Street säännöt ja apurunkojen yhdistäminen

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja vemu, 18.9.2007.

  1. vemu

    vemu 1st gear

    Autoon on tulossa kuvan mukainen nelilinkkirunko, joka toimii myös apurunkojen yhdistäjänä. Palkkien materiaalivahvuudet täyttävät säännöt.

    [​IMG]

    Aisat tulevat osissa kohdin lattiapellityksen läpi, niin että lattiapelti hitsataan palkkiin kiinni.

    [​IMG]

    Street säännöissä puhutaan pyöreästä putkesta. Pitääkö siis 2"x3" profiiliset sfc:t "koteloida" vai sallitaanko noin?

    Lainaus sääntökirjasta 2007, kohdasta STREET SÄÄNNÖT/RUNKO JA ALUSTA

    ".. Itsekantavan korin etu- ja takarungon saa yhdistää. Suurin sallittu materiaali on 50 mm x 75 mm x 3 mm (2" x 3" x 0.125"). Pyöreätä putkea saa käyttää etu- ja takarungon yhdistämiseen suorana linjana myös lattian läpi, jolloin lattia on hitsattava koko matkalta putkeen kiinni. Lattian tulee vastata auton alkuperäistä materiaaliltaan ja paksuudeltaan."
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Sallitaan noin.
     

Kerro tästä muillekin!