Street D

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja triniemi, 20.3.2007.

  1. mafo

    mafo 3rd gear

    kiitoksia kaikille, muutama vuosi ja muutama euro siihen meni :rotfl: :rotfl:
     
  2. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Juu, onnittelut täältäkin mafolle, onneks sentään jollain oli hyvä viikonloppu :)
     
  3. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kuin myös täältäkin; jo oli aikakin! :D
     
  4. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Ja 440 kans kohta uusilla sekuntiluvuilla? Ja oliko toi 10.081 jo nopein pumppukoneella ajettu aika suomessa niinkuin Kohvis sanoi?
     
  5. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ei ole. Mtu saattaahan sekin sieltä vielä tulla.... En nyt muista et ajoks Rafsbäckin Dan fyyran kisoja, mut jos ei niin toi lienee nnopein pumppupikkulohkon aika fyyrassa. Tais Vesa Olsbo olla aiemmin vetänyt matalia kymppejä ja Hiturin Sauli kymppipuolikkaita? Isolohkopumpulla vedin ite pari vuotta takaperin 10.076, mut mulle jäi jotenki sellanen käsitys, ettei toi 10.08 oliskaan ollut 440:n nopein aika vaan 10.04? Vai liekö sitten mun tiedotus epäonnistunut. :rotfl:
     
  6. Ck

    Ck Gearhead

    Joo mulla paras veto sillä moppen pumppupikkulohkolla oli 10.61s. Ihan ok pumppubensalla ja perus kiina-osilla.
     
  7. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

  8. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Höh. Olisit nyt tullut moikkaamaan. Vaikka mun jutut on välillä täällä kummallisia, en mua tartte ujostella. Mulla kaikkien harrastajien tekemiset on tärkeitä. Ja olisihan se ollut mukava nähdä heppu ihan nimimerkin takaa 8)

    Enkä mä muuten ostanut juuri sulta ne Schumacherin koneenkiinnikket isolohkoon pikkulohkon palkkiin. Jotka siis trokasin omakustannushintaan Kiekun hienoon Rusteriin :rotfl:
     
  9. cuda69

    cuda69 Gearhead

    juu,minultahan ne tuli,ollaan me juteltu naamakkain joskus olikohan kauhajoella tai vaasassa,eikös sulla oo se punanen camaro?Ajettiin kaverin kanssa et:tä ja myöhemmin d:tä semmosella valkosella malibulla(64-65vm)joka vaihdettiin mustalla 74 camarolla olikohan hesasta joku ipe jolta se tuli,tehty neliovisesta ja 454 koneella.oli aikonaan oranssi väriltään.
     
  10. HEmiTERO

    HEmiTERO 1st gear

    niin ja veivas finnäskin novalla west coastin kisoissa isolohkolla ja pumpulla 9.4.sia 8)
     
  11. C-barge

    C-barge Gearhead

    Nimimerkki ip jolta se chevelle tuli on käsittääkseni Hyvinkäältä.
    WCC:n puolellahan noita remmiyseilijöitä on ollut enempikin, Finnäsin Nova, Rafsbäckin pikkulohko camaro ja Junilan chevelle ainakin.
     
  12. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    Muistelin ettei Räfsback päässyt ysin puolelle mutta pikainen tarkistus ja muisti heittää päin peetä.
    2003 WestCoast Cupissa 9,540/219,pikkulohkolla+blower.

    Oli muuten sama vuosi kun Kieku voitti saman Cupin D-ryhmän 14sek Valiantilla :rotfl:
     
  13. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Noniin, eli en sitten kuullut ihan oikein, olishan se jo ollutkin vähän hurjaa. Mutta tossahan sitä on jätkille tavoitetta! Ei mahdoton, eihän?
     
  14. Putte

    Putte 1st gear

    Kyllähän Rafsbäck kävi pari kisaa ajamassa myös FHRA:n kisoissa Alastarossa, mutta aikoja en kyllä muista.
     
  15. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Camaro on vielä tallella ja radalla taas..... joskus :odroll: Nyt mennään tää kausi Löijyllä ja ajellaan sillä myös noi pakolliset kuviot, jotta voimaajelunälkä tyydyttyy :rotfl:

    Muistan autosi Kauhajoelta. Äijää vaitettavasti en :oops:

    Mutta eiköhän sekin muistikuva palaa kun vastakkain kohdataan :D
     
  16. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kieku onkin kone :rotfl:

    Koskahan kaikki nettivalittajat ymmärtää, että ei tartte olla nopein ajaakseen kilpaa. Niin ja kaikenmaailman idexit ja brakeoutit on.... vähämielisten hommia :poff:
     
  17. cuda69

    cuda69 Gearhead

    käyn sitte seuraavalla kerralla potkaseen nilkkaan,ni hoksaat. :rotfl:
     
  18. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Vasempaan sitten, kiitos. Oikea jalka kun keväällä operoitiin. Ei nääs tertte uudestaan.... :rotfl:
     
  19. cuda69

    cuda69 Gearhead

    paan huopikkaat jalkaan ni ei käy kipiää.
     
  20. Beeb-beeb

    Beeb-beeb 3rd gear

    Voima-ajeluu toteutuksessa, kuva eiliseltä mun pihassa kun juotiin kahvit tuoreen vuosileiman kunniaksi :)
    [​IMG]

    Ja matka jatkuu.....

    [​IMG]

    ...paljoo ei tarvinnu pyöritykseen yllyttää :rotfl:

    Kesäterkkuja DS 383
     

Kerro tästä muillekin!