street luokan auton rakentelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja ilei, 29.10.2017.

  1. pile

    pile Gearhead

    Mielestäni kun valitaan luokka jossa haluaa ajaa niin auto rakennetaan olemassa olevien sääntöjen puitteessa siihen luokkaan. Ei niinpäin että olet valinnut auton joka ei olekkaan siihen luokkaan soveltuva ja sen takia pitäisi luokka sääntöjä muuttaa sinun autosi mukaisiksi.
    Ei todellakaan toimi noin päin. Luokkia jossa etupään saa muuttaa on vaikka kuinka monta , siitä vaan luokkaa valitsemaan/vaihtamaan. Ei noita sääntöjä vaan voida mielestäni koko ajan vatuloora. Voin melkein vannoa että taunuksen tai volovon etupää on paree ku tuo sun esiin tuoma . Novan.

    Ps. Mun novas on vakio etupää ei mitään aftermarket aksilastoja,joten mulle periaattees olis sama vaikka ne kiellettäis.Mutta kuten edellä olen tuonut julki niin en ole omalta osalta halukas kiristyttämään\löysentämään sääntöja ainoastaan niin että ne auki kirjoitetaan siten että ei ole enää tulkinnanvaraa vaan jämpti on jämpti.
     
    Catiska tykkää tästä.
  2. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Vähän samal linjal Paulin kanssa, tota iltalypsyy on jo tapahtunut ihan tarpeeks ja jos olis jo alunperin olleet limaäijät sitä mitä niiden kuuluiskin, niin katuautot olis edelleen katuatuoja. Eli leimaäijän tehtävä on katsoa noudatetaanko sääntöjä, ei tehä niitä tai sen kummemmin tulkita. Sitä varten on toi sääntövaliokunta. noi perusasiat kun saatais kuntoon ni se ois jo iso juttu.
     
    Catiska tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!