suburan -84 mittariston? sähköongelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja sub, 18.9.2007.

  1. sub

    sub 1st gear

    juu elikkäs löin äsken suburbanin käymään ja jäi valosummeri soimaan, merkkivaloja ei syttynyt, ja polttoaine- volti- ja öljynpainemittari näyttää nollaa, lämpömittari on tapis, mut kello toimii iha normaalisti, ja kaikki muukin, eli nyt neuvoja, missä vika :eek: :eek:
     
  2. Kintus

    Kintus 1st gear

    samanlaista vikaa oli Vanissa kun oli jäänyt se iso liitin mittarin takaa irti.
    Mahtaako noissa olla vastaava liitin??
     
  3. sub

    sub 1st gear

    Kyl muistasi et taitaa ol samatapane liitin, tarvii huomen koittaa jos sais kät jotenki sin välii... Sekin tietty riittää et jostai maadotus hävinny, sekoo kaikki... Oon viel kaike lisäks Lohjal hommis, olis edes joku sähkökaavio mukan ni helpottas hiema...
     
  4. Nomad59

    Nomad59 1st gear

    Oliskohan menny mittarien sulake?
     
  5. sub

    sub 1st gear

    Joo ny pääsi kattoon, ja olihan sielt parikin sulaketta palanu.. Ei oo noissakaan suunnittelija ajatellu sitä et niit sulakkeit joskus vaihdettas, vaik mullaki o auton pohja 90cm maasta eikä tarvi polvistuu siihe vieree, ni silti aika hankalaa niitte sulakkeide vaihtamine on...
     
  6. sub

    sub 1st gear

    Se sama sulake o palanu tänää kolme kertaa, aina keske starti, mistähä mahtas johtuu...?
     
  7. sub

    sub 1st gear

    ajattelin ny tähän laittaa et kyl sen vian aiheuttajan jo löysinkin... :odroll: toi mun autohan on jälkeen dieselöity, eli konehuoneen johdoissa on suoritettu muutoksia edellisen omistajan/dieselöijän toimesta, eivätkä ne ole välttämättä niitä kaikkein siisteimpiä muutoksia :mad:
    pätkä nittoteippii auttaa kummasti paljaisii johtoihin, ja seuraavaks pitäski vaihtaa konehuoneen johtosarjat sellasiin ku sinne kuuluu, tiku83 mulle sellasen sarjan sopivasti myi :wink:
     

Kerro tästä muillekin!