Subarun 4 EAT

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja jarona, 1.3.2014.

  1. jarona

    jarona Gearhead

    Pakki katosi yhtäkkiä ilman luistoa..
    Tajuaako kukaan teistä sen enenpää kuin minä?
    Solenoidivikaa epäilen mutta jos joku olisi viisaampi!
    Öljypohjan löysäsin eilen ja normimäärä öljyä että
    metallimujua magneetissa, ei isoja kokkareita.
    Mikähän maksaa kun ESP autotrans ei saa nettikauppaa auki??
    Vituttaa soittaa selvistä asioista, puhun nyt chevyn shift kitistä...
     
  2. jarona

    jarona Gearhead

    Tilanne on nyt tämä:
    Auto siis haluaa liikkua eteenpäin myös neutraalilla, parkilla
    takarenkaat pyörii myös eteenpäin (parkkilukko vaikuttaa etuperään).
    Pakille laitettaessa rynkäyttää ja pyörät lakkaa pyörimästä,
    tuntuu kuin haluaisi kumpaankin suuntaan eli moottori
    ei jaksa kerätä kierroksia.
    Solenoidit kunnossa ja lopussa kokeilin myös ilman
    laatikon sähköjä, sama homma.
    Jotenkin olisi eteenpäinvaihde jäänyt päälle?
    Vaihteensiirtovivusto toimii normaalisti liikuttaen karaa
    venttiilikoneistossa.
    Apu olisi tarpeen.
     
  3. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Mulla olis noihin 1991-92 Subaru Legacyihin tehtaan alkuperäiset manuaalit tallilla..
    Monta sataa sivua asiaa. :eek:
    Jos kiinnostaa, niin laita YV:tä.
     
  4. jarona

    jarona Gearhead

    Latailin ja tulostin just eilenillalla kolomattasataa sivua
    laatikon korjausmanuaalia ja muita aiheeseen liittyviä sivuja.
    Ei äkkivilkaisulla näistäkään syytä moiseen käytökseen löydy
    mutta jatkan tutkimuksia...
    Kiitoksia kuitenkin tarjouksesta!
     
  5. jarona

    jarona Gearhead

    Vika paikallistettu, high clutsh vai mikä ny olikaan oli tartahtanut
    kitkapinnat jumiin rauta rautaa vasten.
    Korjaussarjan hommasin ja itekseni asensin,tänään loota paikallaan
    ja huomenna järkytyksensekaisella mielialalla käyntiin...
    Mutta just ohjeiden mukaan tein, eli jos krakaa niin
    ohjeet viturallaan...
    Jos rupee skulaan niin vaihdan ammattia takas autoasentajaksi..
     

Kerro tästä muillekin!