subframe connectors

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja JAWA, 6.10.2003.

  1. JAWA

    JAWA 1st gear

    F-body kerhon sivuilta löyty ulkolaista ja kotimaista matskua asiasta. Mites jäykisteet leimalla? Haettava luvat jäykistämiselle vai surutta laivarautaa alle??
     
  2. Fastback

    Fastback Gearhead

    mä ainakin aattelin vetää surutta jöötiä pohjaan. Mutta olishan se kiva tietää kuinka tarkasti inssi puuttuu asiaan.
     
  3. RS70

    RS70 1st gear

    Itellä on Competition Engineerin pultattavat connectorit autossa. Ei ongelmaa leimalla ja miksi olisi. Maksoivat 100 taalaa, joten ei viitsinyt nähdä vaivaa ja ruveta itse mittailemaan ja vääntämään tankoja.
     
  4. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Ei ole luvanvarainen asia, kunhan maavara säilyy säädösten mukaisena.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Sama käsitys asiasta kuin edellisellä kirjoittajalla.

    Soittelin myös museotarkastajalle ja kysyin näkemystä connectoreita kun yrittää autoa museoleimaan. Perustelin kysymykseni F-bodyjen löysällä korirakenteella, ettei tarvitsisi maalaata autoa uudestaan 2-3v kuluttua kun oven ja katon sauma alkaa rakoilemaan korin eläessä. Ei oikein mennyt läpi ;-( Vastaus oli "jos pystyt perustelemaan että kyse on liikenneturvallisuutta parantavasta tekijästä niin sitten on hyväksyttävissä, muuten on hieman vaikea mutta ei mahdoton"

    Joten on siis avattava katon / ovenkarmin sauma ja vahvistettava sitä kautta koria??

    Hyviä kokemuksia tuosta karmin/katon fixaamista otetaan vastaan suurella kiitollisuudella.
    br;
    /jarit
     
  6. 383

    383 Gearhead

    miksi et käytä bolt on mallisia ei tarvii hitsata ja voi ottaa leimaan pois

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: 383 2003-10-24 12:47 ]</font>
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Just bolt on:it oli jo tallissa valmiina odottamassa asennusta mutta en periaateessa halua ryhtyä kikkailemaan mr-leiman kanssa. Mitä tehdään, tehdään siten että kestää tarkastelun.
    br;
    /jarit
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Bolt-on connectorit ovat minusta kyllä hempuloita verrattuna kiinteisiin. Mutta toisaalta eihän niistä haittaakaan ole.
     

Kerro tästä muillekin!