkä tyydyttyy Muistan autosi Kauhajoelta. Äijää vaitettavasti en Mutta eiköhän sekin muistikuva palaa kun vastakkain kohdataan
Kieku onkin kone Koskahan kaikki nettivalittajat ymmärtää, että ei tartte olla nopein ajaakseen kilpaa. Niin ja kaikenmaailman idexit ja brakeoutit on.... vähämielisten hommia
Voima-ajeluu toteutuksessa, kuva eiliseltä mun pihassa kun juotiin kahvit tuoreen vuosileiman kunniaksi Ja matka jatkuu..... ...paljoo ei tarvinnu pyöritykseen yllyttää Kesäterkkuja DS 383