Street & race projeti... Cougar 68

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja ervan, 22.2.2007.

  1. ervan

    ervan 1st gear

    Pari kuvaa allekirjoituksen sisältämässä linkissä.
     
  2. jaketin

    jaketin Gearhead

    ootellaan, millainen tuosta tulee...

    aikas leveet vanteet 8)
     
  3. 383

    383 Gearhead

    hyvältä näyttää kesäksi valmiiksi !!!! vois joskus tulla katsomaan ?????
     
  4. KooKoo

    KooKoo Gearhead

    tere! laittelin yv:tä....
     
  5. Fastback

    Fastback Gearhead

    Asiaa. Minkälainen voimalinja?
     
  6. nikke

    nikke Gearhead

    Mihis sä meinaat kaikki sienet saada mahtumaan :eek: Taitaa noi isoimmat tatit
    mahtua ainoastaan pötkön kyytiin, ainakin vielä tulevana kesänä :odroll:
     
  7. Make.S

    Make.S Gearhead

    Onkohan taa se sama ervani mika sen hondan rakensi?
    Jos on niin hienoa kalustoa odotettavissa. 8)
     
  8. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Kääntyykö se oikealle vai pelkästään vasemmalle 600 metrin jälkeen?
     
  9. ervan

    ervan 1st gear

    Kyllä tällä on tarkoitus kaupassa ja kauppatorilla käydä myös.

    Tallille saa toki tulla käymään, olen siellä melkein joka ilta.

    Voimalinjaksi tulee BBC ja TH400.
    Pussihousut ja mobilistit: Laitan oikeauskoisten hyväksymän Foordin tekniikan jos maksat hinnan erotuksen. Tilinumeron saa yv:llä. Muuten ei kiinnosta.
     
  10. MadMike

    MadMike Gearhead

    Kävikös mielessä että keulille sopiva Ford Teknikka tulee stroukkerina isommaksi ja halvemmaksi kun vastaava BBC...
    mietis nyt pariin kertaan kun tollanen 500+ patti onnaa ford osista...
     
  11. Hate

    Hate 3rd gear

    Voi olla että jos meinaat ajaa streetin lisäks racea FHRA:n katuluokassa
    niin pussihousujen rahoja ei tarvita kun siellä säännöis lukee seuraavaa:
    6.1 Yleiset street säännöt
    Kilpailukatsastus
    Kilpailijan tulee osoittaa katsastuksessa auton runkonumeron sekä todistus
    ,jolla täsmennetään auton mallisarja,tyyppi ja moottorivaihtoehto,Asianmukaisena,luotettavina todistuksina hyväksytään mm. rekisteriote,tyyppikatsastustodistus,valmistajan tai maahantuojan todistus.Kilpailijan tulee todistaa,että kori ja moottori kuuluvat samaan mallisarjaan.
    Moottori
    Moottorin lohkon oltava saman yhtymän valmistetta kuin käytetty korimalli...
    Tulipahan vaan mieleen kun siellä ei oo noita risteytettyjä viivalla pahemmin näkyny,ainakaan mieleen ei just ny tuu ku yksi.
     
  12. ervan

    ervan 1st gear

    Ei taida fyyran :wc: säännöt kiinnostaa...

    Niillä kun ei ole sienestyksessä paljoakaan sananvaltaa. :rotfl:
     
  13. laakkius

    laakkius Gearhead

    Ai tää on tää joka kyykytetään onnettoman pikkulohkon turvin... :poff:
     
  14. kotu

    kotu Gearhead

    Eiköhän tästä Fordista tule omistajansa näköinen kuljetin eikä fyyan sääntöjen :poff:

    Mielestäni koko fyyran Street-ryhmä pitäisi muuttaa yksinkertaiseksi ja nimensä mukaiseksi ryhmäksi. Viime aikojen laimea osanotto Street-ryhmiin kertoo omaa kieltään suosiosta.

    Juuri täallainen mainitsemasi "Kilpailijan tulee todistaa, että kori ja moottori kuuluvat samaan malliryhmään" tai FHRAn sivuilta lainattu "Street D luokan suurin moottoritilavuus 480cid" ovat hiukan syvältä. Lisäksi, mikä tällainen "Outlaw" oikein on, jossa saa ajaa vain max 640cid moteilla? Turvallisuudesta en tingi yhtään, mutta vapaampi luokitus esim. rengaskoko 10,5 ja paino 1100kg tai lisäksi turbot ja ilman toisivat väljyyttä kotterokaartiin :wink:.
     
  15. triniemi

    triniemi Gearhead

    Ootko oikeesti selvittäny 385-pohjasen isolohkotekniikan hintaa? Pro Street meiniinkiinhän kuuluu iso kone ja Fordin vakiosta isolohkostahan saat aikas miehekkään kokosen. Siinä kun on bore spacing 4.900 (BBC 4.840") ja dekkikorkeus 10.30" (BBC 9.8/10.2) joten esim. 557cid ei oo mitenkään tolkuttoman kallis vielä (4.440" x 4.500"). Aika hyvin mun mielestä vakiolohkosta. Kansista pakopuolelta kai noi ahdistaa mutta siihen löytyy lääkkeitä nykyään esim. BBC-tyylisillä pakokanavilla.
     
  16. Hate

    Hate 3rd gear

    Tämä selvä.Hätäsenä tosta otsikosta ja linkin kuvista vaan sain sen
    kuvitelman että varttimailin kokeileminen vois olla mielessä.No WCSC:ssa
    se tolla kori/moottori yhdistelmällä sääntöjen mukaan on sallittua.Tosin tommosilla kaarilla ei kilvanajo onnistuis sielläkään ennen muutoksia.
    Siis jos auto kulkee niin että kaaret vaaditaan.
    Olishan tää voinu olla parempi tuolla "yleistä harrastuksesta" osiossa vaikka otsikolla "Street & Sienestys projeti" niin ei olis tullu turhaa hötkyiltyä. :rotfl:
     
  17. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Asiaa :rotfl: :rotfl:

    Onnittelut moottorivalinnasta :rotfl:
     
  18. pötkö

    pötkö Gearhead

    Taas yks hairahtanut lisää. :poff:
     
  19. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Aiotko sinäkin veli hyvä vaihtaa tekniikkasi parempaan ja tehokkaampaan malliin by Chevrolet :poff:

    Hukkaa samalla se Parsa ja hanki oikea auto :rotfl:
     
  20. Fastback

    Fastback Gearhead

    No kerrohan aiotko tehdä moottorin uusista osista? Kuinka paljon on tehotavoite ja kuinka suuri moottori saisi olla? Sinuna lukisin tuon triniemen postauksen ajatuksella. Jos aiot rakentaa uusista osista, niin oletko valmis maksamaan minulle erotuksen säästöstä jos rakennat Fordin koneen? Käytettyjä bbc osia suomi notkuu pullollaan, joten jos teet käytetyistä osista niin saat bbc edullisemmin. Uusista osista alukansilla ei mitään eroa, Ford jopa edullisempi. Fordin std. pakopuoli on tukkoinen, mutta useimmissa jälkituotanto kansissa pakopuoli virtaa aivan tarpeeksi +1000hv vaparitehoille.

    Toiseksi miksi ihmeessä rakentaa BBC???? Käyhän lukemassa tuolta miksi? Juu, onhan niitä Mark IV jne... joissa on osa puutteista paranneltu.

    http://home.earthlink.net/~kaneofthenat ... /id15.html
     

Kerro tästä muillekin!