Street Demon 625 CFM

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Commodåren, 4.2.2015.

  1. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    suoristat tota pystytankoa niin silloinhan se tekee suuremman liikkeen pumpulla.
     
  2. toppariv

    toppariv 1st gear

    En suosittele tangon vääntämistä, vika tuskin on siinä. avaa toki se kaasari ja kato mitä se on syöny, todennäkösesti siellä on jotain hassua... tarkista myös bensapinta se kuuluu olla 1,01 tuumaa kohon pohjasta kannen tiivistepintaan mitattuna... sieltä kuuluu tulla bensaa joka liikkeellä riippumatta missä reiässä se tanko on.
     
  3. RancheroGT

    RancheroGT Gearhead

    Mulla on 350 Buickissa tuo 625 kiinni nyt toista kesää ja mielestäni kelpo kaasari kaiken kaikkiaan. Helppo säätää ja selkeä rakenne. Mutta tuohon kiihdytyspumppuongelmaan.. eli sama juttu viime loppukesästä, startit järjettömän pitkäksi ja kylmänä vain ulkopuolisella huikalla käymään. Syynä oli täysin yhdeksi puuksi muurautunut kiihdytyspumpun "luisti". Sen sai crcllä ja paineilmalla kyllä uudelleen toimimaan, mutta oli kai viinabensan tai jonkin muun takia jumiutunut. Tuo rakenne on vähän hassu, kiihdytyspumpulta kulkee letku sinne kurkulle jonne bensa ruikataan, ja myös tuo letku oli täysin tukossa..
    Tuo pumppu antaa kyllä ainakin omassa autossani ns. pienimmän syötön asennollakin, parilla polkaisulle aivan riittävästi huikkaa niin starttiin kuin myös normi äkkikiihdytykseen.
     
  4. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    puritko sen kaasarin putsausta varten osiin.. tarviko hankkia tiivistesarja vai oliko ne uudelleen käytettäviä.
     
  5. RancheroGT

    RancheroGT Gearhead

    Purin osiin, välitiivisteen voi käyttää uusiksi, ainakin noin uudessa kaasarissa
     
  6. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    kun otsikko on edelleen oikea ja sopiva.. miksi alkaisi uutta keksimään..

    ei kellään sattuisi olemaan ylimääräisenä tuota demon 1921 säätösarjaa myydäksi asti?

    tai vaikka irto osia, vakiokokoa pienempiä suuttimia tai isompia halkaisijaltaan olevia metering rods (neuloja?) kuin vakiona on.. saisi laihemmalle seoksia kun käy kuulemma turhan rikkaalla. käsittääkseni se tehdaskoko oli 60/52 ja suutin 78.

    eli koko 62/54 ainakin olis jo hyödyksi.

    tai tietääkö myydäänkö niitä erillisinä suomessakin (jenkeissä myynnissä erikseen ettei tarvi ostaa koko settiä jos ei halua. 6$ suutin ja 12$ neulat.). tuo us partsin hinta 120e säätösarjasta tuntuu kalliilta sijotukselta rahattomasta. :D etenkin kun luulee vain tarvitsevansa vain paria osaa siitä.
     

Kerro tästä muillekin!