stw tehostin ja pääsylkkä->pickup

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja smuige, 25.9.2006.

  1. smuige

    smuige Gearhead

    onkohan mainittu swappi mahdollinen? Kyseessä lähinnä ex-diesel scottari ja haluaisin alipainetehostajan hydrobuustin tilalle. Koska noita puerttuja farmeja bensakoneella on huomattavasti enemmän kuin pikkareita ajattelin josko tehostaja+pääsylinteri sopii ristiin?
     
  2. PauliP

    PauliP 1st gear

    Tehostajat sopii heittämällä ristiin.
    Hydroboostin vivustoissa jarrupolkimelle on kyllä jotain vuosimallieroja, mutta siitähän tässä ei ollut kyse. Samoin hydroboostia on ainakin kahta eri mallia.
     
  3. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Tuotas... Minkä vuotiseen pikkariin meinaat vaihtaa sitä tehostinta? Eikö kaikissa noissa kymppisarjaisissa tehostin ole 6 ruuvilla kiinni. Alipainetehostimessa keskimmäiset pultit toisinpäin kuin hydrobuustissa.

    Niissä farmareissa sun muissa tehostin on vain neljällä pultilla ja vielä vinossa pinnassa kiinni.
     
  4. chevystw

    chevystw 1st gear

    Eli '83 caprice lankun alipainetehostin ei sovi '81 scottarin pellin alle? Tarve olis tehostaa, tehostamattomat jarrut = :wc: Olis tossa nurkalla -88 chevy vani, kelpaiskos sen tehostin vai täytyykö ettiä pikupin oma?
     

Kerro tästä muillekin!